1.035

vakantie Egypte

Reviews over accommodaties in Egypte

Geweldig!

Sita Bakker, 8-1-2017

De Star of Asalah is echt een parel in de woestijn. Het is een prachtig huis dat direct direct aan het strand ligt. Snorkelen en kite surfen kan voor de deur.

Het appartement is ruim, mooi ingericht en van alle gemakken voorzien (airco). Bij je aankomst wordt je verwelkomd door de manager Mohammed die altijd klaar staat voor je. Hij kan allerlei excursies verzorgen en maakt ook geweldig ontbijt op verzoek.

Star of Asalah is echt een geweldige plek en heel fijn gelegen, op 10 minuten lopen langs de boulevard bij je bij het drukke deel van Dahab met allerlei restaurants en winkeltjes.

We hebben een geweldige tijd gehad met onze kinderen, die voor het eerst zelf zijn gaan snorkelen en de woestijn safari echt heel spannend vonden.

Dahab is een prachtig en gezellig dorp, die echt wat meer toerisme verdient, dus ga en boek een vakantie in Star of Asalah, we kunnen het iedereen aanraden!

plek voor duikers/natuurliefhebber

j_lieuwma9, 26-9-2014
    Weer een wereldvakantie gehad. Ode bekende tegen gekomen maar ook veel (oud oost) Europeanen. Duiken helemaal goed en rif zag er goed uit. De 'stilte ' heeft het rif goed gedaan
Egypte scoort een 7,9 uit 10, op basis van 9026 reviews