Plaatsen rond het Gardameer

We hebben een aantal aanbieders voor Plaatsen rond het Gardameer voor je op een rij gezet:

1.129

vakantie Plaatsen rond het Gardameer

Reviews over accommodaties in Plaatsen rond het Gardameer

Rustige camping met animatie die op tijd stopt

Hoogk7,
    18-1-2019

De ideale camping als je de westkant van het Gardameer bezoekt. Wij hebben een stacaravan gehuurd rechtstreeks bij de camping, goede bedden, volledig keuken inventaris en goede plaats op de camping.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Grote maar mooie camping

ANNEMARIE RIETMAN,
    16-1-2019

Ik lees aantal reviews waarbij ik denk Je Weet toch wat je boekt?

Wij zijn er nu 3 x geweest .

3x een stacaravan want bungalow leek ons oud en niet modern.

Stacaravan van verschillende touroperators geboekt. 1e keer aan de zijkant van de camping dus wel stukje lopen naar het zwembad, winkeltjes maar juist daardoor een rustige plek je hoorde geen muziek. 3e keer hebben we expres geboekt centraal gelegen vlak bij het zwembad. (Voordat wij boeken vragen wij waar de stacaravans staan en geven evt voorkeur op) deze plek vonden wij geweldig! Ja je hoort de muziek savonds tot 23.00 uur en smorgens hoor je inderdaad een vrachtwagen langskomen die de vuilnis ophaalt maar, dat heb je echt op elke camping! De ene plek met stacaravans is natuurlijk mooier dan de andere keer. 1e hadden veel ruimte , laatste keer iets minder. Zwembad, wij gingen er pas tegen 11,12 uur heen , dan gaan er veel eten en wij hadden Altijd plek met parasol. Tegen 2u werd het weer druk en is het zoeken. Ochtend broodjes haalden wij pas tegen half 10, 10 uur. Wij deden dit gelijk als middag eten erbij in. Dan heb je geen rijen ! En Volop broodjes! Geen zin in? Lidl is dichtbij met de auto. Lopend kun je naar de stad, voor kinderen wel eindje lopen. Treintje rijdt er ook heen tegen betaling. Gardameer zelf om te zwemmen is prachtig . Helaas hadden wij de pech dat in de laatste dagen veel muggen en troep in lag. Wij vinden een schone camping. Wel van mening ga je met eigen caravan , tent , weinig kleine plaatsen , behalve de luxe plek aan het water is mooi. Sanitair schoon maar kan wel eens vernieuwing gebruiken. Is wat verouderd. Stacaravan waar wij zaten schoon, netjes. Afhaal pizza naast de ijsco is perfect super lekker!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Relaxen en vermaak gaan hier goed samen.

Mireille Koesen,
    15-1-2019

Heerlijke Camping. Niet al te groot en vooral voor kinderen onder 12 jaar voldoende te beleven vwb animatie. pizzabakken, ponyrijden, waterspelen en in de avond vertier wat je kan opzoeken maar niet asn moét deelnemen om een leuke vakantie te hebben. Goed restaurant met voldoende kaartkeuze welke ook niet al te duur is. Veel Nederlanders op de camping, het laatste jaar ook veel Denen en wat Italianen.

In de buurt markjes genoeg, maar niet langs de kust van het meer rijden, want dan sta je al vroeg in de toeristische files. Het is ern prijzige camping qua verhuuraccommodaties, maar deze (vooral de nieuwe) zijn wel goed verzorgd.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Zeer drukke levedige camping

Mama vam Twee,
    15-1-2019

Je moet er van houden. Drukke kermis camping. De kinderen vonden het fantastisch.

Voor mij persoonlijk veel te druk. Met jonge kinderen die gewoon voor 12:00 uur op bed gaan, vond ik het te veel lawaai.

Je kunt er Nederlandse snacks bestellen. Er gaat een treintje naar het stadje vlakbij. Leuk schoon zwembad. Wel heel koud en vechten om ligplaatsen.

Beveiliging is goed.

Er is veel verschil in staanplaatsen en stacaravans. Wij zaten hutje mutje met touroperator. De reisleider was er vooral om mooi te wezen. Al hun caravans stonden heel slecht.

Hele leuke camping voor pubers.

Weet waar je aan begint.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2018

Fantastisch!

Martine,
    7-1-2019

Fantastische camping! Onze glampingtent was helaas wel wat aan de kleine kant, maar de zon en het uitzicht op het meer maakte alles meer dan goed!

De camping wordt heel goed onderhouden en de mensen zijn erg vriendelijk. Ook het eten in het restaurant is aan te raden! Wel reserveren, want het is erg populair.

De kinderen hebben zich ook uitstekend vermaakt met de animatie en in het zwembad.

Al met al een plek om nog eens naar terug te keren..!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018