• 1.369

Reviews over accommodaties in Lombardije

Leuk voor een keer!

Carla,
    26-12-2018

Uitzicht vanaf de camping mooi. Ontzettend aardige eigenaren. De stacaravan waarin wij verbleven ( geboekt via touroperator) was echt verouderd en zeker niet geschikt voor een gezin van 5. We zijn aantal jaren naar het Lago Di Iseo geweest en dat is toeristischer maar vinden wij veel mooier. Camping ligt aan een drukke weg en dat is vroeg in de ochtend al te horen.

Geweldig!

Bianca,
    18-11-2018

We zijn voor het derde jaar naar deze camping geweest, het voelt als thuiskomen! Het ligt op een prachtige plek, direct aan het Iseomeer. Het is niet zo’n massale camping. Veel nationaliteiten, waaronder veel Nederlanders. Het ligt op loopafstand van het mooie dorpje Iseo, waar veel restaurantjes, barretjes en winkels zijn.

De service van de camping is top! Het personeel is vriendelijk en de camping wordt heel netjes gehouden. Toiletgebouwen zijn netjes.

Er is een voetbalkooi, een zwembad, leuke animatie, beachbar en een goed restaurant.

De oudere jeugd gaat vaak ‘s avonds het dorp in en de jongere jeugd heeft het erg gezellig bij de voetbalkooi en pingpongtafel. Om 23 uur moet alles rustig zijn, daar wordt ook voor gezorgd door de bewakers.

Kortom, een leuke camping op één van de mooiste plekken van Italië!

Fijn huisje op een geweldige plek

Linda Neefjes,
    13-11-2018

Fijn en rustig gelegen vakantieparkje aan het Idromeer.

De verhuurde huisjes zijn gedateerd, maar daar moet je doorheen kijken. Het onderhoudt wordt gedaan waar hoort. De huisjes zijn klein, maar vanwege het mooie weer ben je veel buiten.

Mocht het eens slecht weer zijn dan red je je binnen prima.

Bedlinnen is te huur en ook een extra rand om het bed, zodat je kleintje er niet uitvalt is te regelen.

Op het park is een zwembad, waar je een badmuts moet dragen ( die krijg je bij je huisje), een minispeeltuinje voor de kleinsten, een pingpongtafel en een surfschool. Bij deze laatste kun je allerlei waterartikelen huren. Ook ligt er in het water een trampoline.

De strandjes bestaan uit kiezels en stenen, wat voor ons het dagelijkse stenen gooien met zich meebracht.

Er is een kleine supermarkt op het park, maar op rijafstand zijn er nog 3.

Boven het park is een restaurant waar je pizza's kunt afhalen.

Een perfect plek met geweldig uitzicht

Heerlijke meer-vakantie

Johan Tensen,
    4-11-2018

Fijne plek, goede vibe, ruim gevoel, schoon, basic huisjes en toch zeer comfortabel (goede matrassen, goede waterdruk, keuken goed ingericht), direct aan het meer en vooral een Prachtig Uitzicht :)

Niet het gevoel van een standaard/vol vakantiepark. Fijn dat er watersport aangeboden wordt. Leuk voor kinderen, ook fijn voor de ouders (kids gingen surfen, wij dronken cappucino's & wijntjes op het terras van het bijgelegen restuarantje).

Fantastisch!

Familie Sieben,
    1-11-2018

Vakantie met net een beetje extra. Bij chalet Noord Italië staat persoonlijke aandacht en het iedereen naar de zin maken heel hoog in het vaandel. Ze hebben tips voor uitjes, helpen je de weg te vinden als je het niet meer weet, zijn uiterst gastvrij en hebben duidelijk een passie, dat (naast uiteraard de schitterende omgeving en heerlijke complete chalets) heeft ervoor gezorgd dat wij vorige week voor de 2e keer genoten hebben van een fantastische vakantie. Ondanks dat wij nu alles gedaan en gezien hebben wat we wilden, zouden we alleen voor de gastvrijheid en passie van Rob en Yolanda nog eens terug willen.

Lieve mensen, super bedankt voor een onvergetelijke week, wij hebben als gezin herinneringen for life gemaakt, en uit de grond van mijn hart zeg ik hopelijk tot ziens!