Sicilië

2.305

vakanties Sicilië

We hebben een aantal aanbieders voor Sicilië voor je op een rij gezet:

Reviews over accommodaties in Sicilië

Mooi klein complex met heerlijke appartementen.

Fam. Hoogendoorn,
    15-1-2019

Mooi heel ruim appertement met verdieping in een kleimschalig complex. Keurig onderhouden. Leuk zwembad. Deel van de appartementen grenst hieraan maar alles netjes afgeschermd met hekjes zodat kleine kinderen niet zomaar bij het zwembad komen vanaf je terras. Kleine wandeling naar een leuk strandje. En dichtbij de plaats Cefalu. Zeer vriendelijke medewekers en klein barretje waar je een drankje kan halen. Broodjesservice, waardoor er smorgens op je tuintafel heerlijk vers brood op je ligt te wachten.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2018

Zeer genoten

Jack Beurskens,
    2-12-2018

Hoewel het de laatste week was in het hotel hebben we een geweldige vakantie gehad. Prima hotel heerlijk eten en aardig personeel.

Gereisd met partner in oktober 2018

een stukje paradijs onder de rook van de Etna

Frans & Astrid,
    30-11-2018

perfecte locatie voor een fantastisch verblijf, met gezin of met vrienden.

dit familiebedrijf bezorgt je een onvergetelijke vakantie .

geweldige omgeving, mooie producten heerlijk eten top wijnen........

Gereisd met oudere kinderen in mei 2016

Prima budget hotel

Patty,
    27-11-2018

Prima hotel voor een goede prijs. Kamers zijn netjes en schoon. Het eten vonden we wat minder. Het menu stond aangegeven en we bekenen per avond of we in het restaurant aten, in de lekkere pizzeria die er ook bij hoort of een restaurant hier in de buurt. Zwembad was erg druk met handdoek leggen. De twee strand tenten tegenover het hotel zijn prima om te liggen. En ook geen last van de vervelende vliegen die hij het hotel wel zaten. Leuk om excursies te doen, wij hadden dit via het reisbureau gedaan. Het dorpje zelf is lekker rustig, ijszaak is een aanrader!

Gereisd met partner in september 2018

Wij gaan niet meer terug

Sabrina,
    16-11-2018

Een huurauto is ten zeerste aangeraden. Je zit wat afgelegen namelijk. De all-inclusive is minder all-inclusive dan je van te voren denkt. Maar daar is de prijs dan ook naar. Het bier en de wijn komen uit dezelfde dispenser en smaakt hierdoor ronduit goor. Bedjes worden ook hier vroeg gereserveerd door een handdoek erop te leggen, het hotelmanagement doet hier niks tegen.

Lichtpuntje, de kamers waren wel heel schoon en het buffet is goed!

Gereisd met partner in juli 2018