/Contact

Contact

Snel naar:

Het snelste antwoord op je vraag

Sta je op het punt een vakantie te boeken? Of heb je een vraag over de voorbereiding van jouw vakantie? Vind het antwoord op jouw vraag tussen de meest gestelde vragen. Deze werken we bijna dagelijks bij dus onze antwoorden zijn altijd up-to-date.

Zelf regelen via jouw Mijn-Zoover account

Heb je je vakantie bij ons geboekt? Dan ontvang je een persoonlijke inlog voor jouw Mijn-Zoover account. In dit account vind je alle informatie over jouw boeking. Zo vind je er informatie over je vlucht zoals de vluchttijden, ruimbagage bijboeken en stoelen reserveren. Ook vind je er alle informatie over reisdocumenten, visa en vaccinaties die je eventueel nodig hebt voor jouw vakantiebestemming. Daarnaast komen hier 5 dagen voor vertrek jouw vouchers klaar te staan. In jouw Mijn-Zoover account vind je dus alle informatie voor de voorbereiding van de vakantie.

Wegens een storing kan het voorkomen dat je boeking op dit moment niet zichtbaar is in je Zoover account.

Excuses voor het ongemak.

Liever even bellen?

• Donderdag 10:00 - 17:00 uur
  • Vrijdag 10:00 - 17:00 uur
  • Zaterdag 12:00 - 16:00 uur
  • Zondag gesloten

Op officiële feestdagen zijn wij telefonisch bereikbaar van 12:00 tot 15:00 uur.

Boek met garantie
Veilig betalen

Fijn dat je hier bent!

Zoover.nl plaatst cookies zodat je beter kunt vinden wat je zoekt.