Italië

prachtige camping

P. in 't Zandt,
    8-2-2019

Een gezellige camping

Prachtig zwembad en een goed restaurant. dicht bij het meer en de boulevard.

restaurants op loopafstand.

zeer schone toiletgebouwen.

Gereisd met partner in september 2018

Heerlijke grote camping

nick van loenen,
    20-1-2019

Fantastische camping met alle faciliteiten. Fijne zwembaden, heerlijk strand. Grote complete campingwinkel en twee goede restaurants.

Sanitair deels vernieuwd, het oudere sanitair altijd goed schoon.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Elk jaar weer opnieuw genieten met z'n allen!!

Jan,
    19-12-2018

Elk jaar weer een fantastische vakantie op Butterfly. De camping is kleinschalig, mooi overzichtelijk en rustig. Camping heeft een kleine supermarkt, goed zwembad en een goed restaurant waar je tegen een redelijke prijs heerlijk kan eten.

Als je de camping afloopt sta je meteen aan het Gardameer en bij de jachthaven. Altijd wel wat te beleven. Via de wandelboulevard loop je in 10 min naar Pechiera. Verder heb je alles in de directe omgeving.

Wij hebben een zoon van 8 en 16 jaar en deze willen niets liever dan ook komend jaar terug naar Butterfly. We zijn afgelopen jaar niet geweest maar hebben het echt gemist. Het is een heerlijke camping om te verblijven, jongeren vermaken zich prima en hebben veel aansluiting met meerdere jongeren die elk jaar ook weer terugkomen naar Butterfly. Voor ons is Butterfly een top camping. In de zomer van 2019 zijn wij hier weer te vinden.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Paradijs!

Susanne,
    14-12-2018

In een woord: paradijs!

De rust, prachtige omgeving, op en top complete appartementen en geweldige gastvrouw Barbara maken verblijf hier compleet.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

In één woord: Top!

Nicole,
    8-12-2018

Wederom (7e keer) een geweldige vakantie gehad. Alles klopt bij Borgo Casalvento, huis, tuin, zwembad en omgeving. Heb al verschillende agriturismo's bezocht tijdens de vakanties maar zoals bij Borgo Casalvento ben ik in Italie nog niet tegengekomen. En Barbara en Filippo zijn ontzettend lieve en behulpzame eigenaren. En niet vergeten Max voor zijn goede zorgen. Dus ook in 2019 gaan we uiteraard weer naar Borgo Casalvento.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018