Griekenland

Reviews over accommodaties in Griekenland

geweldig

edo brinkman,
    17-3-2019

rust, genieten van de zon,

natuur mooi

aardige mensen

Gereisd met partner in september 2017

Top vakantie

Robert,
    22-2-2019

Lekker eten. Vriendelijk personeel.

Gereisd met partner in februari 2019

Fijne vakantie met heerlijk glutenvrij eten!

M.R. Kamer,
    9-2-2019

In oktober 2018 zijn we met ons gezinnetje nog lekker een weekje gaan genieten van de Griekse zon. Dat ene weekje voelde aan als minimaal twee! Het personeel van het hotel is super vriendelijk en de animatieshows zijn van hoog niveau. Aangezien ikzelf een strikt glutenvrij dieet moet volgen was het even spannend wat ik met een all-inclusive vakantie voorgeschoteld zou gaan krijgen. Het buffet ziet er elke dag netjes uit en er is keuze genoeg. In overleg met de operations manager van het hotel, Antonios Grigoriou, kon ik zelf elke avond een speciaal bereide glutenvrije maaltijd krijgen van de chef. Zéér goed geregeld! Vanuit het hotel hebben wij in een week vele leuke plekjes bezocht middels onze huurauto. Vooral de kleine baaien zijn met hun rust en vele vissen echt geweldig! Verder zijn de gezamenlijke ruimtes van het hotel, het strand, het zwembad en de spa netjes. Minpuntje, de kamers en badkamer zijn wel aan een opfrisbeurtje toe.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2018

Heerlijk en super vriendelijk hotel (glutenvrij)

van Oorspronk,
    6-2-2019

Wij zijn in de herfstvakantie een week naar d'Andrea Mare Beach Resort met twee kinderen van 7 en 10 jaar geweest. We hebben genoten, mooie ruime familiekamer, vriendelijk personeel, mooie zwembaden. Alles werd tot op de laatste dag voor dat ze dicht gingen perfect geregeld en verzorgd. De buffetten waren elke dag goed gevuld en gevarieerd en niets was te veel. Ook aan de bar was het altijd gezellig en waren, Mario en George in voor een praatje. Zelf heb ik een glutenvrij dieet, al bij aankomst heb ik de manager (Antonios Grigoriou) gesproken en die gaf aan dat ik alles met de kok kon bespreken. Ieder dag kon ik de keuken inlopen en aangeven wat ik wou eten en dan werd het gemaakt. Vlees, vis, gebakken aardappels, pasta, friet, alles was mogelijk. Brood en muesli hadden ze voor me besteld voor het ontbijt. Dus mijn volle koffer met eten, heb ik weer mee terug genomen. Al met al, hebben wij een super vakantie gehad.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2018

Genoten!

Carmen en Eva,
    26-1-2019

Heerlijk resort! Alles erg netjes, lekker eten en veel keuzes, vriendelijk personeel en prachtig gelegen. Niet in de drukte. Je kunt met de locale bus of de bus van het resort naar het centrum van Kos. Tip: huur een fiets op dit mooie fietsvriendelijke eiland.

Gereisd met oudere kinderen in juni 2018