• 1.007

Reviews over accommodaties in Kroatië

heel mooi en heel leuk

quinty,
    13-1-2019

het is een super leuke camping. ligt mooi aan de zee en heeft zelfs plekken aan de zee, leuk zwembad niet heel groot en ook geen glijbaan. heel goed restaurant en super lekker eten. naast het restaurant is een pleintje, daar is voor de kinderen iedere avond kinderdisco en spelletjes.

wij komen elk jaar op zakenreis via

Info,
    20-12-2018

alles was goed 10/10

enkel de koffie bij het ontbijt is niet goed

Geweldig voor ieder wat wils

S Kremer,
    2-12-2018

Super mooie opgezette camping, ondanks grote niet het gevoel dat het te massaal was en is.

Voor elke leeftijd zijn er speciale ruimte's waar de kidz samen kunnen komen en zo makkelijker contacten met elkaar kunnen leggen. Sanitair word de gehele dag schoon gehouden en daarnaast van goede kwaliteit. 3 zwembaden aanwezig voor elke leeftijd een geschikte diepte.. Echter vind ik dat daar wel verbetering in mag en kan komen, gezien de hoeveelheid mensen in het hoofdseizoen in mijn ogen aan de kleine kant. Voor elke leeftijd gepaste animatie, veel watersportactiviteiten (tegen betaling) leuke restaurants, cocktailbars, marktjes en supermarkten. Super mooie stranden (eindelijk geen zand in je bikini yes!!) Waar je heerlijk kan snorkelen. Leuke plaatsjes in de omgeving kortom voor ieder wat wils.. Niets voor niets onze vaste stek al 6 jaar.. Kidz willen niets anders meer, en als hun het naar hun zin hebben hebben wij dat ook. Dikke 10!!!

Het was Top! #Aanrader

Dave,
    29-11-2018

We zijn als gezin met 2 jonge kinderen 5 en 9 op dit resort aanwezig geweest, ik kan alleen maar vol lof zijn over deze camping.

*Alles tiptop

*Zeer ruime mooie caravanplaatsen met stroom en water !

*Sanitair top

* hele leuke animatie voor jong en oud

* idd "betalende" bedjes maar voor een luttel bedrag ga ik niet op de grond liggen en zijn de bedjes niet nutteloos bezet door mede- kampeerders die toch niet komen.

Ik kan alleen maar zeggen dat wij hier zeker terug gaan komen, ik zou willen dat alle campings zo waren .

(Kan me in de negatieve reactie's niet bepaald vinden , wij hebben echt een andere ervaring ?!?! )

Ik ga zeker eens terug, misschien met een camper

Joyce Luijken,
    22-11-2018

Prachtige camping met zandstrand dat langzaam afloopt naar zee. Veel voorzieningen. Mooi zwembadcomplex. Fraai aangelegd en zeer schoon centraal wasgebouw met binnentuin en speciale kinderdouches. Wij hadden een stacaravan gehuurd van touroperator: De Supreme Lounge: Ruime veranda met loungebank, elektrisch te openen lamellenoverkapping, Opgemaakt bed met Auping matras, vaatwasser en luxe douche; en geen schoonmaakkosten bij vertrek. Dat is pas luxe. Het was op 2 dagen na prachtig weer, vaak zelf te warm bij de caravan, maar op het strand was er dan altijd een heerlijk verkoelend briesje. Het stadje Zadar is vlakbij en zeer de moeite waard, met een historisch en zeer gezellig centrum vol terrasjes en winkeltjes. Mooie uitvalhaven voor boottochten, privé of georganiseerd, naar de vele eilandjes voor de kust. In mei is het gezellig maar nog heerlijk rustig. De mensen zijn erg vriendelijk, en de prijzen zijn redelijk tot verrassend goedkoop