• 17.910

Reviews over accommodaties in Italië

Geweldig voor herhaling vatbaar

Jacqueline Klerkx,
    7-12-2018

Een hele gezellige camping waar je je niet verveeld, gastvriendelijk, schoon,

Zeer genoten

Jack Beurskens,
    2-12-2018

Hoewel het de laatste week was in het hotel hebben we een geweldige vakantie gehad. Prima hotel heerlijk eten en aardig personeel.

Heerlijk Genoten

Jurgen,
    1-12-2018

wij zijn hier 2,5 week geweest met een Caravan. op een staanplaats xl. dit zijn mooie plaatsen, ruim in een leuk straatje voor aan op de camping. de camping heeft een leuk annimatieteam mijn Dochter was heel de tijd weg en heeft zich prima vermaakt in het zwembad of aan het gardameer. het gardameer loopt heel geleidelijk af waardoor je ver het meer in kan lopen. ideaal voor kinderen dus. Elke avond was er wel een show of iets voord e kinderen.

Het sanitair is ook super. en word dagelijks schoongemaakt.

je kan er ook goed eten in het restaurant op de camping.

op de camping is ook een winkel. die is goed heeft het hoognodige. maar je kan ook naar de grote supermarkt aan het begin van de straat van de camping.

verder zijn er in de omgeving ook andere supermarkten oa. lidl.

Super behulpzaam personeel overal.

Geweldig schone mooie en grote camping

Bianca Van der Voort-Sullot,
    1-12-2018

Dit is een super schone en mooie camping. Er zijn meerdere zwembaden waardoor er altijd wel een bedje vrij is om te liggen. De omgeving is ook erg mooi wij zijn dan ook bijna iedere avond erop uit getrokken.

Wat voor mij erg belangrijk is zijn de sanitaire voorzieningen deze zijn nieuw en schoon. Er zijn restaurants een supermarkt en een winkel met badmode. Staanplaatsen zijn goed en groot genoeg.

Uitstekende camping

Kejan,
    30-11-2018

Mooie camping. Ideaal voor meivakantie omdat het dan niet helemaal vol zit.

Mooie zwembaden, goed restaurant (Alfredo), heerlijk ijs. Grote supermarkt van Conad op camping. Vergeleken met Conad in Venturina is het ene artikel duurder, het andere goedkoper. Het loont niet om hiervoor naar Venturina te rijden omdat je de besparing aan benzinekosten kwijt bent.

In de omgeving is wél genoeg te doen. Zie mijn tips bij tabje Tips.

Op onze 3e vakantiedag werd de camping overspoeld door 3000 studenten. Hier is al flink over geschreven. Op deze website staat dat iedereen vooraf wist dat dit zou gebeuren. Dat is niet waar: wij zijn niet op de hoogte gebracht. Onze touroperator gaf ook aan niets te weten toen we hierover belden. Gelukkig hebben zowel de touroperator als Park Albatros onze klachten super opgelost. Daarom gaan we zeker nog eens terug in een meivakantie.