/Over Zoover
Over Zoover

Over Zoover

De ideale vakantie. Ontsnappen aan de drukte van het dagelijks leven, even geen verplichtingen en samenzijn met de mensen om wie je geeft. Bij Zoover vinden we het belangrijk dat jij je ideale vakantie ervaart, want dat maakt gelukkig! Met ons uitgebreide aanbod, van campings en kindvriendelijke hotels, tot aan de mooiste all-inclusive resorts en vakantieparken, vind je alles op één plek. Door de onafhankelijke reviews van vakantiegangers zoals jij, helpen wij jou bij het vinden en boeken van je ideale vakantie. Vergelijk, boek en geniet.

In 2005 begonnen we in Zeist een beoordelingssite waar we ervaringen van vakantiegangers verzamelden en deelden. Dit was zo’n groot succes dat we momenteel een database hebben van ruim 3,9 miljoen Nederlandse reviews over duizenden accommodaties en verschillende bestemmingen. Door de jaren heen verzamelden we inspirerende blogs, tips, foto’s en de beste reisorganisaties. Dit alles om jou te helpen bij de zoektocht naar de perfecte vakantie. Sinds juli 2020 bieden we ook ruim 400.000 accommodaties en 6.000 pakketreizen aan. Een autovakantie boek je nog steeds eenvoudig via een van onze vele aangesloten partners en een vliegvakantie kun je direct via Zoover boeken. Met meer dan 30 miljoen jaarlijkse bezoeken is Zoover een van de grootste vakantiesites van Nederland. Ontdek zelf het gemak van boeken.

Alles op één plek

Zoover is dé plek waar alles samenkomt. Op zoek naar een ontspannen zonvakantie, een actieve stedentrip of verre vakantie? Wil je naar een gezellige camping of vakantiepark in Europa? Houd je van een all-inclusive vakantie in een kindvriendelijk of adults-only resort? Of wil je zo snel mogelijk op last minute vakantie? Met ons brede aanbod kun je gemakkelijk de leukste accommodaties en bestemmingen vergelijken, je ideale vakantie vinden en direct boeken bij Zoover!

Al zin om op vakantie te gaan? Kijk eens naar onze topbestemmingen zoals de Turkse Rivièra, Kreta, Zuid-Frankrijk, Mallorca, Rode Zee, Curaçao, de Algarve of het Gardameer.

Zoover Deals

Niks is fijner dan een voordelige vakantie! Daarom selecteren wij elke week de beste deals voor jou. Dankzij deze Zoover Deals heb je hoge kortingen tot wel 50% op de beste hotels in de leukste bestemmingen. Bij Zoover houden we het aanbod nauwlettend in de gaten, zodat we je altijd verzekeren van voordelige prijzen. Daarom heb je beslist de laagste prijs te pakken. Maar wees er wel snel bij, want de deals hebben een vaste vertrekdatum en zijn tijdelijk beschikbaar!

Onafhankelijke reviews

We willen graag dat je vakantie voldoet aan je verwachtingen. Onze onafhankelijke reviews helpen daarbij. Er is geen enkele andere Nederlandse website met zoveel eerlijke beoordelingen! Is de accommodatie kindvriendelijk of juist luxe en geschikt om volledig tot rust te komen? Is het een kleinschalig boutiquehotel of een all-inclusive resort? De miljoenen reviews op Zoover van vakantiegangers zoals jij geven een gedetailleerd beeld van de accommodatie of bestemming. Op deze manier weet je waar je terechtkomt.

Vakantie Turkije
Vakantie Spanje
Vakantie Griekenland
Vakantie Egypte

Veilig en bereikbaar

Onze enthousiaste klantenservice staat zes dagen per week voor je klaar om je te helpen bij je boeking of om vragen te beantwoorden. Om de veiligheid van je geboekte vakantie te garanderen, zijn wij aangesloten bij ANVR, SGR en het Calamiteitenfonds. Zo weet je zeker dat jouw vakantie altijd in veilige handen is.

Boek met garantie
  • BanContact
  • Mastercard
  • Visa

Fijn dat je hier bent!

Zoover.nl plaatst cookies zodat je beter kunt vinden wat je zoekt.