Sorteren

1.129

vakantie Plaatsen rond het Gardameer

Reviews over accommodaties in Plaatsen rond het Gardameer

Fantastisch voor jong en oud

Kirsten
    18-11-2018

Camping met genoeg activiteiten voor jong en oud. Leuk animatieteam die veel activiteiten organiseren en begeleiden. Daarnaast heeft de camping veel grote en mooie zwembaden met glijbanen. Ideale ligging aan het Gardameer en binnen een paar minuten in het centrum van Lazise. Eventueel met een shuttlebus vanaf de camping!

fantastische camping

nicole surink
    18-11-2018

fantastisch,mooi park,schone accomodatie zeer leuk voor kinderen,heerlijke koffie en eten.kindvriendelijk,personeel zeer aardig.

Super.

Jansen
    16-11-2018

Het was een super vakantie. Prima mobile home en qua ruimte ook super. Heerlijk zwembad waar onze kinderen super hebben genoten. Zeker een aanrader en wij komen ook zeker terug.

Fantastisch, ik kom hier zeker weer terug

Patrick
    14-11-2018

Het meer en de omgeving heeft mijn hart verovert, zo ontzettend mooi, ik krijg hier zoveel energie van.

Elke dag een duik en een wandeling in en bij het meer, veel dorpjes in de omgeving bezocht. Echt leuk om een bootje te huren en heerlijk in de zon over het meer te varen. Genoeg leuke dingen te doen voor de kids en elke dag ergens een heerlijk Italiaans ijsje te scoren. De camping is groot, bij het zwembad lekker druk, maar goed te doen verder. Op de camping heerlijk bij de restaurantjes s avonds gegeten. Echt een top vakantie hier gehad. Ik kom hier zeker weer terug.

Lenie
    14-11-2018

Geweldige vakantie gehad daar fijne mensen mooie camping.