vakanties Kaapverdië (Cabo Verde)

Reviews over accommodaties in Kaapverdië (Cabo Verde)

Zonnige rustvakantie

Marc,
    11-12-2018

Goed gelegen aan het strand , niet ver van centrum .

Gekozen voor kamer met tuinzicht . Enkel een lift tot 1 ste verdieping.

Prima

Brand,
    8-12-2018

Fijne vakantie gehad. Groot resort maar dat vonden wij geen probleem. Wel een nadeel dat de douche na 5min koud was, we hebben dit aangegeven maar hier konden ze niets aan doen, erg jammer en 5min is ontzettend kort. Ook een nadeel vonden wij dat er ‘s avonds weinig ruimte was om een drankje te doen, alle tafeltjes bij de barren waren elke avond allemaal bezet. Ondanks dit, hele fijne vakantie gehad. Prima kamer, goede service, elke dag nieuwe handdoeken en lakens, schoon resort en het eten is oké. Vooral de a la carte restaurants vonden wij erg leuk waar je kan ontbijten, lunchen en avondeten. Houd er wel rekening mee dat daar de service niet optimaal is, wij hadden bijna elke keer een verkeerde bestelling gekregen. Een verkeerde maaltijd werd geserveerd dan die we besteld hadden. Het buffet biedt weinig variatie maar de kwaliteit vonden wij oké. Waar wij wel echt op mis pakte was het feit dat er tussendoor geen snacks te krijgen zijn.

Lee,
    3-12-2018

Het is heerlijk warm 25-30 graden lekker veel wind dus niet te heet. de avond kan het voor sommige mensen fris aanvoelen. Onze accommodatie was Vila verde is zeker een aanrader en lekker dicht bij Santa Maria en geen massa toerisme. Uitstekend en vriendelijk personeel en erg behulpzaam. Overal word goed schoongemaakt van de kamers tot aan de tuinen en de meerdere zwembaden. Wij komen er zeker terug voor een heerlijk rustige vakantie.

Prima!

Cindy,
    1-12-2018

Prima voor deze prijs! Eten is goed maar de eetzaal dan weer erg massaal en ongezellig. Bijna aan het strand en op loopafstand van het centrum. De tuin rondom het zwembad is mooi aangelegd door de verschillende hoekjes. Kamers schoon en ruim genoeg. Ook de ruimte en terras bij de bar is wat ongezellig.

Heerlijk

Alice,
    1-12-2018

Heerlijk ruim schoon appartement van alle gemakken voorzien.