• 4.540

Reviews over accommodaties in Turkije

Holiday in November 2018

Alison Roberts
    14-11-2018

Hotel beautiful and 100% clean and food 100% guest relation Zinaida is very helpful and friendly great having her around zinaida arranged all different things for my 50th birthdaywhile im here she couldn’t do enough I would come again in November lovely staff all round.

Super !!

Daphne
    13-11-2018

Super hotel !! Mooie grote kamers.

Alles was goed schoon. Mooie zwembaden met glijbanen. Leuk animatie team.

Genoeg te doen voor iedereen.

Het eten was ook goed veel variatie en tussen de middag lekkere broodjes kebab. Bij het restaurant aan het strand kun je van de kaart bestellen.

Pier party en schuim party was ook erg geslaagd.

Wij komen hier zeker weten een keer weer terug !!!

TOP Kom volgend jaar terug

David Wauters
    13-11-2018

Prachtig hotel met alle voorzieningen.

Super vriendelijk personeel bij aankomst. Kamer en eten is top. En 's avonds de luxe aan de bar van een super vriendelijke barman Sephar. Top . Thx.

Heerlijk

Angelique
    13-11-2018

Was echt een super hotel. Je komt niets te kort. Helaas was de entertainment iets minder. Maar we hebben het super gehad.

Top hotel

Ivo en Ria Cornelis Hendrickx
    13-11-2018

Hier zit je echt in een paleis ,lekker eten en een aangename sfeer . Wij zijn er geweest voor de 5de maal ,dit hotel is een pareltje voor een lekker verlof .De mensen van het hotel zijn heel gedienstig als je iets vraagt ,het hotel is goed gelegen en ook aan een mooie winkelstraat en niet ver van het centrum ,het is hier aangenaam wandelen en het personeel is erg vriendelijk ,wat een leuk hotel hier, voor ons een top hotel Ivo en Ria Cornelis Hendrickx

Bedankt, hotel manager, 13-11-2018

Beste gast,