Sorteren

Reviews over Tulum

Fantastisch!

Mevr. van der Weyde
    13-4-2018

Er is maar 1 woord dat Tulum het best omschrijft en dat is: fantastisch! De mensen, de sfeer, het eten, het strand, de Maya ruïnes... Alles is perfect! Het is te vergelijken met het Ibiza-sfeertje, maar dan puurder! De prijzen zijn hoger dan in de rest van Mexico, maar is ten opzichte van Europese begrippen nog steeds goedkoop. Mocht je een roadtrip doen door Yucatan/Quintana Roo in Mexico, dan hoort Tulum absoluut op jouw lijst van must-sees!

Nummer 1 aanrader

Suzanne
    12-4-2018

Hele relaxte en hippe plek. Mix tussen Bali, Ibiza en Mexico

Rustig en relax ten opzichte van Playa del Carmen

Birgit
    4-6-2015

Heel veel te doen in de omgeving.

Stranden en bezoek ook de Cenote's (bijv De Gran cenote) of Coba.

De Maya site aan zee en Akumal (schildpaden en mooi strand)

enz.

Heel toeristisch, maar ook heel bijzonder!

Jacqueline
    28-2-2014

Tulum is een drukbezochte, toeristische badplaats. Maar de omgeving en aanwezigheid van waanzinnig mooie bezienswaardigheden doet dat echter snel weer vergeten.

Je kunt in Tulum, tussen alle drukte door, heerlijk relaxen op het parelwitte strand. En het hoogtepunt is natuurlijk de plek waar je de ruïnes met de Maya tempels kunt bezoeken...

mooi maar heel toeristisch

Ingrid
    1-2-2014

mooie site met als extra: kans tot verkoeling in de Caribische zee

Tulum scoort een 8,6 uit 10, op basis van 42 reviews