accommodaties Italië met all inclusive

Reviews over accommodaties in Italië

Wij gaan niet meer terug

Sabrina,
    16-11-2018

Een huurauto is ten zeerste aangeraden. Je zit wat afgelegen namelijk. De all-inclusive is minder all-inclusive dan je van te voren denkt. Maar daar is de prijs dan ook naar. Het bier en de wijn komen uit dezelfde dispenser en smaakt hierdoor ronduit goor. Bedjes worden ook hier vroeg gereserveerd door een handdoek erop te leggen, het hotelmanagement doet hier niks tegen.

Lichtpuntje, de kamers waren wel heel schoon en het buffet is goed!

Een prima hotel waar je heerlijk kunt vertoeven.

Jet,
    6-11-2018

Heerlijk vakantie gehad. Het hotel ligt best een stukje van de bewoonde wereld dus de beschikking over een huurauto vinden wij wel een vereiste. Prima prijs/kwaliteit verhouding. De kamer was ruim en schoon, werd dagelijks schoongemaakt met schone handdoeken en 1 keer bed verschoond in de week dat wij er waren.

Het was onze eerste keer all inclusive, wat wel even wennen was. Wij hebben dan ook niet altijd gebruik gemaakt van alle maaltijden.

Echt perfect

DJ Felix,
    4-11-2018

In September was het weer nog steeds heerlijk. Zelfs de zee was nog wel te doen tot mijn verbazing. Mijn vriend en ik maakten een roadtrip over Sicilië en we zijn hier 3 dagen geweest. Echt perfect. We hebben heerlijk gerelaxt want er was ook niet echt veel te doen. Het zwembad en het groene terras boven de zee waren echt geweldig. Ze mogen qua snacks wel wat meer aanbieden bij het zwembad maar de mensen zijn echt superaardig.

Met vriendelijke groeten President Sea Palace Team, Direttore, 5-12-2018

Beste DJ Felix,

zo te lezen heb jij heerlijk kunnen genieten van een relaxte 3 dagen op ons resort met aardige mensen om je heen een mooie uitzichten. We vinden het superfijn dat je deze feedback met ons deelt want hier leren we elke keer fijn. Jouw ‘snacks’ tip geven we dan ook door aan de juiste afdeling. Hopelijk zien we je volgend seizoen weer zodat je weer een paar daagjes kunt relaxen. Fijne dag gewenst.

niet slecht voor die prijs

robert dekker,
    27-10-2018

Van 1 tot 15 oktober in hotel Eloro geweest. Voor de prijs een prima hotel. Prachtig gelegen aan het strand, met gratis ligbedden. De kamer is goed, de badkamer ook. Het eten was ook niet slecht. De mensen die daarover klagen hebben ongelijk. Voor het ontbijt een gebakken ei of omelet, lunch een verse pasta, en diner veel vis. Niets mis mee. Een puntje van kritiek: de wijn en de koffie zijn niet echt lekker. Dat kan/moet beter. Maar voor die prijs zeker een aanrader.

Erg leuk! Mooi uitzicht

Evelien en Hans,
    22-10-2018

Boek kamer met balkon! Mooi uitzicht vanaf vierde verdieping. Wel gehorig. Ontbijt voldoende, lunch en diner uitstekend in buffetvorm. Veel variatie. Neem wel de prijs kwaliteit in ogenschouw. Huur een auto. Pas op, wij hebben in Noto een vervelende ervaring, poging tot oplichting. Alsof wij de spiegel van een auto zouden hebben gereden..PAS OP stop niet ondanks dreigen als je dit wel doet moet je betalen. Wij zijn NIET gestopt en het is goed afgelopen! Er zijn mensen die wel hebben betaald. We hebben een erge leuke vakantie gehad!