Veneto

2.663

vakanties Veneto

We hebben een aantal aanbieders voor Veneto voor je op een rij gezet:

Reviews over accommodaties in Veneto

We gaan zeker nog eens terug!

Susan,
    28-12-2018

Dit jaar voor de 2e keer naar deze camping geweest en blij verrast bij aankomst omdat er een heel stuk bijgebouwd was aan het zwembad. Het is een kleinere overzichtelijke camping en heel dichtbij de zee. Het sanitair werd meerdere malen per dag gepoetst en goed bijgehouden. Leuk animatieteam, de kinderen willen het liefst volgend jaar weer terug. Lekker eten in het restaurant!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Fantastich

Swarte,
    22-12-2018

Een fijne kindvriendelijke camping.

Mooie zwembaden.

Mijn broertjes en schoonzusjes komen jaarlijks gezellig een paar dagen op bezoek.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Heerlijke kindvriendelijke camping!

Saskia,
    22-12-2018

Een heerlijke camping.

Wij verbleven in een XXL caravan met alle gemakken van thuis.

Mooie zwembaden met voldoende lig bedjes, daardoor hoef je s’morgens niet in alle vroegte handdoekjes te gaan leggen.

Fijne supermarkt op het terein, iedere ochtend verse broodje.

Kortom een heerlijke camping 😍

Wij gaan dit jaar voor de 3e keer met onze kids.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Fantastische ervaring

Karina,
    1-12-2018

Fantastisch goede camping. Het sanitair en zwembad en ook de hele camping zijn brandschoon.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Zou zo terug willen!

Fam. K.,
    28-11-2018

Wij hebben hier ruim 2,5 week verbleven en hebben een hele fijne tijd gehad. Er zijn 2 ondiepe zwembaden, waardoor onze kinderen (1 en 2 jaar) heerlijk "vrij" konden spelen. Om naar het zwembad en de faciliteiten te gaan had je wel een treintje nodig (anders 20 min lopen). Het treintje stopte aan het einde van ons laantje (wij zaten in het nieuwere hoger gelegen gedeelte). Het treintje was voor de kinderen heel leuk. Soms deden we een extra rondje zodat de ander rustig kon koken :-D Wij hadden een buggy mee, even inklappen en het past prima!

De serengetitent is luxe en nieuw. De bedden lagen heerlijk en de klamboe is écht geen overbodige luxe. Wij vonden het heel fijn dat het een autovrij park is. Wel lag onze tent tegenover de parkeerplaatsen. Wij hebben daar (over het algemeen) geen last van gehad behalve als er auto's 'snachts wegreden. Dan hadden wij het licht van de koplampen soms in de tent. Dit mocht de pret niet drukken.

Gereisd met jonge kinderen in september 2018