• 1.369

Reviews over accommodaties in Lombardije

Heerlijke meer-vakantie

Johan Tensen
    4-11-2018

Fijne plek, goede vibe, ruim gevoel, schoon, basic huisjes en toch zeer comfortabel (goede matrassen, goede waterdruk, keuken goed ingericht), direct aan het meer en vooral een Prachtig Uitzicht :)

Niet het gevoel van een standaard/vol vakantiepark. Fijn dat er watersport aangeboden wordt. Leuk voor kinderen, ook fijn voor de ouders (kids gingen surfen, wij dronken cappucino's & wijntjes op het terras van het bijgelegen restuarantje).

Fantastisch!

Familie Sieben
    1-11-2018

Vakantie met net een beetje extra. Bij chalet Noord Italië staat persoonlijke aandacht en het iedereen naar de zin maken heel hoog in het vaandel. Ze hebben tips voor uitjes, helpen je de weg te vinden als je het niet meer weet, zijn uiterst gastvrij en hebben duidelijk een passie, dat (naast uiteraard de schitterende omgeving en heerlijke complete chalets) heeft ervoor gezorgd dat wij vorige week voor de 2e keer genoten hebben van een fantastische vakantie. Ondanks dat wij nu alles gedaan en gezien hebben wat we wilden, zouden we alleen voor de gastvrijheid en passie van Rob en Yolanda nog eens terug willen.

Lieve mensen, super bedankt voor een onvergetelijke week, wij hebben als gezin herinneringen for life gemaakt, en uit de grond van mijn hart zeg ik hopelijk tot ziens!

Fenomenaal😍

Judith Van der Linden
    27-10-2018

Fantastische nazomer gehad in Porlezza. Wij verbleven in Como 9, een schoon en ruim chalet met heerlijke grote douche cabine. Twee slaapkamers, keuken, zithoek en grote veranda. Er is écht overal aan gedacht, keukengerei is vollop aanwezig, speelgoed voor de kinderen, spelletjes en er lag zelfs een bootje onder het huisje. Echt fantastisch. We hebben heerlijk weer gehad en daarom veel heerlijke momenten aan het strandje doorgebracht. Het strand ligt aan t einde van t straatje, ideaal!

Het zwembad was gesloten, maar we hebben het geen moment gemist, het meer biedt genoeg.

De omgeving is schitterend, authentieke dorpjes en natuurlijk de prachtige bergmeren en vergezichten. Wij hebben Como bezocht, wat alleen voor de rit ernaartoe al een aanrader is. Ook de berg op gereden naar het kruis dat vanaf de camping zichtbaar is, fenomenaal uitzicht! Ook Milaan bezocht, prachtige stad.

Kortom, Porlezza en Chalet noord italie is zeer goed bevallen!

Familie de Heer
    21-10-2018

Deze camping is zeker een aanrader. Wij zijn hier al 4 keer heen geweest en nog steeds niet op uitgekeken. Er zijn veel Nederlanders en voor kinderen is er altijd wat te doen. De eigenaren zijn ook erg aardig en in de omgeving is er ook veel te zien.

Heerlijk, komen zeker terug

Gini Weekhout
    21-10-2018

Wij vonden dit een heerlijke camping! Vlak aan het water, wat een rustgevende invloed had. Dat had je van te voren niet kunnen bedenken dat je zou staren over het water, kijken naar het duiken van de meerkoeten. Verder te zien gewone fuut, roodhalsfuut en de doodaars!

Zwemmen in het meer, even doorzetten was een beetje koud, was uitzonderlijk hoorden we, maar erdoorheen heerlijk. Wel waterschoentjes meenemen ivm de kiezeltjes aan de rand

Restaurant vd camping gezellig eenvoudig en lekker, goede wijn, ook voor een kopje koffie met uitzonderlijk lekkere grappa. Camping eigenaar bezoekt zelf de wijngaarden voor de wijnen die hij schenkt Camping eigenaar, vriendelijk behulpzaam,spreekt meerdere talen Sanitair eenvoudig, goed en schoon, brillen worden steeds even nagespoten met een desinfectans.

Naast camping een goed restaurant, huisgemaakte pasta en ossobucco!

Ong 20 min lopen langs het meer naar klein dorpje, terrasjes koffie etc