• 2.278

Reviews over accommodaties in Toscane

Super!

E.
    14-11-2018

Super leuke camping voor jong en oud! De kinderen kunnen zich goed vermaken, er is meer dan voldoende animatie en het zwembad met het ondiepe water en anti slip is top! De camping is groot, maar voelt niet groot aan. Wel was er iedere ochtend een run bij het zwembad voor het "handdoekje leggen" waar de camping zelf weinig aan deed, dat was jammer. Toch altijd wel een goed plaatsje gehad. Zou er zo weer heen gaan!

Fantastisch!

Stieneke Fokkens
    11-11-2018

Wij verbleven in een mobilhome van een TO, wat ons erg goed is bevallen. Je hebt veel privacy doordat de mobilhomes zo zijn geplaatst dat je heerlijk vrij staat. De camping staat in het bos zodat er veel schaduw is. Het zwembad is heerlijk en er is voldoende te zien in de buurt. Het personeel van de camping is vriendelijk en behulpvaardig. Wij zouden deze camping zeker aanraden! We zijn er nu voor de tweede keer geweest maar gaan zeker nog vaker!

Top camping voor gezinnen met jonge kinderen

Gerdie Dunnink
    11-11-2018

Super leuke kind vriendelijke camping! Voor al het zwembad is ideaal voor kleine kinderen! Alles is netjes en bediening is vriendelijk en snel! Gewoon een top camping! 1 dingetje... het is een terrascamping🙈 goed voor de kuitjes dus!

Heerlijke vakantie gehad in mooie omgeving

Wendy
    8-11-2018

Mooie omgeving en een camping waar alles op en aan zit! Wij hadden een stacaravan Fiji 2 bovenin het aparte gedeelte en wij waren daar erg blij mee. Mooi uitzicht en rustig. De zwembaden zijn mooi, de restaurants serveren heerlijk eten en iedereen is vriendelijk van het personeel. Bij de nieuwe wijnbar (zoon van vorige eigenaar) hebben we geregeld gezeten, erg goed en leuke proeverij ook. De omgeving is prachtig: villa van Sting, Greve, marktjes en natuurlijk Florence.

Onze kids van 12 en 14 jaar hebben zich prima vermaakt. De camping is wel erg groot en van boven naar beneden is telkens een pittige wandeling. Alles werd wel erg goed onderhouden.

In 2018 waren we hier voor de 8e keer. Zegt genoeg

G. Jansen
    7-11-2018

Fijne heerlijke camping, groot zonder dat je er last van hebt. Fijne restanten.

We zijn hier 8x geweest met en zonder kinderen.

Kortom fantastisch camping, ruim voldoende uitstapjes of dag trips te maken.

Zwembad top, alleen ook hier vervelende vroeg handdoekje leggers.