• 1.142

Sorteren

2.306

vakanties Sicilië

Reviews over accommodaties in Sicilië

Wij gaan niet meer terug

Sabrina
    16-11-2018

Een huurauto is ten zeerste aangeraden. Je zit wat afgelegen namelijk. De all-inclusive is minder all-inclusive dan je van te voren denkt. Maar daar is de prijs dan ook naar. Het bier en de wijn komen uit dezelfde dispenser en smaakt hierdoor ronduit goor. Bedjes worden ook hier vroeg gereserveerd door een handdoek erop te leggen, het hotelmanagement doet hier niks tegen.

Lichtpuntje, de kamers waren wel heel schoon en het buffet is goed!

Super leuke plek met super leuke mensen

Marc & Rita van Zeist
    14-11-2018

Super leuke plek met super leuke mensen. Emmanuelle (van de animatie) hierbij de groeten van Rita en Marc 😉 wat missen wij de lol die we met jullie hebben gehad. Oktober was voor ons echt de beste tijd om te gaan. Het is niet volledig afgeladen vol maar nog steeds erg gezellig. We zijn het hotel bijna niet uit geweest. Drankjes bij het zwembad, op het strand, nog meer drankjes, lekker eten, lol, slapen en repeat 😊. Zeker een aanrader en we hopen hier terug te komen.

mooie plek

Frederique
    11-11-2018

Ze hebben twee kleine glijbaantjes voor de kinderen, erg leuk. Het zwembad is geweldig voor kinderen maar ook volwassenen kunnen er prima in zwemmen. We wisselden het zwembad af met het strand. De ene dag hier, de andere dag daar. De kamers zijn prima maar wel een beetje gedateerd. Een renovatie zou niet gek zijn. Ook zouden ze wat eten wel wat meer keuze mogen hebben maar ik moet zeggen dat het personeel is wel echt super aardig en behulpzaam is.

we vinden het hier geweldig

Linde van den Brink
    11-11-2018

Sicilie is echt geweldig. We zijn er nu voor de 4e keer geweest en we zijn er dol op. Notto is wat rustiger dan de andere plekken waar we geweest zijn maar het heeft een heerlijk sfeertje. Ik zou wel aanraden om een auto te huren want er zijn zoveel mooie plekjes in de omgeving en de taxi is wel erg duur. Het hotel kan je helpen met de huurauto. Ga zeker naar Syracusa, geweldig, ongeveer een uurtje rijden langs de kust. Eloro is niet meer de nieuwste plek maar ze houden alles wel bij. Het was al wel wat kouder. Het was niet zo vol en dat vonden wij wel prettig. All inclusive tot 22.00 is echt te kort, dat zou zeker tot twaalf uur moeten.

prima

sibylla