Egypte

Reviews over accommodaties in Egypte

Voor herhaling vatbaar.

Fientje Vervloet,
    20-3-2019

Super vriendelijk en proper en lekker rustig.

Gereisd met partner in maart 2019

Uitstekend hotel

Geert Goethals,
    20-3-2019

Het was voor ons de 2de maal dat we in dit hotel onze vakantie hebben doorgebracht en wat hebben we weer genoten. Dit is echt een uitstekend hotel! Er is niets maar dan ook echt niets waar ik ook maar enige opmerking kan over maken. Het eten is zeer lekker en heel veel keuze. De a la carte restaurants zijn zeker de moeite om uit te proberen vooral dan het Mexicaans, Assiatisch en het Italiaans restaurant. Pluspunt is ook nog dat je gebruik mag maken van alle faciliteiten van het hotel ernaast het Sentido Mamlook Palace Resort. De hygiëne is top in dit hotel. De tuin zeer goed onderhouden en mooi. In ieder toilet waar ik op het domein geweest ben lag er altijd en overal kraaknet bij. Onze kamer was een gerenoveerde kamer (bedankt Mr Ashour) en werd dagelijks zeer mooi en grondig gepoetst. Het management & personeel doen er alles aan om ervoor te zorgen dat je een aangenaam verblijf hebt in dit uitstekende hotel. Wij komen terug!

Guest Experience and Quality Department, General Manager, 21-3-2019

Beste waardevolle Geert Goethals,

Wij willen u bedanken voor uw beoordeling over ons hotel. We zijn blij dat u genoten heeft van uw verblijf en zullen ons vereerd voelen om u nogmaals te mogen verwelkomen in SUNRISE Garden Beach Resort –Select- .

Met vriendelijke groeten,

Gosia Zielinska

Guest experience & Quality Department

Fantastisch relaxen

Irene Hopman,
    19-3-2019

Het personeel van Fayrouz Plaza zal er alles aan doen om het verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Zelfde kamer als vorig jaar? Geen probleem. Ander kussen? Geen probleem. "Nee" kennen ze niet.

Het is hier heerlijk vertoeven in een super aangename sfeer. Alle dagen zon, zee en genieten, wat wil een mens nog meer!

De tuin is de mooiste van Egypte. Voor het eerst een hop gezien :)!

John van Weenen,
    19-3-2019

Het voelt iedere keer weer als thuiskomen.

Iedereen is vriendelijk en behulpzaam. Het eten is er goed, mede door de keuze uit de verschillende restaurants. Het is er goed snorkelen maar wel vaak rode vlaggen. Port Ghalib is vlakbij en leuk om met de hotel shuttlebus eens te bezoeken. Er zijn winkeltjes en leuke restaurantjes. Vlak naast het hotel ligt de baai van Marsa Mubarak waar je in een kwartiertje heen kunt lopen. Hier zie je met wat geluk enkele grote schildpadden, luipaardroggen, de zeekoe enz. Tevens is er een mooi stuk rif langs de noordkant van de baai. Er is iedere avond live muziek op het terras bij de lobby. Wij komen er al jaren en hebben het er nog steeds naar ons zin.

Peter Brands,
    19-3-2019

Fantastische schone omgeving. Goede animatie.

Prijzen van sauna etc. Veel te hoog. Aanrader

Gereisd met partner in maart 2019
    Cecile Lambrecht, Hotel's general manager, 20-3-2019

Dear Sir

Thank you for writing your feedback and for recommending Three Corners Rihana. We are pleased that you enjoyed your time and we hope that we will have the chance to welcoming you back.

With our sincere wishes

Cecile Lambrecht