Portugal

4.167

vakanties Portugal

We hebben een aantal aanbieders voor Portugal voor je op een rij gezet:

Reviews over accommodaties in Portugal

Goed appartement voor goede prijs

Arja den Ouden,
    18-1-2019

Mooi groot park met verschillende gebouwen. Hierdoor moet je soms een stuk lopen voor het ontbijt. Is wel wat veroudert maar wel goed schoongehouden. Op een dag na, iedere dag schoonmaak en een aantal keren handdoeken en een keer lakens. Gelukkig dient de airco als verwarming want die had je in Januari hard nodig. Wij waren het enige bewoonde app. in ons complex, koelt 's avonds en 's nachts hard af.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2019

Is zeker voor herhaling vatbaar.

Ted Polderman,
    17-1-2019

Hadden kamer en suite geboekt waarbij je een heerlijk groot balkon hebt met 2 ligbedden. Hebben hier veel gebruik van gemaakt.

Gereisd met partner in december 2018

Voor tweede keer, opnieuw TOP

Tabe Rozema,
    16-1-2019

Via een last minute hier voor de tweede keer in 2 jaar terecht gekomen, wisten wat we konden verwachten, hadden dit keer voor een tweepersoonsappartement gekozen op de vierde verdieping, zonder aanvraag zeezicht gekregenmtof, hotel is absoluut niet gehorig en beviel weer uitstekend,nog steeds dezelfde medewerkers gezien overal,zegt iik iets natuurlijk,gebruik gemaakt van shuttlebus naar funchal maar deze wel op tijd reserveren, eten is erg goed, kan kiezen uit a la carte of buffetvorm maar elke avond anders en zeker niet te kort, ga er zo weer heen

Gereisd met partner in januari 2019

Geweldig

Ruud,
    14-1-2019

Het verblijf was perfect. Het liefst hadden wij Zeezicht gehad maar dat was al volgeboekt. Nu zijzeezicht , dus alleen 's morgens tot 11 UUR zon op het balkon. Voor de rest was alles goed, eten goed , Kamer/apartement met keukenblok perfect.

Gereisd met partner in december 2018
    Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Mooi maar niet voor de wintermaanden

Anne,
    9-1-2019

Mooie accommodatie, maar niet geschikt voor de wintermaanden. Er was geen verwarming en geen ventilatie in het appartement. In de avond hadden we het koud en 's morgens waren de ramen beslagen. Voor de rest prima.

Gereisd met oudere kinderen in december 2018