vakanties Playa del Carmen

Reviews over Playa del Carmen

Fantastischparadijs, met alleen maar lieve mensen

Jackelien Meijerink,
    14-12-2018

In 1 woord, fantastisch!Het eten is super, bedden liggen goed, het personeel is onwijs behulpzaam, het Animatieteam is Zo Goed, elke dag met veel enthousiasme staan ze er weer.Niks moet alles mag!Je hoeft geen badlakens mee te nemen, elke dag schoon,ook shampoo conditioner en zeep is er elke dag bijgevuld op de kamer.de jungletuin is prachtig, de hele tuin word goed onderhouden. De shows die er s'avonds zijn te zien , zijn spectacuair!Wij komen hier zeker terug, omdat wij er na 2 weken nog geen genoeg van hebben gehad. zelfs het lopend buffet is dagelijks anders.

Genoten!

Querine,
    12-12-2018

16 dagen hebben wij van dit prachtige land mogen genieten!

Viva Wyndham Maya is een prachtig hotel, goede wifi op de kamer, heerlijk strand en zwembad en veel cocktails!

Vanaf het hotel is het ongeveer 30 minuten lopen naar PdC, dit hebben wij een keer gedaan en daarna zijn we vooral met de taxi gegaan wat vanaf het hotel standaard 90 pesos kost (ongeveer 4,50 euro)

In het hotel kun je bij een aantal restaurants a la carte eten, de voor hoofd en nagerechten komen vrijwel direct na elkaar wat wij zelf niet zo prettig vonden. Het buffet was oké, ontbijt was prima genoeg keuze wel vaak hetzelfde.

Wij hebben vooral heerlijk buiten de deur in Playa del Carmen gegeten bij lokale restaurantjes zoals El Jardin, Zitla, Taqueria El Fogon, Carboncitos, Patio 8, MU burgerhouse. Via touroperator konden wij een aantal excursies boeken maar je kunt ze beter boeken bij local in Playa del Carmen (eerste straat rechts bij 5th avenue richting de pier)

Uitmuntende service

Yolanda,
    1-12-2018

Mooiste en beste hotel in Playa del Carmen respect voor de bediening waar je ook bent in restaurant of s avond bij de animatie op het strand of aan het zwembad ze lopen hun benen onder hun lijf vandaan het hotel ziet er ontzettend mooi uit kamers worden goed schoongemaakt heb zelf een schoonmaakbedrijfje weet dus waar ik over praat . Op het strand de bedjes niet Opeen gepakt zo als bij andere hotels het enigste punt van aandacht zijn de parasols die gebreken beginnen te vertonen leuke animatie voor wie daar van houdt buffet zeer uitgebreid met verschillende thema,s Halloween buffet erg leuk gedaan heerlijke koffie kortom perfect en als dat nog niet genoeg voor je is kun je ook nog gebruik maken van 5 andere riu hotels

SUPER hoop weer ooit een keertje heen te gaan . 😍

Bianca Bergen op Zoom,
    1-12-2018

Het was een super mooi vakantie mooi hotel lekker weer , heerlijk genoten met mijn dochter van 13 jaar .

voor herhaling vatbaar

Ferdi Van Hoey,
    1-12-2018

Mooi hotel, gelegen dichtbij het strand ( +/- 300m ) met aan en afrijdende shuttle. De kamers, verdeeld over het terrein in verschillende gebouwen, waren ruim en comfortabel, vlot bereikbaar en mooi onderhouden Bij aankomst bleek 1 sleutel van de ons toegewezen kamer onvindbaar . Aangezien ik dit een veiligheidsprobleem vond ( waar is die sleutel, wie heeft die ?) heb ik aangedrongen op een andere kamer. Vrij vlot werd een andere kamer toegewezen zelfs met upgrade naar nog mooier ( gerenoveerd ) en centraler gelegen. Buffetten zoals een Riu: degelijk, goed, meer dan voldoende . Vriendelijk personeel. Zeer democratische prijs....een anrader

Playa del Carmen scoort een 8,5 uit 10, op basis van 1162 reviews