Plaatsen rond het Gardameer

Het Gardameer is het grootste meer in Italië en leent zich uitstekend voor een vakantie met de auto of camper. Het Gardameer ligt op het knooppunt van drie regio’s, namelijk Veneto, Lombardije en Trentino en is goed bereikbaar. Vakantie aan het Gardameer is al jarenlang erg populair. Miljoenen toeristen brengen dan ook jaarlijks een bezoek aan het azuurblauwe water met daaromheen karakteristieke dorpjes, schilderachtige plekjes, stranden en vele bezienswaardigheden.

Lees meer over Plaatsen rond het Gardameer

We hebben een aantal aanbieders voor Plaatsen rond het Gardameer voor je op een rij gezet:

1.136

vakantie Plaatsen rond het Gardameer

Over Plaatsen rond het Gardameer

Staat er een vakantie naar het Gardameer op de planning? Op Zoover bekijk je de beste aanbiedingen en last minutes, maar lees je ook duizenden beoordelingen van vakantiegangers die je voorgingen. Wat is de beste camping, welk hotel heeft het grootste zwembad en is het er ook leuk voor de kinderen bijvoorbeeld? Ook bekijk je hier foto’s, video’s én de leukste dingen om te doen in de omgeving.

De omgeving van het Gardameer

Vakanties rond het grootste meer van Italië, ook wel Lago di Garda, zijn populair onder Nederlanders. Onder andere omdat je er goed heen kunt reizen met de auto. Aan het Gardameer vier je vakantie op een relaxte manier. Alles is namelijk binnen handbereik: je accommodatie dicht bij het blauwe water en er zijn veel leuke plaatsjes in de buurt. Dagje op pad? Bezoek de Italiaanse steden Venetië en Verona of duik een van de natuurparken in. Ook vind je rond het meer een pretpark, aquapark en moviepark.

Populaire plaatsen aan het Gardameer

Voor een zonvakantie aan het water hoef je niet naar zee. De Italiaanse sfeer proef je tijdens een vakantie in bijvoorbeeld vissersplaatsje Garda, het drukke en gezellige Bardolino, vestingstadje Peschiera, het door citroenbomen omgeven Limone sur Garda, schiereiland Sirmione of een van de andere schilderachtige plaatsjes rond het meer. Kun je niet wachten? Boek meteen een last minute vakantie naar een van de plaatsen rond het Gardameer!