Sorteren

vakanties Calabrië

Reviews over accommodaties in Calabrië

ideale ligging om uitstappen te ondernemen

Vaes Louis en Ahlers Marita
    4-6-2017

niet echt geschikt voor rolstoelen

heel vriendelijk personeel - grote nette kamers

eten was zeker goed - spijtig van het aanschuiven bij brood (is maar op 1 plaats in restaurant beschikbaar)

heel fijne animatie - vooral Roberta voor de aqua gym

iedere maandagavond wordt het ganse personeel aan je voorgesteld - is héél leuk

geen prettige camping, maar heeft toch zijn charme

marija
    13-12-2016
    na een hevige regenbui, camping modder-zwembad. tot je enkels in het water. wij zaten in een italiaans straatje met schreeuwende italianen tot laat en water gevechten van jong tot oud(50-60) en karaoke naast ons tot 2 uur s nachts. hebben gelijk een andere plaats gevraagd. 1ste caravan perfect. 2de caravan veel minder, maar eindelijk rust. zwerfhonden en katten zie je bijna niet meer. worden op last van eigenaar camping dood geschoten. italianen geven zwerfkatten ook te eten. mentaliteit veranderd gelukkig. wij hadden iets met het gasstel. hebben het doorgeven,maar hebben het zelf opgelost met behulp van internet. volgende dag kwamen ze kijken. zelfs iemand kwam ongevraagd naar de douche en de keuken kijken. probeer italiaans te praten, en er gebeuren wonderen. vooral in de winkeltjes. koffiebar personeel heel onvriendelijk. koffie niet lekker. maar we gaan dit jaar weer in sept. de italianen zijn heerlijk relaxt en hebben zeeen van tijd voor alles en iedereen. Voor ons is dat vakantie.

Redelijk goed hotel

Yvonne de Zwaan
    29-9-2015
    Je moet echt weten dat er buiten het hotel niets is, behalve een werkelijk, prachtig uitzicht. Helemaal niets. Alleen een 'big market" als je het schuine weggetje naast het hotel afloopt. Je kunt daar dus niets beginnen zonder huurauto. Er is een shuttlebus naar Tropea, maar ook dan zul je eerst naar het pleintje moeten lopen. Verder is het eten in het hotel prima, het personeel is bijzonder vriendelijk, maar ik vind het een complete aanfluiting dat het bedienend personeel geen enkel woord engels of duits kan!!! Niente, nada!! Animatie praat uitsluitend met de Italiaanse gasten. Gasten die Duits, Belgisch of Nederlands zijn, worden gewoon niet bekeken. Heel jammer. Voor ons reden om hier niet nog eens naar toe te gaan.

Fantastisch!

Judith
    29-7-2015
    Lekker eten, mooi uitzicht, heerlijke huisjes, hele aardige mensen, zeer kindvriendelijk.
Calabrië scoort een 7,3 uit 10, op basis van 274 reviews