Sorteren

1.049

vakantie Apulië (Puglia)

Reviews over accommodaties in Apulië (Puglia)

Dit moet je gezien hebben!

Hetty
    16-11-2018

Met ons gezin afgereisd naar Puglia waar wij de brabantse gastvrijheid van Anja en Gerard mochten ontvangen. Heerlijke bedden, prachtige ruime kamers en een super ontbijtbuffet dat elke ochtend weer een verrassing was. Elke ochtend gingen we erop uit, naar het strand of we bezochten een van de vele mooie plaatsjes of bezienswaardigheden waarbij Anja en Gerard je van alle informatie kon voorzien. Bij terugkomst een duik in het mooie zwembad genietend van een glaasje bier of wijn. Onze kinderen van 17 en 19 jaar hebben in deze mooie B&B genoten en een stukje van het mooie Italie mogen zien? Het is hier Fantastisch....

Geweldig!

Mariola
    16-11-2018

Een heerlijke B&B in Puglia. Een echte aanrader. Alles klopt. Gezellige kamers, lekker zwembad, leuke gasten, lekkere bedden, leuke dorpjes in de buurt, dicht bij zee, omringd door olijf- en amandelbomen, goed ontbijt, pizza-avond. Een fantastische gastheer en gastvrouw! Ik zou zelf eens gaan kijken☀️

Zeker nog een keer!

Gerrie en Rob
    16-11-2018

Brabantse gastvrijheid in Italiaanse sfeer.

Heel fijn bed, in een super mooie kamer, brandschone, eigen badkamer met goede, grote handdoeken. Dit alles zorgt ervoor dat we uitgerust aan een heerlijk gevarieerd zeer uitgebreid ontbijt kunnen beginnen om daarna de omgeving te verkennen, waarbij we ontzettend leuke tips krijgen van Gerard en Anja ( gastheer en gastvrouw), die zelf ook echt enthousiast zijn over de omgeving in Puglia en er ook veel boeken en info over hebben: er is zoveel te bezichtigen, wij verbazen ons iedere keer weer over iets moois wat we zien, dus wij komen zeker terug!

Voor Puglia, maar zeker ook voor de warme, gezellige sfeer in de B en B!

Onvergetelijke vakantie

Charissa en jerry
    13-11-2018

Echt een prachtige b&b met een heel persoonlijk ontvangst. We voelden ons meteen thuis. We hadden ook de mazzel met de mede b&b-ers en hebben een onvergetelijke avond op het dakterras mogen mee maken.

De stad is prachtig en de omgeving is ook genieten. Wij willen zeker nog een (heleboel) keer terug.

Geweldig.

Maaike
    12-11-2018

Welke kamer je ook krijgt alles is mooi en netjes. Ademt een sfeer uit. Het ontbijt is heerlijk vooral op t dakterras waar je over de daken van Lecce uitkijkt. De gastvrouw( joelle) kent Lecce erg goed en vertelt vol enthousiasme alles over de stad. Ze geeft je de mooiste plekjes aan. Het eten doe je natuurlijk ook in Lecce waar je voor een leuke prijs goed kan eten. Voor iedere portemonnee is er een gelegenheid. Vergeet niet te fotograferen. Je raakt niet uitgekeken. Kijk omhoog naar de mooie gevels en prachtige gebouwen. Je kan je met gemak 3-5 dagen vermaken. En met een huur auto rij je binnen een kwartier naar de mooiste stranden en blauwe zee. De rust en t echte Itiliaanse gevoel krijg je daar. En dat wordt versterkt door Joëlle dr enthousiasme. Ik ben er nu 3x geweest en hoop volgend jaar weer te kunnen gaan. HEERLIJK!!😍