Calabrië

We hebben een aantal aanbieders voor Calabrië voor je op een rij gezet:

vakanties Calabrië

We hebben een aantal aanbieders voor Calabrië voor je op een rij gezet:

Reviews over accommodaties in Calabrië

Fijn hotel, vriendelijk personeel!!

Agnes,
    26-7-2018

Een fijne en hartelijke ontvangst, ondanks ons slechte Italiaans. Fijne ruime kamer met een prima badkamer. Zonder auto ben je wel een beetje onthand, het dorp is op loopafstand, maar je moet gewoon over de weg lopen, is niet echt ideaal. We hebben wel een dag de trein genomen maar Tropea, prima te doen!!!

Het ontbijt was prima op het dakterras, met een geweldig uitzicht. We hebben ook een paar keer van het diner gebruik gemaakt, was op zich ook niks op aan te merken qua smaak, vond het alleen een beetje summier qua portie.

Fijn zwembad waar je heerlijk rustig kon relaxen met een boek o.i.d.

Kortom wij hebben een fijne week gehad!

Gereisd met partner in juni 2018

Fijn voor wie van rust houdt.

Haaike,
    5-6-2018

Aangenaam hotel met correcte service op wandelafstand van Tropea ( ongeveer 2 km).

Lekker eten met bediening aan tafel /geen showcooking!Was

Goede shuttleservice naar het strand met gratis strandbed en parasol.

Geen animatie.

Gereisd alleenreizend in mei 2018

Fantastische service in klein paradijsje.

Evelin Hams,
    12-5-2018

1,5 in meivakantie hier verbleven met gezin van vier. Wat een fantastische plek in een geweldig gebied. De broers en de rest van de staff doen er alles aan om het je naar de zin te maken. Iedereen is mega vriendelijk. We hadden een fijn appartement met fantastisch balkon met schitterend zeezicht. Elke avond zagen we vanaf hier de zon in de zee verdwijnen. Jongens (6 en 8) hebben zich prima vermaakt in het lekkere zwembad en de jacuzzi. Doordat het meivakantie was trokken ze veel op met aantal andere Nederlandse kinderen. Voor de rest mix van allerlei nationaliteiten. Voor weinig geld drink je een lekkere aperol spritz/biertje bij de bar op het dakterras bij het zwembad. Calabrië heeft de allermooiste stranden. Waarvan de meest mooie op loopafstand vanaf het complex. Calabrië is verder (gek genoeg) helemaal niet toeristisch, onontdekt en bij de locals eet je voor weinig. Wegen zijn vooral in binnenland niet best en ook kom je veel stadjes tegen waar de tijd heeft stil gestaan.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2018

Super!

Monique,
    4-5-2018

We hebben een verrassend goede vakantie gehad in dit hotel! Prima verzorging, niks op aan te merken zeker een aanrader.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2018
    LABRANDA Rocca Nettuno Tropea Team, Hotel Manager, 6-5-2018

Dear Guest,

Heel erg bedankt voor de review!

We very much appreciate your comments regarding your stay at the LABRANDA Rocca Nettuno Tropea. It is always a pleasure to receive positive feedback.

We hope your next visit will be as pleasant as the previous one.

Best regards

LABRANDA Rocca Nettuno Tropea Team

Prima maar veel muggen aan schaduwzijde

Dominique,
    9-7-2017

Mooie ruime appartementen, fijn zwembad en lekkere ligging vlakbij Tropea. Minder was het inlevingsgevoel van personeel dat je de gehele dag het terras niet kan gebruiken omdat er veel muggen zijn door donkere ligging met beplanting en weinig wind.

Gereisd met partner in juni 2017