Gran Canaria

Reviews over accommodaties in Gran Canaria

Zeer goed hotel!

Caro en Leon,
    17-1-2019

Heel goed hotel! Fijn gelegen in Aranguineguin, dat niet zo super toeristisch is als bijv. Maspalomas of Playa Ingles. Ruime kamers, heel goed eten (veel en steeds afwisselende keuzes vis, vlees en overig). zowel ontbijt, lunch als diner erg goed. Uitgebreid all-in pakket met ook vrij veel sterke drank. Mooi en groot zwembad en solarium en zonnebedjes op het dak. Fijne bedjes ook door de dikke kussen erop. Mooi uitzicht op de boulevard. Omdat wij in januari zijn gegaan redelijk veel ouderen of gezinnen met heel kleine kinderen, waar de animatie en muziek op aangepast wordt. WIFI is ook goed in het hele hotel.

Gereisd met partner in januari 2019

Heerlijk verblijf met Oud en Nieuw

Martijn,
    15-1-2019

Heerlijk luxe hotel met veel aandacht voor entertaiment en kinderen. Top zwembaden, helaas niet voldoende verwarmd in december.

Gereisd met partner in december 2018
    Geboekt bijvakantiediscounter.nl

volgend jaar weer dat zegt genoeg.

Jannetje Sier,
    14-1-2019

gezellig hotel fijne bediening zeer goede bedden,goede spa engratis.heteten was dit jaar gewoon goed. zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd met partner in januari 2019

Super!

Sabine de Graaf,
    11-1-2019

Net terug, met kids van bijna 2 en 4! Top gehad! Goed eten! Lief personeel! Fijne kamer! Heerlijke bedden! Ons zoontje sliep op een slaapbank maar was eigenlijk een gewoon bed, en extra fijn omdat er nu een rand voor zat zodat hij er niet kon uitvallen. Campingbedje opgemaakt en wel voor onze dochter. Lopen naar het strand 15 a 20 min via makkelijk pad, bus 5 min! Het peuterbad was ijskoud, dat is wel jammer als je in de winter gaat. Als je naar het hotel Dunas Maspalomas loopt (ligt allemaal op 1 terrein) heb je wel verwarmd peuterbad, warm is het nog niet maar scheelt een hoop! Playa de los amadores, strandje 25 min verderop aan te raden. Super helder blauw water, fijn zand, weinig wind! Minidisco vonden onze kids geweldig, helemaal fan van Duni & Dunita. Wij raden dit park zeker aan!

Gereisd met jonge kinderen in januari 2019

Fantastische vakantieplek!

Bianca Simon,
    11-1-2019

Super mooi resort. Heerlijk eten en vlakbij het strand

Gereisd met oudere kinderen in december 2018
    Geboekt bijvakantiediscounter.nl