Sorteren

Reviews over accommodaties in Sardinië

Super relaxte vakantie

Erwin Jansma
    21-11-2018

Echte strand vakantie, mooie caravan met zij zeezicht, we stonden vlakbij receptie en parkeerplaats met een mooi zicht over de camping en richting zee. Vorige reviews las ik dat men moest betalen voor airco dat hadden wij niet, wij waren er laatste week juni eerste week juli, haalden alleen broodjes in campingwinkel rest in supermarkt op 20 min rijden, strand bij camping 1x bezocht daarna dagelijks naar verschillende mooie stranden geweest met auto. Beslist niet vervelend maar juist zeer de moeite waard. Zwembad op camping prima, jammer van badmuts, Als je van shoppen hou dan is deze vakantie niet zo geschikt, wij gaan vaak naar gardameer en dat is veel toeristischer. Restaurant op camping prima met vriendelijk personeel. Deze vakantie was heel relaxt. Overtocht met nachtboot (11 uur varen).vanuit Genua, met slaaphut, de moeite waard. Echt voor herhaling vatbaar.

Het hotel is prima

Mel van Loon
    20-11-2018

We waren hier met 2 families met grote kinderen. Ik zou hier niet heen gaan met kinderen onder de 12 want de bezoekers zijn hier allemaal wat ouder. Service beneden bij het strand zou ook wel erg fijn zijn of in ieder geval water. Het hotel is prima, het eten was ok en we hadden fijne kamers. Over het algemeen goed al is het niet echt een strandplek. Maar de uitzichten zijn fantastisch.

tevredenheid

Rayan van Bovene
    20-11-2018

We hadden niet echt veel geluk met het weer. Eind oktober was eigenlijk al een beetje kouder dan we verwacht hadden. We hebben dus niet zoveel gezwommen ☹. We hebben een auto gehuurd en hebben de omgeving bekeken. Een rit langs de kust is magisch. Meer dan genoeg leuke plekjes om te stoppen voor een hapje of een drankje. De kosten voor de autohuur was redelijk. We konden er eentje krijgen voor 45 euro.

Super tijd gehad

Mirjam Siebert
    19-11-2018

Voornamelijk heerlijk eten. Ik heb genoten van alle vis en andere zeevruchten gerechten. Er was ook meer dan genoeg aanbod qua vlees. Het strand is heerlijk. Het is alleen voor hotel gasten wat redelijk uniek is. We zijn hier 6 dagen geweest en dat was precies genoeg. Super tijd gehad.

goed maar niet de beste

Will Dachgeldt
    14-11-2018

Ok strand, niet het beste zwembad maar het ligt uit de wind dus wel een lekkere plek om te zitten. Het eten is lekker maar mag wel wat meer variatie in zitten en meer zoetigheid. De kamers zijn prima. We hadden een kamer uitzicht op het zwembad. De animatie is grappig, zeker een van de hoogtepunten.