Contact

Heb je een vraag over jouw geplande vakantie en het Coronavirus?

Vind alle informatie op

Is de kleurcode van jouw bestemming veranderd naar code oranje en is jouw vertrek binnen 2 weken? Dan nemen wij contact met jou op.

Ga direct naar

Sta je op het punt een vakantie te boeken? Of heb je een vraag over de voorbereiding van jouw vakantie? Vind het antwoord op jouw vraag in onze veelgestelde vragen.

Heb je je vakantie bij ons geboekt? Dan ontvang je een persoonlijke inlog voor jouw Mijn-Zoover account. In dit account vind je alle informatie over jouw boeking. Zo vind je er informatie over je vlucht zoals de vluchttijden, ruimbagage bijboeken en stoelen reserveren. Ook vind je er alle informatie over reisdocumenten, visa en vaccinaties die je eventueel nodig hebt voor jouw vakantiebestemming. Daarnaast komen hier 5 dagen voor vertrek jouw vouchers klaar te staan. In jouw Mijn-Zoover account vind je dus alle informatie voor de voorbereiding van de vakantie.

Natuurlijk kan je ons ook altijd een berichtje sturen. Onze digitale collega Soof staat dag en nacht voor je klaar. Onderin de pagina vind je een oranje bolletje. Door 1 klik op de knop start je een gesprek met haar. Ook is het mogelijk om ons via Whatapp een bericht te sturen. Dit kan op +31 6 58812222.

De klantenservice is bereikbaar op: +31(0) 88 777 17 77

Maandag 10:00 - 17:00 uur Dinsdag 10:00 - 17:00 uur Woensdag 10:00 - 17:00 uur Donderdag 10:00 - 17:00 uur Vrijdag 10:00 - 17:00 uur Zaterdag 12:00 - 16:00 uur Zondag 12:00 - 16:00 uur

Op feestdagen heeft de klantenservice aangepaste openingstijden. Op deze dagen zijn we bereikbaar tussen 12:00-15:00 uur.

Veilig betalen met
Wij zijn aangesloten bij