• Type accommodatie

• Waardering

6.521 accommodaties in

Toscane

Reviews over accommodaties in Toscane

Prima camping met veel zorg voor de gasten

Jos Gerritsen, 3-2-2018
    Ruime camping met zwembaden gevuld met bronwater. Goed restaurant. Gezellig centrum Sarteano op loopafstand. Bakker en supermarkt op loopafstand. Eigenaar en manager hebben veel aandacht voor hun gasten.

Fantastisch!

Selma, 4-12-2017

Wat een heerlijke plek om op vakantie te gaan. In Juli hier 3 weken verbleven. In oktober nog een keer week. In juli op de hoofdlocatie Diacceroni en in Oktober op Panieracci. Wat een geweldige locaties. Het voelt daar zo als thuis komen. Iedereen, heel de staff, de eigenaar en zijn vrouw, iedereen laten je zo welkom voelen en dat is niet gespeeld.

De manege is prachtig, onze dochter heeft de tijd van haar leven gehad.

Het zwembad is prachtig, gezellige zitjes en een super uitzicht. (op beide locaties) De gezamenlijke avonden zijn super gezellig en een mooie gelegenheid om met iedereen gezellig bijeen te zijn en te genieten van het Toscaanse leven. De appartementen zijn prima. Echt Italiaans ingericht en alles is aanwezig. Mocht iets niet in orde zijn dan staan ze direct voor je klaar want niks is te gek. De diverse activiteiten die worden georganiseerd zijn super leuk. Alles mag en niks moet. Kortom de perfecte vakantie als je op zoek bent naar het echt Toscaanse leven.

geweldig!!

christel boterkooper, 1-12-2017
    Heerlijk hotel op een toplokatie,eigenaren zorgen ervoor dat je je thuis voelt en leggen je helemaal in de watten. Nu 2 keer geweest en komen zeker snel weer terug. Het is ons tweede thuis geworden.

Alles klopt voor een fantastische vakantie.

Jack & Annemieke, 30-11-2017

Dichtbij Gambassi Terme een heerlijke plek in het Toscaanse heuvel landschap . Eigenaren doen alles om het naar je zin te maken . Heel schoon, fijn zwembad met ligstoelen en parasol en fijne kamers. In het seizoen wordt een heerlijk en gezellig keuzemenu gekookt . Daarbij heel veel mogelijkheden om in kort tijdsbestek heel veel te zien van Toscane.

Kortom hier kom je terug !!!

Geen mindere errvaringen .

Een park om terug te komen

Fam van der Maas, 3-10-2017
    In september waren wij te gast in het vakantiepark La Cecinella en we hebben ons prima vermaakt. De huisjes zijn eenvoudig maar voldoen prima ook als het weer niet altijd zonnig is. We werden heel vriendelijk bij de receptie ontvangen en in het Engels goed te woord gestaan. De borg konden we gewoon met onze creditcard voldoen. Een defect aan de televisie werd binnen een half uur hersteld. Het zwembad was uitstekend. Voldoende ligstoelen en parasols en mocht je de badmuts vergeten zijn; de badmeester leende je er graag een. Het winkeltje was gericht op de kleine boodschappen. De ligging vonden wij perfect. Door een prachtig pijnboombos kwam je bij het strand en kon je ook de boulevard bereiken. Kortom een adres met een prima kwaliteit/prijs verhouding en zeker een reden om nog eens terug te komen
Toscane scoort een 7,6 uit 10, op basis van 5022 reviews