Turkije

Reviews over accommodaties in Turkije

Fijne vakantie gehad

Sjaak van de Ven,
    19-1-2019

Het verblijf is oke, echter zijn de kamers zeker geen 5 ster waard, accomodatie en verblijf is zeker goed wat betreft prijs kwaliteit .

Gereisd met partner in januari 2019
    Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Geweldig al een paar keer geweest!

Axel S,
    18-1-2019

Al een paar keer naar toe geweest en echt heel plezant! Leuke animatie en activiteiten voor alle leeftijden. Eetbuffet is ook zeer verzorcht en uitgebrijd ondanks het hotel niet super groot is!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Heel leuk, maar er wordt veel vervelend geflirt

Lieke van den Hoven,
    17-1-2019

Heel leuk en erg lekker eten! Vooral de yoghurt saus. Verder waren de shows in de avond ook geweldig en een leuke winkelstraat in de buurt en een mooi strand. Het jammere vind ik wel dat de animatie alleen maar aan het versieren is. Ik, 18 jaar, werd Constant 'achternagezeten'. Vreselijk irritant en absoluut niet fijn, ik voelde me niet op mijn gemak. Gewoon vies, wat daar gebeurt. Ook gaan ze graag met meisjes naar bed als ze de kans krijgen... Ook was er een voorval met een kaartje van een discotheek die wij in onze handen kregen geduwd met de voorwaarde dat we het terug konden geven als we niet wilde gaan... We hebben dus aangegeven dat we niet wilden gaan en toen was het ineens niet goed meer. We moesten betalen volgens een medewerker van de animatie, wat later níet zo bleek te zijn toen we aankwamen met een klacht bij het hoofd van de animatie. Ik voelde me opgelicht. Erg jammer. Ook werd er in de buurt veel geflirt. Erg jammer.

Gereisd met vrienden in mei 2018

Topper zeker een aanrader

Renoir nico,

Animatie is heel aangenaam

Het eten heel lekker buffet heel mooi met Thema Elke dağ

Heel Gast vrij en nederlands sprekende postive mensen

Heel verzorgd hotel en behulpzame mensen.

Gereisd met partner in januari 2019

Wintervakantie in Arcadie (Belek)

Joke,
    17-1-2019

Personeel erg behulpzaam en vriendelijk.

Er is een mooie tuin met gezellige zitjes en ligstoelen,welke aan het strand grenst. Op het strand heb je uitzicht op de besneeuwde bergen. Ook. Is er op het strand een bar. Zelfs in dit seizoen staan er ligstoelen!

De buffetten zijn zeer uitgebreid.

De kamers worden goed schoongemaakt en zijn over het algemeen voorzien van een ligbad.

Een groot pluspunt is de aanwezigheid van een sauna,stoomhut,Turks Bad naast het zwembad.

Gaan dus want de prijs is laag in de winter en als je regelmatig komt discount voor verschillende dingen.

Gereisd alleenreizend in januari 2019