• 1.142
    1.507

2.483

vakanties Kreta

Reviews over accommodaties in Kreta

Top hotel, maar touroperator Nooit meer!

Ecker,
    4-12-2018

Het ligt helaas wat afgelegen op een berg. Maar met auto of scooter erbij een top accommodatie

Maar niet met touroperator!!!

Afhandeling klacht overboeking

Zo gaat touroperator met de klanten om. Overboeking niet bekend??

Volgens het hotel zeker wel.

Ook de huurauto kun je alleen via touroperator boeken. Andere optie is het hotel niet toegestaan.

De geboden compensatie bij overboeking moet die van touroperator zijn schijnbaar, of die past of niet.

NB : het hotel en het personeel is wel geweldig en doen echt hun best. Is dus wel een aanrader maar niet via touroperator

van der Plas,
    2-12-2018

In juli / augustus in dit fantastische hotel geweest. De kamers zijn heel ruim en zeer schoon, heel vriendelijk personeel, ook de kamermeisjes zijn erg behulpzaam. Goede airco. Het eten was goed, heel veel variatie. Speciale koffie in de ochtend. Lekker buiten onder de bomen eten of onder de overkapping of binnen. Net wat u wilt. All in concept is tot 23.00 uur. Dat vonden wij ruim voldoende. Een leuke rit gemaakt met het toeristentreintje. Zelfs de pubers vonden het leuk. Ook een auto gehuurd en wat van het eiland gezien. Al met al een zeer geslaagde vakantie gehad.

Echt genieten

Thil,
    1-12-2018

Heerlijk hotel aan zee. Super vriendelijke bediening, heerlijk ontbijtbuffet, mooi zwembad met luxe ligbedden en ruime schone kamers. Op loopafstand van restaurants en ongeveer kwartier wandelen naar het dorp langs de boulevard. Wij komen hier zeker terug!

Wij hebben een fantastische vakantie gehad!

henk,
    1-12-2018

Het is een fantastisch niet al te groot hotel met supervriendelijk personeel.

Het ontbijt is goed met voldoende keus.

De buffetten in de middag en avond hebben voldoende keus en zijn goed.

Je kunt eventueel ook buiten eten.

Ook kun je als je op tijd bent een tafel vinden direct aan zee.

Alles wordt goed schoon gehouden.

Het hotel ligt midden in het centrum met veel restaurants en terrasjes.

De huurauto konden we vlak bij het hotel parkeren.

De zwembaden zijn voorzien van voldoende ligbedden.

De kamer is voorzien van prima bedden.

Wordt ook keurig schoon gehouden.

De interieurverzorgster liet aan het eind van onze vakantie een leuk briefje achter en wenste ons een goede reis naar huis.

Kreta zelf bied heel veel leuke dingen om te doen.

Met een huurauto konden we overal zonder zorgen komen.

Bij verhuurder zijn alle risico's afgedekt je betaald gewoon een allin prijs.

En een aanspreekpunt in het Nederlands.

Top vakantie met kids buiten het party seizoen

Mevr. van Vliet,
    27-11-2018

Heel fijn verblijf. Grote kamer op een rustige plek, werd iedere dag schoongemaakt. Heel leuk als je met kleine kinderen bent, omdat je ook nog gebruik mag maken van de zwembaden van starbeach zelf. We waren wel buiten het “party seizoen”, daardoor super relaxed. Eten in buffetvorm was ook goed. Zit ook nog een Japans restaurant bij, dat is voor de afwisseling ook wel lekker. Leuke minidisco voor de kinderen. We zijn niet ver van het resort afgeweest dus ik weet niet wat er omheen allemaal te doen is. We hebben iig weer geboekt, nu voor oktober 2019.