Sorteren

Reviews over accommodaties in Calabrië

Super!

Monique
    4-5-2018

We hebben een verrassend goede vakantie gehad in dit hotel! Prima verzorging, niks op aan te merken zeker een aanrader.

LABRANDA Rocca Nettuno Tropea Team, Hotel Manager, 6-5-2018

Dear Guest,

Heel erg bedankt voor de review!

We very much appreciate your comments regarding your stay at the LABRANDA Rocca Nettuno Tropea. It is always a pleasure to receive positive feedback.

We hope your next visit will be as pleasant as the previous one.

Best regards

LABRANDA Rocca Nettuno Tropea Team

ideale ligging om uitstappen te ondernemen

Vaes Louis en Ahlers Marita
    4-6-2017

niet echt geschikt voor rolstoelen

heel vriendelijk personeel - grote nette kamers

eten was zeker goed - spijtig van het aanschuiven bij brood (is maar op 1 plaats in restaurant beschikbaar)

heel fijne animatie - vooral Roberta voor de aqua gym

iedere maandagavond wordt het ganse personeel aan je voorgesteld - is héél leuk

geen prettige camping, maar heeft toch zijn charme

marija
    13-12-2016

na een hevige regenbui, camping modder-zwembad. tot je enkels in het water. wij zaten in een italiaans straatje met schreeuwende italianen tot laat en water gevechten van jong tot oud(50-60) en karaoke naast ons tot 2 uur s nachts. hebben gelijk een andere plaats gevraagd. 1ste caravan perfect. 2de caravan veel minder, maar eindelijk rust. zwerfhonden en katten zie je bijna niet meer. worden op last van eigenaar camping dood geschoten. italianen geven zwerfkatten ook te eten. mentaliteit veranderd gelukkig. wij hadden iets met het gasstel. hebben het doorgeven,maar hebben het zelf opgelost met behulp van internet. volgende dag kwamen ze kijken. zelfs iemand kwam ongevraagd naar de douche en de keuken kijken. probeer italiaans te praten, en er gebeuren wonderen. vooral in de winkeltjes. koffiebar personeel heel onvriendelijk. koffie niet lekker. maar we gaan dit jaar weer in sept. de italianen zijn heerlijk relaxt en hebben zeeen van tijd voor alles en iedereen. Voor ons is dat vakantie.

Fantastisch!

Judith
    29-7-2015

Lekker eten, mooi uitzicht, heerlijke huisjes, hele aardige mensen, zeer kindvriendelijk.