Kaapverdië (Cabo Verde)

We hebben een aantal aanbieders voor Kaapverdië (Cabo Verde) voor je op een rij gezet:

Neckermann

vakanties Kaapverdië (Cabo Verde)

Neckermann

Reviews over accommodaties in Kaapverdië (Cabo Verde)

Organisatorisch kan het beter, wel mooi aangelegd.

Mirjam Bik,
    22-2-2019

Hotel verzorgd, parkachtig aangelegd. De hotelkamer ruim: zithoek met (slaap)bank, salontafel en tv en achter een muurtje het 2-persoonsbed met tv.

Het zwembad was (februari) nog wat fris, maar zal steeds warmer worden in de zomermaanden. Glijbanen bad maar af en toe open!

Meeste mensen zitten bij hun 'eigen' zwembad, bij hun hotelkamer. Het peuter/kleuterbad is heel leuk voor de kleintjes. De barretjes bij de zwembaden waren prima en handdoekenwissel is goed geregeld. Je moet wel de info lezen die je krijgt bij het inchecken, dan weet je hoe het werkt met de handdoekenwissel en het eten in de diverse restaurantjes waar je voor moet reserveren. Fijn dat je af en toe in een ander restaurant kan eten, die liggen ook weer dichterbij de kamers.

Eten minder goed, weinig keus voor kinderen, soms koud, niet wat je mag verwachten. Huishouding kan beter, handdoeken tekort, wc papier op, lakens weggehaald. Steeds bellen, organisatorisch minder.

Gereisd met oudere kinderen in februari 2019

Genoten van het mooie weer! Fijn resort

Daan,
    22-2-2019

Eerste indruk sal heerlijke temperatuur. Tijdens de bus rit naar het resort zagen wij weinig tot geen groen we hadden wel zoiets verwacht maar het was echt kaal en veel vuil op straat. Aangekomen bij het resort was dat totaal anders. (Alleen bij de resorts ) het zag er prachtig uit. Eerste indruk was dan ook goed. De meeste resorts zitten allemaal naast elkaar daar is ook het meeste leven en zijn de stranden en omgeving schoon. Het resort was mooi, schoon, groen je krijgt daar echt een vakantie gevoel. Wij hadden een kamer op de begande grond met tuin zicht. Betere plek hadden we niet kunnen hebben vooral met kinderen. Animatie team TOP! Niet alleen voor kids maar ook voor volwassene. Eten (wij hadden all in) was redelijk er is altijd wel iets wat je lekker vind.en dat de hele dag door. Veelste weinig parasols bij het zwembad voor de rest prima! Glijbaan had leuk geweest. Dichtbij het strand. Eiland tour was leuk! Top voor 1 week

Gereisd met jonge kinderen in februari 2019
    Geboekt bijneckermann.nl

Super!

Petra,
    20-2-2019

Heel fijn verblijf, eten was goed en leuke animatie.

Fitness ruimte viel alleen wel wat tegen, de apparaten werkten niet goed en ze hadden geen losse gewichten. Gelukkig kom ik niet voor het sporten, dus het verblijf was super.

De föhn was kapot en die hebben ze gelijk vernieuwd, dus ook erg goede service.

Gereisd met vrienden in februari 2019
    Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Héérlijk relaxen in super goed resort

Ton Pos,
    20-2-2019

Zeer goeie accommodatie. Schoonmaak kamer en openbare ruimtes prima. In buffet restaurant heel veel keuze en kwaliteit is goed. Kaapverdisch thema restaurant viel iets tegen. Aanrader Aziatisch thema restaurant. Wat was dat lekker. Grootste compliment gaat uit naar het personeel. Wat zijn die mensen super vriendelijk en werken keihard. Alles om het ons naar onze zin te maken. Super gedaan. Voor ons is dit resort een geweldige aanrader voor degene die van een heerlijke luxe zonvakantie houdt.

Gereisd met partner in februari 2019

Heerlijke zonvakantie voor weinig geld

Nicolas,
    19-2-2019

-: zeer groot complex wat ongezellig is

+:wel elektrische wagentjes die je overal naar toe brengen op het complex

-: versleten bedden

+: ruime kamers

+prima eten zowel ontbijt als diner

+kort bij luchthaven maar geen geluidsoverlast van vliegtuigen

+alles is goedkoop

+ fijn strand om te wandelen

+vriendelijk personeel die niet om fooien vragen

+leuke uitstapjes zoals eilandtour, catamarantrip, snorkeltrip maar wel met lokale mensen

Gereisd met partner in februari 2019
    Geboekt bijvakantiediscounter.nl