Sorteren

Reviews over accommodaties in Quintana Roo

Voor herhaling vatbaar

Nancy
    20-12-2017

Resort met jungle allures. Mooi hotel en zeer vriendelijk personeel. Eten in de diverse restaurants is volgens eigen smaak maar nergens hebben wij slecht gegeten. Dat mensen klagen over rumoer van kinderen kan wel zijn maar er zijn plaatsen genoeg binnen het resort om dit te vermijden. Het adults only strand is zeker ruim genoeg en de beachbar daar was prima. De zee is wat hij is daar kan het hotel niets aan veranderen maar wij ondervonden geen problemen. Er is zoveel te doen dat je er na 2 weken nog geen moment verveelt

Onze touroperator hostess kwam elke dag en stond steeds voor ons klaar met raad en daad

Fantastische ervaring

Michel
    12-11-2017

Prachtig resort in een jungle omgeving en direct aan zee gelegen. Dagelijks zagen we groepen werklui bezig met onderhoud van de tuinen en bossen waardoor alles een prima uitzicht had. Tijdens de 2 weken dat we er waren, hebben we elk restaurant bezocht en overal lekker gegeten en veel variatie gehad.

De "Select Club" gasten hebben een eigen strand waar rust troef is en waar je zonder stenen de zee in kan. Voor muggen waren we vooraf meermaals gewaarschuwd maar dit bleek het laagseizoen voor muggen te zijn. Niet echt veel last van gehad. Erg leuk zijn de groepjes apen, neusbeertjes... die gewoon vrij in het domein rondlopen. De kamer leek ons wel aan renovatie toe maar al bij al vinden wij dit hotel zeker een aanrader. Wij hadden er een fantastische vakantie !!

prima vakantie

geen minpunten

Droomplek

Bianca Hardus
    19-5-2017

Dit jaar gaan we weer! Wij gaan nooit 2x naar hetzelfde maar maken voor dit resort graag 'n uitzondering!Het ontbijt bij AO;rustig en goed met heerlijke cappuccino.Ontbijten aan het zwembad met apies en neusberen boven je hoofd en de kleurrijke vogeltjes, ontspannend en puur genieten!Het park is groot en veel te doen.Ga 's lopend door het park te en geniet van mooi natuur waaronder de cenotes. Het eten in de à la carte restaurants is voortreffelijk. In de overige restaurants is het druk maar volgens mij in alle all-inn parken.Nagenoeg geen lege bakken gezien goede temperatuur. Ook de lunch is heerlijk. Enig minpuntje is de temperatuur van het zwemwater. heb begrepen dat de koelinstallaties niet krachtig genoeg zijn om het zwembadwater koud te krijgen. Ook het zeewater is warm. Ik houd van ijskoud water maar andere mensen weer niet. Het zwembad van AO deel ligt tussen de bomen en ligt snel weer vol ligt met takjes en blaadjes,voor mij geen probleem maar voor anderen misschien weer wel.

Web relations cordination, GERENTE DE CONTENIDOS, 7-11-2017

Thank you so much for this amazing review

We hope to see you soon back in our hotel,

Best regards

Fantastisch hotel, van alle gemakken voorzien

L. Graumans
    3-5-2017

het is een adults-only hotel. Geen gillende kinderen, dit is alleen al fantastisch. Daarnaast is het een prachtig hotel en redelijk klein in vergelijking met wat je op de rest van de strip ziet liggen.

Het hotel is ultra inclusief. Drank, lokaal of geimporteerd (zowel in hotel als minibar): gratis. Er zit een koffie bar in het hotel met koffie, frappé's en taart: gratis. Naast het buffet restaurant, ook 4 a-la-carte restaurants: gratis. (Etc)

Het zwembad is schoon, mooi en goed van temperatuur. De bedden die er zijn, liggen heerlijk (alleen de muziek staat soms een tikkie te hard).

Het hotel is prachtig en er wordt veel gedaan om de gasten te entertainen. Zo zijn er vaak acrobatiek shows en hadden we een casino-avond (met nepgeld, dus lekker gokken zonder risico's).

Waar ik het meeste van genoten heb in het hotel is het vriendelijke personeel. Ze zijn allemaal vriendelijk en vrolijk en wanneer je zelf in bent voor een geintje, dan weten ze daar wel raad mee!

Al met al: super ervaring!