• 2.129

Sorteren

4.174

vakanties Portugal

Reviews over accommodaties in Portugal

Heel fijn en gezellig hotel

Ineke De Jong
    10-11-2018

We zijn 9 dagen in dit hotel geweest en het was erg fijn. Gezellig hotel en vriendelijk personeel. Ontbijt perfect. Diner vonden wij soms het eten wat lauw maar toen wij hiervan wat zeiden werd er meteen actie ondernomen door de chef van de eetzaal. De ligging van dit hotel is heel erg mooi en de tuin ook. Er staan veel ligbedden in de tuin. Sommige zijn wel aan vervanging toe .Hotelkamer prima. Misschien een idee om de badkamer te renoveren. Nu moet er in bad worden gedouched.Inloopdouche is meer van deze tijd. Maar tot slot een heerlijke vakantie in gezellig hotel!!

Heerlijk voor echt volwassen mensen

Gerard
    9-11-2018

Normaal ben ik niet van revieuws schrijven maar toen ik dat verhaal van die jonge lui las ben ik toch maar ff in de pen geklommen , wij zijn in die zelfde periode ook daar geweest en hebben een hele fijne week gehad, de eigenaren waren zeer behulpzaam en gast vrij maar dat groep jongelui waren zeer iritant hadden op alles commentaar vonden zichzelf erg belangrijk en liepen alleen maar te zoeken ik heb ook een kakkerlak gezien maar je bent in Zuid-Europa en het was erg warm maar ze zaten de boel op te hitsen en ja er staat 1 x in de week handdoeken maar dat staat ook vermeld net zoals de hoge borg voor onder de25 jaar staat er ook, wat mij betreft mag het onder de 30 jaar worden,eind conclusie het is een perfect complex met hele gastvrije mensen zeker een aanrader als je boven de 25 bent.

Volgend jaar weer

Harry
    6-11-2018

Wat een lekker intiem park,

Geweldige vakantie, goed hotel!

Myrthe
    3-11-2018

Mooi schoon hotel! Vriendelijk personeel die je overal mee willen helpen. Mooie ruime kamers waar je een koelkast hebt voor je eigen drinken/eten. Kamers worden elke dag schoongemaakt, ook hier word het afval gescheiden. Had zelf een tuinzicht kamer, hier heb je naast 2 stoelen en een tafel ook 2 ligbedden. Er is een zwembad aanwezig met zeker genoeg ligbedden. Ook is er bij het zwembad een soort lunchtaria waar je wat eten of drinken kunt halen. Daarnaast 2 eetzalen, de 1 buffetvorm, de ander heeft 3 thema avonden. Ook is er nog een Spa aanwezig! Ligt aan de kust van Madeira met een rotsstrand. Er is een shuttlebus vanuit het hotel die je naar Funchal kan brengen. Ook is er een bushalte voor het hotel van waaruit je naar verschillende plaatsen op het eiland kunt. Voor mensen die slecht ter been zijn niet de ideale plek, gezien de stijle helling die je moet lopen richting Caniço.

Geweldige locatie !

Sylvia
    2-11-2018

Geweldige ligging en kamers met zeezicht met prachtig uitzicht! Je loopt zo het oude centrum in, via t strand, evt via strandlift of via de "boulevard" bovenlangs. Roca mooi terras (nieuw 2018) onder op het strand met lekkere koffie. Badkamer bij kamers met douche erg krap. Met bad is ruimer. Ontbijt prima, tafeltjes buiten heerlijk, maar moet je zelf bevoorraden met bestek. Is de moeite waard!!