vakanties Calabrië

Reviews over accommodaties in Calabrië

geen prettige camping, maar heeft toch zijn charme

marija, 13-12-2016
    na een hevige regenbui, camping modder-zwembad. tot je enkels in het water. wij zaten in een italiaans straatje met schreeuwende italianen tot laat en water gevechten van jong tot oud(50-60) en karaoke naast ons tot 2 uur s nachts. hebben gelijk een andere plaats gevraagd. 1ste caravan perfect. 2de caravan veel minder, maar eindelijk rust. zwerfhonden en katten zie je bijna niet meer. worden op last van eigenaar camping dood geschoten. italianen geven zwerfkatten ook te eten. mentaliteit veranderd gelukkig. wij hadden iets met het gasstel. hebben het doorgeven,maar hebben het zelf opgelost met behulp van internet. volgende dag kwamen ze kijken. zelfs iemand kwam ongevraagd naar de douche en de keuken kijken. probeer italiaans te praten, en er gebeuren wonderen. vooral in de winkeltjes. koffiebar personeel heel onvriendelijk. koffie niet lekker. maar we gaan dit jaar weer in sept. de italianen zijn heerlijk relaxt en hebben zeeen van tijd voor alles en iedereen. Voor ons is dat vakantie.

Piers vanhoutte, 31-7-2015
    Super goede sfeer lief personeel altijd klaar om te helpen

Fantastisch!

Judith, 29-7-2015
    Lekker eten, mooi uitzicht, heerlijke huisjes, hele aardige mensen, zeer kindvriendelijk.

geweldige lokatie

vic nickolson, 18-6-2015

Zeer plezierige appartementen in mooie omgeving met prachtige tuin en zicht op zee.

Vriendelijke ontvangst en prettige medewerkers.

Ontbijt is super en het restaurant heeft voor de avond een heerlijke kaart echt prima!!

Calabrië scoort een 7,3 uit 10, op basis van 273 reviews