1.038

Reviews over accommodaties in Egypte

Heerlijk resort

Fleur,
    14-12-2018

Heerlijk resort. Snorkelen erg mooi, binnen tien minuten lig je vanuit je hotel kamer in de zee. Zwembaden mooi en voldoende ligbedden, geen last van handdoek leggen, en we waren met zijn vijven. Eten was gevarieerd, iedere dag een ander thema met andere gerechten. Bovendien is het echt een pluspunt dat je a la carte kunt eten in het Italiaanse en Egyptisch/Libische restaurant (gratis). Tegen betaling bij Chef Pascal, eten daar is voortreffelijk, ook naar NL maatstaven, en dat voor nog geen €25 pp,- Je kunt met de bus naar Port Ghalib, leuk stadje met winkeltjes en terassen, mooie haven. Je kunt er ook in 40 min naartoe lopen en met de watertaxi. Houd er rekening mee dat wifi alleen in de lobby goed is, dus niet op de kamers en aan het zwembad. Je kunt in een winkeltje bij het hotel een simkaart kopen waarmee je wel kunt internetter. Is niet duur en regelen ze daar voor je.

Geweldig kom al 35 keer

and bulder,
    13-12-2018

geen uitgaan centrum op park ge nog tedoen

erg goed

Gemert donker,
    13-12-2018

dat je op het park aangewezen bent, maar er zijn mogjijkheden genoeg om je tevermaken (sporten en er is een goed animatieteam)

Geweldig en TOP

Peter,
    13-12-2018

We hebben ontzettend genoten. Het eten is voortreffelijk veel keus en alles in goed warm en vol van smaak. Top. Al het personeel is heel vriendelijk en wil je overal bij helpen. De Spa is wat minder. De aankleding verdiend wat aandacht en het is er wat rumoerig. Dat is jammer want de massages zijn perfekt.

Chez Pascale restaurant overtreft alles. Je moet wat bij betalen maar dat is het zeker waard. Ik zou zeggen DOEN!

een aanrader !

KD,
    13-12-2018

een fijne duikweek achter de rug. het eten is gevarieerd, het personeel heel vriendelijk en behulpzaam. de temperatuur viel heel goed mee.

ik ben blij te zien dat de toeristen weer volop voor Egypte kiezen !