Sorteren

vakanties Calabrië

Reviews over accommodaties in Calabrië

Fijn hotel, vriendelijk personeel!!

Agnes
    26-7-2018

Een fijne en hartelijke ontvangst, ondanks ons slechte Italiaans. Fijne ruime kamer met een prima badkamer. Zonder auto ben je wel een beetje onthand, het dorp is op loopafstand, maar je moet gewoon over de weg lopen, is niet echt ideaal. We hebben wel een dag de trein genomen maar Tropea, prima te doen!!!

Het ontbijt was prima op het dakterras, met een geweldig uitzicht. We hebben ook een paar keer van het diner gebruik gemaakt, was op zich ook niks op aan te merken qua smaak, vond het alleen een beetje summier qua portie.

Fijn zwembad waar je heerlijk rustig kon relaxen met een boek o.i.d.

Kortom wij hebben een fijne week gehad!

Fijn voor wie van rust houdt.

Haaike
    5-6-2018

Aangenaam hotel met correcte service op wandelafstand van Tropea ( ongeveer 2 km).

Lekker eten met bediening aan tafel /geen showcooking!Was

Goede shuttleservice naar het strand met gratis strandbed en parasol.

Geen animatie.

Fantastische service in klein paradijsje.

Evelin Hams
    12-5-2018

1,5 in meivakantie hier verbleven met gezin van vier. Wat een fantastische plek in een geweldig gebied. De broers en de rest van de staff doen er alles aan om het je naar de zin te maken. Iedereen is mega vriendelijk. We hadden een fijn appartement met fantastisch balkon met schitterend zeezicht. Elke avond zagen we vanaf hier de zon in de zee verdwijnen. Jongens (6 en 8) hebben zich prima vermaakt in het lekkere zwembad en de jacuzzi. Doordat het meivakantie was trokken ze veel op met aantal andere Nederlandse kinderen. Voor de rest mix van allerlei nationaliteiten. Voor weinig geld drink je een lekkere aperol spritz/biertje bij de bar op het dakterras bij het zwembad. Calabrië heeft de allermooiste stranden. Waarvan de meest mooie op loopafstand vanaf het complex. Calabrië is verder (gek genoeg) helemaal niet toeristisch, onontdekt en bij de locals eet je voor weinig. Wegen zijn vooral in binnenland niet best en ook kom je veel stadjes tegen waar de tijd heeft stil gestaan.

Super!

Monique
    4-5-2018

We hebben een verrassend goede vakantie gehad in dit hotel! Prima verzorging, niks op aan te merken zeker een aanrader.

LABRANDA Rocca Nettuno Tropea Team, Hotel Manager, 6-5-2018

Dear Guest,

Heel erg bedankt voor de review!

We very much appreciate your comments regarding your stay at the LABRANDA Rocca Nettuno Tropea. It is always a pleasure to receive positive feedback.

We hope your next visit will be as pleasant as the previous one.

Best regards

LABRANDA Rocca Nettuno Tropea Team

La punta di diamante: summer animazione

Vincenzo
    23-7-2017

15/22 luglio 2017, villaggio la porta del Sole san Ferdinando Calabria.

*****La punta di DIAMANTE di questo villaggio e' l'ANIMAZIONE COMPOSTA DA RAGAZZI DAVVERO UNICI E FORMIDABILI, GRAZIE A LORO LA MIA SETTIMANA DI VACANZA RIMARRÀ SCOLPITA NEL CUORE DEI MIEI FIGLI E ANCHE NEL MIO E QUELLO DI MIA MOGLIE, non voglio prolungarmi troppo in questa recensione ma dovete sapere che con questi ragazzi in una settimana si è instaurato un rapporto di amicizia e non solo con la mia famiglia ma con la maggior parte degli occupanti del villaggio perché IL LORO LAVORO LO FANNO CON LA PASSIONE E CON IL CUORE, stamane prima di partire ho visto tante persone tra bambini e anziani piangere, perché salutarli è stato duro, poi è toccato ai miei figli (9 e 11 anni) e non vi nascondo che una lacrima l'ho vista scendere anche dal viso di qualcuno di Loro e questo a prova di quello che ho appena menzionato, quindi.... Grazie Grazie Grazie e a presto con NICOLA (il capo villaggio), RAMONA, GAETANO, LORENZO, ANTONY, GENNIFER, ERMINIA, SALVO E ENGY della Summer Animazione.

Sono sicuro che per il prossimo anno seguirò Loro indipendentemente dalla Location dove verranno impiegati.*****