vakanties Puerto Morelos

Reviews over Puerto Morelos

“Uitstekende resortvakantie, géén strandvakantie"

TONY MARTIN,
    21-9-2018

눉De kamers waren vrij luidruchtig (hoorbaar plassen van iemand in een andere kamer, TV-lawaai van andere kamers.

De kamers waren ook zéér vochtig: kleding hing klammig in de kasten.

Het strand was ontoegankelijk vanwege grote pakken zeewier, het zeewater was de eerste 300 m rioolbruin van het zeewier, als de wind vanover zee kwam kreeg je een indringende rotte geur van het zeewier cadeau !!!

눇Het beste eten dat ik ooit in een resort ben tegengekomen. Door voor "prestige" te kiezen kon ik onbeperkt in de vele à la carte restaurants gaan eten en deze waren bijna op sterrenniveau zowel qua eten als personeel. Ook de premium dranken in de bars en in de minibar (dagelijks aangevuld) waren zéér aangenaam (Campari, Hendrickx Gin,....). In de à la carte restaurants kon je zelfs wijnen drinken met Robert Parker quotering aan prijzen waarvoor je hier maar een huiswijntj

Ontoegankelijk strand en zee door zeewier

Dhr Kooij,
    19-8-2018

Prachtig resort met veel luidruchtige Canadezen en Amerikanen. Let erop dat als je voor deze bestemming kiest dat er geen zeewier-probleem is. Door de bergen zeewier die hier elk jaar aanspoelen is de zee en strand weken volledig ontoegankelijk langs de hele Mexicaanse oostkust. Doordat het strand stinkt door het rottende zeewier is het bij de zwembaden erg druk. Het resort ligt afgelegen en de excursies vanuit het hotel zijn erg duur. Beter is een auto te huen en zelf rechtstreeks op locatie tochten te boeken. Dit scheelt je honderden dollars.

Top! Vakantie zoals vakantie bedoeld is.

Mevr. Van Dijk,
    11-4-2018

Ronduit geweldig en perfect. Niks wat beter kan. Luxe en alles van topniveau.

Excellent!

Jessica,
    28-9-2017

10 heerlijke dagen gehad in het paradijs. Supervriendelijk personeel doet er alles aan om je een geweldig verblijf te geven (altijd breed lachende Fidel was onze favoriet!), goede service, heerlijk eten. Totaal andere belevenis dan de europese all in vreetschuren doordat je in de restaurants a la carte besteld voor ontbijt, lunch en diner. Voor het ontbijt kan je ook naar cocotal, het ontbijt buffet restaurant. De dinnershow in het fuentes restaurant was een hoogtepunt. Wij hadden een kamer in het casitas deel, begane grond met eigen zwembad en een soort 'lazy river' naar het zwembad. Echt een aanrader om te boeken. Wel redelijk veel luidruchtige amerikanen. Persoonlijke congierge was echt super.

Beste vakantie ooit!

Glenn B.,
    9-2-2017

Alles was geweldig in dit resort! Geweldige kamers, vriendelijk personeel, super lieve tiu-hostess, mooi strand, lekker eten (vanaf het ontbijt à la carte), prachtige excursies. In één woord: zalig! Wij reizen vaak en dit was onze beste vakantie ooit! Ik kijk er al naar uit om hier terug naartoe te gaan!

Puerto Morelos scoort een 8,7 uit 10, op basis van 33 reviews