Italië

Reviews over accommodaties in Italië

Fantastische leuke super vakantie

John,
    16-3-2019

Het was een super leuke ervaring. Het verblijf was zeer netjes en het personeel zeer vriendelijk. Mooie omgeving met vele leuke activiteiten zoals dorpjes, markten, watersport, heerlijke restaurantjes. Zeker weten een aanrader.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Ik ga vast terug! om de omgeving te bekijken.

MJ v Waardenburg-Molenbroek,
    14-3-2019

Het is een prima hotel met een zeer betrokken hotelmanager, omdat mijn zeer zieke man met een ambulance naar een ziekenhuis moest en hij zelf mee ging, met mij, de hostess van touroperator, de nederlandse Italië reisleidster én de receptioniste die als enige een auto tot haar beschikking had. Bij terugkomst in het hotel rond middennacht, stond hij ons op te wachten en kregen we wat te drinken. Toen wij met de transferbus naar het vliegveld vertrokken, stond hij bij de bus om ons uitgeleide te doen, hij zei:"Next year my friend?" ( wetende dat hij aan z'n laatste levensdagen bezig was) en mijn man zei:.."Next year......." en hij pakte mijn man vast, sloeg z'n armen om z'n schouders, gaf een paar knuffels en moest huilen. 5 dagen later is mijn man overleden. Hostess Jeanette was zeer betrokken en regelde een terugvlucht 2 dagen eerder. Het was een vakantie met gemengde gevoelens! Fijn die behulpzame mensen....`t gaf een goed gevoel!!

Gereisd met partner in oktober 2018

Leuke maar grote camping

Petra,
    11-3-2019

Grote maar leuke camping met goede ligging. Lopend naar Peschiera is heel goed te doen, zowel langs het meer als langs de weg. De camping is wel groot, maar daar hadden wij niet heel veel last van. Handdoekjes leggers bij het zwembad heb je overal, ook hier helaas, maar als je het aangeeft bij een badmeester, dan haalt hij de niet gebruikte stoelen leeg en legt de handdoeken netjes opgevouwen op een gewone stoel, ook hier is het niet toegestaan. Leuke zwembaden met genoeg glijbanen en in het meer kan je ook heerlijk zwemmen en tot best ver lopen, dus ook voor kleinere kinderen is het ideaal. Je moet wel waterschoenen aan, want vooral in het begin liggen wat keien. Wij hadden geboekt via touroperator en dat is ons super goed bevallen, accommodatie was prima en de service ook. We komen hier zeker weer een keer terug.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

super vakantie en al voor de 3e keer op rij

JLJM Timmerman,
    11-3-2019

2 weken mooi weer gehad in de meivakantie. Alle zwembaden zijn in deze periode gevuld, dat is namelijk lang niet overal zo in deze periode. Veel vermaak voor de kinderen en een super restaurant en ijscorner. super accomodatie

Gereisd met jonge kinderen in april 2017

Fantastich

Jeroen buitendijk,
    11-3-2019

Dat het mooie accommodaties zijn op een hele mooie en complete camping is .

Aan het mooie gardameer

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018