Sorteren

Reviews over accommodaties in Egypte

Heerlijk ontspannen vakantie

Ilse van der Linden
    22-9-2018

Afgelopen twee weken bij in dit heerlijke hotel doorgebracht. Gestart met een vriendelijk ontvangst bij de receptie en kamer toegewezen. Hier kwam de general manager ook kennis maken en deze heeft nog een aantal keer gevraagd hoe ons verblijf was. Het eten is van goede kwaliteit en warm en er is elke avond voldoende keus in buffetvorm. Wil je echter een reusachtig buffet? Dan is dit niet de plek. ;-)

Onze eerste kamer had twee eenpersoonsbedden, maar op aanvraag zijn we verhuisd naar een andere kamer met een tweepersoonsbed erin. De kamers zijn netjes onderhouden en schoon. Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam en doet zijn uiterste bed om je van een heerlijke vakantie te voorzien.

Goed om te weten:

- Wifi werkt alleen in publieke ruimtes; code op? vraag een nieuwe!

- Er is elke avond een themabuffet bij het diner.

- Er is een rood vlaggetje verkrijgbaar bij de 'towel center' om verkopers weg te houden bij je bedje

Leuke vakantie gehad maar wel voor laatste keer!?

Danny
    22-9-2018

Wat een vreselijk volk! Resort is erg mooi. ‘T ontbijt is echt mega slecht maar de lunch bij t strand wel heel goed. Kamer in nieuwe gedeelte gevraagd was super luxe. Resort licht in t centrum maar leuk over straat ga je niet word je gek van dat volk nergens op vakantie ooit zo meegemaakt. Daarom voor mij ook eerste keer maar ook gelijk de laatste keer egypte je kunt beter ergens anders de zon opzoeken

Geweldig!

Sita Bakker
    8-1-2017

De Star of Asalah is echt een parel in de woestijn. Het is een prachtig huis dat direct direct aan het strand ligt. Snorkelen en kite surfen kan voor de deur.

Het appartement is ruim, mooi ingericht en van alle gemakken voorzien (airco). Bij je aankomst wordt je verwelkomd door de manager Mohammed die altijd klaar staat voor je. Hij kan allerlei excursies verzorgen en maakt ook geweldig ontbijt op verzoek.

Star of Asalah is echt een geweldige plek en heel fijn gelegen, op 10 minuten lopen langs de boulevard bij je bij het drukke deel van Dahab met allerlei restaurants en winkeltjes.

We hebben een geweldige tijd gehad met onze kinderen, die voor het eerst zelf zijn gaan snorkelen en de woestijn safari echt heel spannend vonden.

Dahab is een prachtig en gezellig dorp, die echt wat meer toerisme verdient, dus ga en boek een vakantie in Star of Asalah, we kunnen het iedereen aanraden!

Heerlijk als je rust en natuur zoekt.

Elise
    3-1-2016

Ik verbleef 2 weken op dit kleinschalige ecolodge, 1 week in een hut, 1week in een luxe chalet.

Beide accomodaties waren prima. De hut had geen eigen sanitaire voorzieningen maar die waren dichtbij. Sanitaire voorzieningen werden 2 keer per dag schoon gemaakt! De accomodaties elke dag. De service bij de receptie was uitstekend en het personeel zeer vriendelijk en behulpzaam. Ik voelde me welkom.

Ik was niet helemaal tevreden over de bedden van de luxe chalet. Die waren behoorlijk hard. Ik gaf dit aan bij de receptie en ik kon zo een andere chalet krijgen, zonder problemen.

3 keer per dag werd er een buffet verzorg met prima eten. Eerlijkheidshalve moet ik wel vermelden dat het na 2 weken een beetje eentonig was geworden maar dat is algemeen bekend.

Er is weinig in de omgeving te doen, d.w.z. dat je niet even alleen ergens naar toe kan gaan. Wel is er voldoende keuze aan excursies.

Het is een duiklocatie maar je kan er ook heel goed snorkelen, wat ik ook gedaan heb. Er is een fantastisch huisrif.

Voor (kleine) kinderen is hier niet veel te beleven, geen speeltuin of zwembad met glijbanen. Het is geen resort.

Kortom, zoek je een kleinschalige en rustige accommodatie met vriendelijke mensen dan is dit zeker een aanrader! Ik zou hier zeker nog eens naar toe willen gaan.