Quintana Roo

zeer proper hotel

adults only

geen minpunten

Gereisd met partner in september 2017

Fantastisch hotel, van alle gemakken voorzien

L. Graumans,
    3-5-2017

het is een adults-only hotel. Geen gillende kinderen, dit is alleen al fantastisch. Daarnaast is het een prachtig hotel en redelijk klein in vergelijking met wat je op de rest van de strip ziet liggen.

Het hotel is ultra inclusief. Drank, lokaal of geimporteerd (zowel in hotel als minibar): gratis. Er zit een koffie bar in het hotel met koffie, frappé's en taart: gratis. Naast het buffet restaurant, ook 4 a-la-carte restaurants: gratis. (Etc)

Het zwembad is schoon, mooi en goed van temperatuur. De bedden die er zijn, liggen heerlijk (alleen de muziek staat soms een tikkie te hard).

Het hotel is prachtig en er wordt veel gedaan om de gasten te entertainen. Zo zijn er vaak acrobatiek shows en hadden we een casino-avond (met nepgeld, dus lekker gokken zonder risico's).

Waar ik het meeste van genoten heb in het hotel is het vriendelijke personeel. Ze zijn allemaal vriendelijk en vrolijk en wanneer je zelf in bent voor een geintje, dan weten ze daar wel raad mee!

Al met al: super ervaring!

Gereisd met vrienden in april 2017

Een droomvakantie uit de boekjes! Zalig, genieten!

De Putter J,
    15-3-2017

Zéér proper resort en zéér vriendelijk personeel. Onmiddellijk een veilig gevoel.

Vergeet niet van zodra je aankomt voor elke avond een restaurant te boeken anders kan je wel eens naast de populaire restaurants grijpen.

Gereisd met oudere kinderen in februari 2017

Heerlijke vakantie

Roxanne,
    8-3-2017

Aangekomen bij het Riu hotel, kregen we een 'upgrade'. We verhuisde naar de 12e etage waar het uitzicht ontzettend fijn was! De kamers waren wat verouderd en voor de prijs misschien niet schoon genoeg! Gelukkig verbleven we amper op de kamer. Het hotel had ontzettend veel faciliteiten. Maar vooral hele goede dranken, die niet aangelengd zijn met water zoals bij de meeste all inclusive concepten. Het eten varieerde, meerdere restaurants en bars met goed eten en lekkere cocktails. Het hotel was iets te fijn, waardoor we te weinig van het land hebben gezien helaas!

Gereisd met partner in november 2015

formidabel

Luc uit Weerde,
    7-3-2017

beter kan moeilijk - enorm groot complex van 4 hotels waarin wij overal toegang hadden : mogelijkheid tot 14 à la carte-restaurants, maar ook de gewone algemene buffetten waren ongelofelijk uitgebreid en lekker.

Accommodatie is overweldigend groot - overal verplaatsingen mogelijk met mini-treintjes - maar zeer net en goed onderhouden, prachtige tuinen.

Personeel uitzonderlijk vriendelijk en behulpzaam maar nooit opdringerig.

Enige minpunt = afstand van de culturele Mexikaanse sites.

Lange en dure verplaatsingen om iets anders dan hotel en strand te bezoeken.

Gereisd met partner in februari 2017