Over ons
Van zoeken tot boeken

Welkom bij Zoover

De ideale vakantie. Ontsnappen aan de beslommeringen van het dagelijks leven, even geen verplichtingen en samenzijn met de mensen om wie je geeft. Bij Zoover vinden we het belangrijk dat jij je ideale vakantie ervaart en je even ultiem gelukkig voelt. Met een groot aanbod aan pakketreizen van verschillende reisorganisaties, inspirerende vakantiebestemmingen en eerlijke beoordelingen van mensen zoals jij helpen wij jou bij het vinden en boeken van je ideale vakantie.

In 2005 begonnen we in Zeist een beoordelingssite waar we ervaringen van vakantiegangers verzamelden en deelden. Dit was zo’n groot succes dat we momenteel een database hebben van ruim 3,8 miljoen reviews over meer dan 400.000 accommodaties en bestemmingen. Door de jaren heen verrijkten we de site met inspirerende blogs, tips, foto’s en een compleet overzicht van reisorganisaties om de vakantie te boeken. Dit alles om jou te helpen bij de zoektocht naar de perfecte vakantie.

Nieuw: boeken bij Zoover

Al sinds onze oprichting kijken we naar de behoefte van de vakantieganger. En die behoefte verandert. Net als de markt. Door de jaren heen is het vergelijken van verschillende vakanties een tijdrovend en onzeker proces geworden. Wij willen jou daarbij helpen. Daarom is het sinds kort mogelijk om je vakantie te boeken op Zoover. Wij geven je een transparant overzicht van verschillende reisorganisaties zodat jij eenvoudig vluchttijden, prijzen en aanbieders kan vergelijken en direct je ideale vakantie kan boeken. De boeking verloopt via Zoover, jouw vakantie beleef je met de reisorganisatie naar keuze.

Veilig en bereikbaar

Ons enthousiaste klantenserviceteam staat dagelijks voor je klaar om je te helpen bij je boeking of vragen te beantwoorden. Om de veiligheid van je geboekte vakantie te garanderen zijn wij aangesloten bij ANVR, SGR en Calamiteitenfonds. Zo weet je zeker dat jouw vakantie te allen tijde in veilige handen is.
Momenteel is het mogelijk om ruim 5.500 accommodaties op Zoover te boeken. We werken er hard aan om dit aanbod de komende tijd verder uit te breiden.

Onafhankelijke reviews

We willen graag dat je vakantie voldoet aan je verwachtingen. Onze onafhankelijke reviews helpen daarbij. Is de accommodatie kindvriendelijk of juist geschikt om volledig tot rust te komen? Is het kleinschalig of eerder populair? De beoordelingen op Zoover van vakantiegangers zoals jij geven een gedetailleerd en eerlijk beeld van de accommodatie, bestemming of bezienswaardigheid. Op deze manier weet je waar je terecht komt.

Al zin om op vakantie te gaan? Kijk eens naar onze topbestemmingen zoals AntalyaKos-Stad, Costa Adeje, Hurghada, Willemstad of Maspalomas.