We hebben een aantal aanbieders voor Tulum voor je op een rij gezet:

Reviews over Tulum

Ruim en luxe appartement

Vera Dormans,
    4-12-2016

Samen met een vriendinnetje heb ik 7 nachten verbleven in appartement D2. Er is plek voor 4 personen, maar omdat wij maar met z'n tweeën waren hadden we allebei een eigen slaap- en badkamer. Het appartement is van alle gemakken voorzien. Elke dag werd het appartement schoongemaakt (zoals inj een hotel) en kregen we nieuwe strandhanddoeken. De service was ook super, onze contactpersoon was dag en nacht via WhatsApp bereikbaar en de conciërges waren erg aardig en behulpzaam. De locatie is aan de rand van Tulum, maar je zou naar het 'centrum' kunnen lopen. Het is zeker een aanrader om een fiets te huren. Vanaf het appartement naar het strand is het ongeveer 25 minuten fietsen. We hebben elke dag gebruik gemaakt van het privéstrand bij het partnerhotel 'Coco Tulum'.

Gereisd met vrienden in november 2016

Goede lokatie.

Birgit,
    23-4-2015

Goede ligging, gratis fietsen en redelijke kamer.

Tip Bezoek Sian-Ka'an , Coba, Tulum maya park aan zee en ook de Gran Cenote.

Gereisd met partner in maart 2015

Mooi klein hotel gelegen in een baai

À. De Rooij,
    18-2-2012

Mooi hotel met 9 kamers gelegen in een baai. Privestrand. Kamers met een eigen veranda met stoelen en een hangmat. Als je geluk hebt kan je schildpadden die net uit het ei zijn tegenkomen.

Gereisd met partner in oktober 2010

Luxe met een voorbehoud

anoniem,
    18-1-2012

Een groot hek met strenge bewaking geeft toegang tot dit resort. Het is een mooi aangelegd complex, overal is aan gedacht. De tuinen zijn prachtig. Er komt muziek uit de steentjes. Wij hadden garden view, maar konden toch op zee kijken! Het strand is prachtig, evenals het zwembad, en het eten is inderdaad ongelimiteerd en all inclusive, net als de lekkere cocktails. Je kunt er heerlijk de hele dag leuke dingen doen.

Echter, als je ook maar iets wil wat niet all inclusive is, dan moet je heel hard dik gaan betalen. Dat is dan ook gelijk ongelofelijk duur (WIFI 15 dollar per dag bijv). En de SPA is onbetaalbaar (150 dollar voor een gewone massage). En het jammere is dat ze ook proberen om je dit aan te smeren, onder het mom van , je bent een VIP.

Alsnog een heerlijk verblijf gehad! Lekker zwembad.

Gereisd met partner in januari 2012

Waar paradijs

Ineke,
    24-9-2011

Supermooi plekje in Tulum. De huisjes (8) zijn prima, geen airco dus wel warm. 's Morgens als je wakker wordt vanuit je bed naar de zee kijken echt heerlijk. Het restaurant is echt super. De kok is een verborgen talent, heerlijk eten met uitzicht op de zee.

Wij zijn hier een paar dagen geweest tijdens rondreis en hebben heerlijk genoten. Wat mij betreft een echter aanrader. Je kunt wel in de zee maar er liggen veel stenen niet echt aantrekkelijk. Door de wind is het echter niet te warm aan het strand. Af en toe afkoelen onder de buitendouche is ook prima toe doen.

Gereisd met partner in september 2011
Tulum scoort een 8,5 uit 10, op basis van 44 reviews