Sorteren

Reviews over Tulum

Ruim en luxe appartement

Vera Dormans
    4-12-2016

Samen met een vriendinnetje heb ik 7 nachten verbleven in appartement D2. Er is plek voor 4 personen, maar omdat wij maar met z'n tweeën waren hadden we allebei een eigen slaap- en badkamer. Het appartement is van alle gemakken voorzien. Elke dag werd het appartement schoongemaakt (zoals inj een hotel) en kregen we nieuwe strandhanddoeken. De service was ook super, onze contactpersoon was dag en nacht via WhatsApp bereikbaar en de conciërges waren erg aardig en behulpzaam. De locatie is aan de rand van Tulum, maar je zou naar het 'centrum' kunnen lopen. Het is zeker een aanrader om een fiets te huren. Vanaf het appartement naar het strand is het ongeveer 25 minuten fietsen. We hebben elke dag gebruik gemaakt van het privéstrand bij het partnerhotel 'Coco Tulum'.

Goede lokatie.

Birgit
    23-4-2015

Goede ligging, gratis fietsen en redelijke kamer.

Tip Bezoek Sian-Ka'an , Coba, Tulum maya park aan zee en ook de Gran Cenote.

Fantastique !

Modicamore Charly
    28-4-2013

L'hôtel Adonis Tulum Gay Resort & Spa est excellent & impeccable en tout !

Propreté, service, personnel très gentil et serviable, bouff excellente, les gens viennent vous voir même si vous êtes timides.

-Les plages sont de toute beauté (pas de vendeurs de cochonnerie qui vous harcèle), service (de serveuses) de bouff et boissons jusqu'à vous par le petit resto sur la plage; des matelas avec parasol à la plage d'à côté (hôtel Papaya) (entente entre les deux hôtels) (celle-ci est la plage la plus proche) (à gauche, à la sortie de l'hôtel Adonis Tulum) à 5 minutes de marche de l'hôtel, chambres très propre.

-Ils se feront un plaisir pour vous suggérer & expliquer vos sorties (Victor).

Il n'y a pas d'enfants.

-Qualité/prix, absolument !

-Quartier sécuritaire contrairement à ce que j'avais entendu. Aucun problème pour sortir du Resort.

Il y a des festivals spécials d'organisé (Bears, Célibataires, Lesbiennes etc). Faire attention et demandez.. Mon erreur !

Mooi klein hotel gelegen in een baai

À. De Rooij
    18-2-2012

Mooi hotel met 9 kamers gelegen in een baai. Privestrand. Kamers met een eigen veranda met stoelen en een hangmat. Als je geluk hebt kan je schildpadden die net uit het ei zijn tegenkomen.

Luxe met een voorbehoud

anoniem
    18-1-2012

Een groot hek met strenge bewaking geeft toegang tot dit resort. Het is een mooi aangelegd complex, overal is aan gedacht. De tuinen zijn prachtig. Er komt muziek uit de steentjes. Wij hadden garden view, maar konden toch op zee kijken! Het strand is prachtig, evenals het zwembad, en het eten is inderdaad ongelimiteerd en all inclusive, net als de lekkere cocktails. Je kunt er heerlijk de hele dag leuke dingen doen.

Echter, als je ook maar iets wil wat niet all inclusive is, dan moet je heel hard dik gaan betalen. Dat is dan ook gelijk ongelofelijk duur (WIFI 15 dollar per dag bijv). En de SPA is onbetaalbaar (150 dollar voor een gewone massage). En het jammere is dat ze ook proberen om je dit aan te smeren, onder het mom van , je bent een VIP.

Alsnog een heerlijk verblijf gehad! Lekker zwembad.

Tulum scoort een 8,5 uit 10, op basis van 44 reviews