• 6.039
    6.203

11.505

vakanties Griekenland

Reviews over accommodaties in Griekenland

Een fantastische vakantie met vrienden hier gehad!

Liz,
    9-12-2018

Ik heb een super vakantie met vrienden gehad!! Wij hadden een hele mooie kamer met 2 verdiepingen het was nieuw en erg schoon we hadden een zwembad voor ons terras. Super goeie airco (gratis inbegrepen). We hebben savonds heerlijk gegeten en smiddags luch bij de bar gehaald. Het winkeltje op de accomadatie is ook erg fijn! Helemaal boven op de accomodatie zat een groot zwembad meg veel leuke dingen erop!!. We hebben de taxi gepakt naar het strand en naar de barstreet, dat was erg goedkoop! De barstreet was hartstikke gezellig. De service was super goed, ze belde een taxi en regelde om in het restaurand te eten. Ze brachten ons met een soort auto naar boven om te kunnen zwemen.

Het is fantastisch lekker eten en lekker niets do

Fred,

Het was perfect.

Moet wel rekening houden van het moeilijk lopen met de verschillende hoogte van het terrein.

Alleen de ligbedden zijn slecht bij het zwembad.

Een goede all-in formule. Prive strand.

Anoniem,
    1-12-2018

Goed hotel, goed eten all-in en eigen strand met bar en gunstige ligging, dichtbij het centrum van Rhodos stad met een redelijke animatie

Paar keer op Rhodos geweest,volgend jaar Turkije.

L.D.te N.,
    1-12-2018

Prima hotel,ontzettend netjes de kamers zowel als de rest van het hotel.

Eten was oke,na een week had ik wel zoiets van:beetje verandering zou prettig zijn.

Echt genieten

Thil,
    1-12-2018

Heerlijk hotel aan zee. Super vriendelijke bediening, heerlijk ontbijtbuffet, mooi zwembad met luxe ligbedden en ruime schone kamers. Op loopafstand van restaurants en ongeveer kwartier wandelen naar het dorp langs de boulevard. Wij komen hier zeker terug!