• 4.543
    3.079

5.407

vakanties Turkije

Reviews over accommodaties in Turkije

Goed alleen bedden en interieur in rest. oud.

Anoniem,
    10-12-2018

Kleinschalig maar wel gezellig

Bedankt, hotel manager, 10-12-2018

Wij komen zeker terug!

C.M. Linders,
    9-12-2018

Samen met ons hele gezin (kinderen én kleinkinderen) verbleven wij een week in mei in dit prachtige resort (2017 en 2018). Het was in één woord: Fantastisch! Daarom besloten wij (opa en oma) afgelopen september nog een keer te gaan.

Het is elke keer als thuiskomen; vriendelijk personeel, leuk ontvangst, heerlijk eten, gastvrij, kindvriendelijk en super leuk animatie team!

Voor ieder wat wils! Het heerlijke zwembad met de glijbanen zijn leuk. Er staat altijd een pendelbusje klaar om naar het privéstrand te gaan. Ook op het strand is het goed te vertoeven, op het strand kun je ook gebruik maken van een hapje en een drankje.

De handdoekenservice (badhanddoeken) is ideaal, scheelt weer ruimte in het koffer ;)

Wanneer je stadjes wilt bezoeken is dit ook mogelijk, bushalte is in de buurt.

Verder is José ook echt een aanwinst voor het hotel. José is een Nederlands sprekende gastvrouw die altijd voor je klaar staat!

Wij komen zeker terug!

Wij vinden het fantastisch

jenny jaspers,
    9-12-2018

We hebben zo als vorige jaren een super vakantie gehad...vriendelijk personeel, nooit iets te veel als je wat vraagt .het eten vinden wij heel goed ,daar mijn vriend toch een moeilijke eter is ,zelf voor hem is er genoeg keus .De foodcorner buiten is een supergoed idee ...wat heb ik daarvan heerlijk gegeten ...vooral zo doorgaan Side Mare .

Fantastisch! Super hotel.!

Jacqueline van Dieten,
    9-12-2018

Super Hotel. Zeer relaxed, gezellig en gemoedelijk personeel. Vrijwel alleen gasten boven 50, en voornamelijk Nederlanders en Duitsers. Pluspunt Nederlands sprekende receptionistes aanwezig.!!!!!!!

Bedankt, hotel manager, 9-12-2018

Terugkomen.

Jan Willem,
    9-12-2018

Zeer goed hotel met overwegend ouder publiek. Service , klantvriendelijkheid zijn 100%. Kamers niet al te groot maar dienen alleen voor de nacht. Strand in het hoogseizoen erg nauw ; veel "handdoekleggers".

Het oude gedeelte van het hotel vertoont veel gebruikssporen en is rijp voor een indringende renovatie/nieuwbouw. Wij komen graag terug!.

Bedankt, hotel manager, 9-12-2018