Sardinië

Reviews over accommodaties in Sardinië

Herhaling mogelijk, fantastische plek

Mike Mul,
    9-1-2019

We zaten in een huisje met uitzicht op de mooie zee, deze week was super en we hebben hier erg genoten van het mooie privé strand en het lekkere eten. We bevelen dit aan iedereen aan!

Gereisd met partner in juli 2018

Heerlijke vakantie gehad zonder zorgen.

Daimy,
    22-11-2018

Mooi verblijf, prima ontbijt lunch en diner. Op loopafstand van het centrum castelsardo hier vind je ook een klein strandje waar je lekker kan liggen. Met een bus kan je naar omliggende plaatsjes. Leuke eettentjes en koffie tentjes.

Gereisd met partner in juli 2018

Super relaxte vakantie

Erwin Jansma,
    21-11-2018

Echte strand vakantie, mooie caravan met zij zeezicht, we stonden vlakbij receptie en parkeerplaats met een mooi zicht over de camping en richting zee. Vorige reviews las ik dat men moest betalen voor airco dat hadden wij niet, wij waren er laatste week juni eerste week juli, haalden alleen broodjes in campingwinkel rest in supermarkt op 20 min rijden, strand bij camping 1x bezocht daarna dagelijks naar verschillende mooie stranden geweest met auto. Beslist niet vervelend maar juist zeer de moeite waard. Zwembad op camping prima, jammer van badmuts, Als je van shoppen hou dan is deze vakantie niet zo geschikt, wij gaan vaak naar gardameer en dat is veel toeristischer. Restaurant op camping prima met vriendelijk personeel. Deze vakantie was heel relaxt. Overtocht met nachtboot (11 uur varen).vanuit Genua, met slaaphut, de moeite waard. Echt voor herhaling vatbaar.

Gereisd met partner in juni 2018

goede keuze

Rowan van den Velden,
    8-11-2018

Erg veel trappen maar het uitzicht is het zeker waard.

Het eten was prima al was de pizza wel gemaakt van een bevroren pizza. Beetje raar in Italië maar het andere restaurant had erg lekker eten.

Super aardige mensen.

De animatie is erg goed.

Gereisd met vrienden in oktober 2018

Eenvoudig maar warm

Arie & Tina,
    7-11-2018

Het zwembad is een beetje oud maar de rest is mooi. Het hotel heeft een mooi design. Eenvoudig maar warm. Het uitzicht op het kasteel is simpelweg adembenemend. Een namiddagwijntje op het terras is heerlijk. De pizzameneer was ook erg aardig. De groetjes van Arie en Tina.

Gereisd met partner in oktober 2018