• 1.666

Reviews over accommodaties in Veneto

Perfect!

Jessica
    10-11-2018

Super mooie camping waar alles te beleven is. Hygiëne goed.

Je verveelt je absoluut niet!

Geweldige camping met veel keus

F
    8-11-2018

Heerlijke vakantie met 4 gezinnen. Zeker een aanrader. Zwembad is heerlijk voor kleine kinderen. En ondanks dat we op de heuvel zaten was dit geen probleem. Treintje reed elke 10 minuten en in de avond was het juist heerlijk rustig.

Zou zo weer terug gaan.

Geweldig familie park/camping voor jonge gezinnen!

Susanne Bijster
    6-11-2018

Het park is in een rustige omgeving.

Fantastisch!

Nikki
    4-11-2018

Prachtige schone niet te grote camping. Kindvriendelijke en goede animatie. Ideaal met kleine kinderen! Aanrader!!!

Bella italia, het was mooi!❤

Marianne Keunen
    3-11-2018

Je komt op het mooi verzorgde camping overal goed verzorgde tuinen, paden , geen uitgedroogde oase , wel een grote camping maar dat weet je als je boekt, alles staat duidelijk aangegeven , ze komen aan je auto , de bagage met een golfkarretje ophalen echt geweldig ( autoloze camping )

Top zwembaden , heel veel te doen voor kinderen , aan elke leeftijd is gedacht

En veel keuze, van eetgelegenheden, an simpel , afhaal mogelijkheid, tot een restaurant en werkelijk fantastisch ijssalon.

Over de gehele camping rijdt een treintje zodat je makkelijk van a naar b komt , dit mocht je wat veraf van de campingwinkel liggen .