Italië

Reviews over accommodaties in Italië

Erg leuke campibg

Daan,
    18-3-2019

Gezellige terrassen camping. Overzichtelijk en leuke zwembaden (wel wat druk en handdoeken leggers, maar ja die heb je overal.

Het is een middelgrote camping, wat wij ideaal vonden. Je kunt na aankomst lekker je eigen plekje uitzoeken. Was ff wennen, maar daardoor wel een echt fijne plek gevonden. Alles wat je wil is voor handen, ligt alleen te ver van Lazise om te lopen. Veel NL-ers, maar dat vinden wij geen probleem. Wat opvalt is de gemoedelijke sfeer die er hangt, door/ondanks de vele mensen die er al jaren komen. Voor ons de camping met de beste prijs kwaliteit verhouding aan het Gardameer

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Prachtig!

O.M,
    15-3-2019

Geweldig plek, heerlijk genieten met kinderen! Mooie dorpen en steden dicht bij met de Auto! Heerlijk gegeten in het restaurant en zeer vriendelijke personeel.

Alleen veel muggen helaas..

Gereisd met jonge kinderen in juni 2018

Een fantastische camping en omgeving

H. Petersen,
    26-1-2019

Deze camping is ingesteld voor het hele gezin en is voorzien van een lagune, zwembad en therme meer. De kampeerplaatsen hebben verschillende grotes maar ruim voor een Italiaanse camping. Ruim voldoende sanitair en gelegenheid om te wassen en te drogen. In ochtend kan je diverse broden en broodjes kopen op 2 plekken op de camping, 1 is in de kleine maar redelijk uitgebreide campingwinkel, een super markt is loop afstand 10-15 min. De camping beschikt over een restaurant waar je heerlijk en divers kan eten maar ook kan afhalen bv heerlijke pizza of patat, kip heel of half ect. De camping ligt aan het meer en de temperatuur van het water is verrassend lekker van temp, je kunt heerlijk bij het meer liggen en zonnen om daarna verkoeling te zoeken in het meer of lekker op rond te dobberen op band of ligbed waarop je kunt genieten van de prachtige bergen (Dolomieten) als uitzicht om je heen. Een paar km rijden en lopen en je staat er zelf in.

Gereisd met vrienden in juli 2018
    Patrizia, Lago Levico Camping Village, 30-1-2019

Bedankt voor de mooie recensie.

De beschrijving van de camping is zo gedetailleerd dat lezers er echt aan kunnen denken om daar te zijn. Heel erg bedankt.

Super vakantie gehad.

Fam. O,
    25-1-2019

Leuke camping. Oogt gezellig. Zwembaden genoeg en genoeg ruimte. De staanplaatsen waren wel heel klein, niet wat we geboekt hadden. We hadden ook geboekt met water aanvoer, maar dat zat er niet bij. Ook niet gemist eerlijk gezegd. Auto's mochten op bepaalde tijden niet op de camping, maar was duidelijk dat de Italianen werden voorgetrokken. Veel geluidsoverlast vanaf 6.00, maar dit is denk ik afhankelijk van pech hebben. Toiletten maakten zich vanzelf schoon, dus hygiëne was echt super. In de omgeving genoeg marktjes om te bezoeken in de avond en perfecte ligging. Personeel was super behulpzaam, animatie was top en het eten was lekker.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Mega Camping . Super locatie aan het meer.

Klomp,
    24-1-2019

Grote camping. Maar merk je eigenlijk weinig van. Als je echt een rustzoeker bent moet je hier niet zijn. wij hadden een plek nabij het strandje. Betaal je wel wat meer voor maar is het wel waard. We hadden ook de boot mee. Prima service van de camping als je er naar vraagt helpen ze ook je boot in en uit het water. Dat laatste hadden we zeker hulp bij nodig aangezien het water wat was gezakt. Als je een boot meeneemt regel wel z.s.m een registratie. Dit heeft bij ons bijna vier dagen geduurd. Tegenwoordig moet dit gemaild worden maar je krijgt hier slecht reactie op. Advies vraag in NL al het registratieformulier aan bij de camping . `En mail dit alvast door. Je kan ook het formulier bij ze aanvragen nautica@provincia.verbania.it . Zwembad is leuk voor kleine kinderen voor de wat grotere wat saai. Wij hebben hier echt een top vakantie gehad. Als je goed uit eten wilt is stressa wel aan te raden.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018