Apulië (Puglia)

1.049

vakantie Apulië (Puglia)

We hebben een aantal aanbieders voor Apulië (Puglia) voor je op een rij gezet:

Kras

Reviews over accommodaties in Apulië (Puglia)

B klijn,
    18-1-2019

Puglia is een fantastische omgeving. Nog niet heel erg door de toeristen ontdekt! En bij masseria ceserina wordt je helemaal in de watten gelegd . Heerlijk ontbijt . Gezellige avondjes met de andere gasten. Alle mooiste tips van de eigenaars . Een heerlijk zwembad en prachtige kamers. Ik zeg doen !

Gereisd met partner in september 2018

Geweldige B&B met leuke gastvrouw.

Marloes,
    16-1-2019

Een geweldige B&B! Joëlle is ontzettend gastvrij en behulpzaam en bovendien een hele leuke en gezellige meid. Naast leuke en nuttige tips vertelt ze ook de meest hilarische verhalen. De B&B ligt op een toplocatie, is ontzettend mooi ingericht, de kamers zijn schoon en comfortabel en het ontbijt op het dakterras is heerlijk. Ook fijn de gevulde koelkast om jezelf met drankjes te bedienen. Mijn vriendinnen en ik hebben genoten!

Gereisd met vrienden in oktober 2018

Bijzonder en relaxt thuiskomen

Sacha,
    18-12-2018

Ik kwam een paar dagen later dan mijn ouders aan in de messeria. Zodra ik de deur binnen liep, kreeg ik een glas mooie rode wijn in de hand en kwamen de verhalen. We hebben dik 3 uur zitten kletsen met de eigenaren en de andere gasten: bijzonder, ontspannen, gezellig en toonaangevend voor de rest van ons verblijf.

De kamer was tiptop in orde en had oude details met een vakkundige afwerking: super romantisch (volgende keer gaat m'n vriend mee). Ik kon de houten luiken van mijn kamerdeur naar buiten openen om in het zonnetje te lezen op m'n privé terrasje met uitzicht op de kleurrijke tuin.

Anja en Gerard, ik voelde me ontzettend thuis bij jullie! Bedankt daarvoor!

Hopelijk zien we elkaar snel weer. Ook veel knuffels aan Marmalade

Gereisd met vrienden in november 2018

Heerlijk

Robert Becker,
    17-12-2018

Het echte ongecompliceerde zuid Italië, in de warme ambiance van de fijne service in een prachtig paleisje, geregeld door een prachtig meisje 😉

Gereisd met partner in mei 2016

Onvergetelijk en authentiek.

Tino,
    17-12-2018

In één woord geweldig en zeker in combinActie met de fantastische activiteiten die Joëlle voor ons had geregeld. Top!

Gereisd met partner in juli 2018