• Type accommodatie

Egypte

Reviews over accommodaties in Egypte

Fantastisch hotel

Hannes, 18-2-2018
    we zijn net terug van vakantie en hebben heerlijk genoten we zijn vorig jaar ook geweest het blijft een feestje en je hebt echt vakantie het personeel is zo vriendelijk het eten is perfect en ik heb heerlijk gerelaxt voor het hotel ligt er een rif daar kan je mooi snorkelen. Ik raad het iedereen aan die van relaxen houd en van rust want dat heb je daar.Als je een probleem hebt gaan ze net zo lang door dat het opgelost word .wij gaan zeker terug hebben weer een wereld vakantie gehad

Het beste hotel dat we al bezochten in Egypte.

Johan M., 18-2-2018
    We verbleven week in het Rixos hotel en hadden het hier 200% naar onze zin. Wat een vriendelijk personeel (van managers tot poetsmannen) we werden hier echt in de watten gelegd. Het personeel was op geen enkel moment opdringerig, integendeel ze deden er alles aan om alles naar wens te laten verlopen. We gaan reeds enkele jaren naar Egypte maar dit hotel steekt er met kop en schouders bovenuit. Hier komen we zeker terug volgend jaar want zo'n luxe en verwennerij willen we niet meer missen. Chapeau!!!

Geweldig!

Sita Bakker, 8-1-2017

De Star of Asalah is echt een parel in de woestijn. Het is een prachtig huis dat direct direct aan het strand ligt. Snorkelen en kite surfen kan voor de deur.

Het appartement is ruim, mooi ingericht en van alle gemakken voorzien (airco). Bij je aankomst wordt je verwelkomd door de manager Mohammed die altijd klaar staat voor je. Hij kan allerlei excursies verzorgen en maakt ook geweldig ontbijt op verzoek.

Star of Asalah is echt een geweldige plek en heel fijn gelegen, op 10 minuten lopen langs de boulevard bij je bij het drukke deel van Dahab met allerlei restaurants en winkeltjes.

We hebben een geweldige tijd gehad met onze kinderen, die voor het eerst zelf zijn gaan snorkelen en de woestijn safari echt heel spannend vonden.

Dahab is een prachtig en gezellig dorp, die echt wat meer toerisme verdient, dus ga en boek een vakantie in Star of Asalah, we kunnen het iedereen aanraden!

plek voor duikers/natuurliefhebber

j_lieuwma9, 26-9-2014
    Weer een wereldvakantie gehad. Ode bekende tegen gekomen maar ook veel (oud oost) Europeanen. Duiken helemaal goed en rif zag er goed uit. De 'stilte ' heeft het rif goed gedaan
Egypte scoort een 7,9 uit 10, op basis van 8979 reviews