Playa del Carmen

Reviews over Playa del Carmen

Fantastich

Eric,
    5-1-2019

Aan het hotel is het zeer veilig .zeer mooi stranden. Als je naar stad wil kun je te voed gaan 2. Tal km.met de taxie 20. Dollar geen en terug .je kan daar aan het strand lichzetel huur met paraplu voor niet veel geld .er zijn daar zeer mooi winkels en restaurants en. Koffie bars veel café. En zeer gezellig .er zijn veel winkels met zilver kettingen en veel. Meer zeer plezant om dag door te brengen .

Gereisd met oudere kinderen in Fri Dec 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Wij willen terug, vakantie om nooit te vergeten!

Dewy,
    24-11-2018

25 oktober vloog ik samen met mijn beste vriendin naar mexico voor 16 dagen. Wat hebben wij daar de tijd van ons leven gehad. We verbleven in RIU playacar, een echte aanrader. Super aardig en vrolijk personeel. En over de luxe niks te klagen. Elke avond iets te doen voor jong en oud. Het uitgaans leven voor jongeren in de stad is top, 7 dagen per week zijn de discotheeks open. Coco bongo moet je echt minimaal 1x heen tijdens je verblijf. Voor 1000 pesos ben je binnen en kan je drinken wat je wil. In dezelfde straat zitten ook palazo en mandala ook 2 aanraders. Hou je meer van de natuur, zit je in playa del carmen ook zeker op zijn plek! Duiken, maya tempels bezoeken, er in keus genoeg. Binnen 20 minuten met de boot, sta op het eilandje cozumel, waar je de natuur kan bekijken op een scootertje of kan gaan snorkellen zoals wij, tussen de vele vissen!

Wij hebben gehuild omdat we weer naar huis moesten. Maar gaan zeker nog eens terug!

Gereisd met vrienden in oktober 2018

Heerlijk!

Carola,
    18-11-2018

Mexico is heerlijk! Een land met veel cultuur. Het weer in januari/februari is niet altijd super warm. Wij hadden een frisse wind en af en toe regen. Midden op de dag korte broeken weer, maar 's ochtends en 's avonds soms fris. Playa del carmen heeft een super gezellig straatje, waar je iedere avond prima kan vertoeven.

Gereisd met partner in februari 2018

Een kleurrijk en bruisend toeristenstadje

Ian & Sandra,
    15-11-2018

Dit was de derde keer in 12 jaar dat we in Mexico waren waarvan de laatste 2 x in Playa de Carmen.

In tegenstelling tot sommige negatieve geluiden over criminaliteit en bende oorlogen hebben wij hier gelukkig niets van gemerkt. Wij voelden ons veilig.

Wel is 't aanbod van drugs op straat toegenomen, maar dan ook mondjesmaat wordt je zo'n 1 x per dag aangesproken. Laten je gelijk met rust als je geen interesse hebt.

Helaas wordt je ook hier tegenwoordig tot horendol aangesproken, je wandelweg blokkerend haast iedere winkel naar binnen getrokken. Voor sommigen vervelend, maar negeren en niet reageren helpt wel.

Al met al blijft Playa del Carmen een gemêleerd, kleurrijk en bruisend toeristenstadje met voldoende vermaak en niet te dure versnaperingen.

Gereisd met partner in november 2018

Gezellig !

Jan uit Volendam,
    2-11-2018

Playa del Carmen is een gezellig plaatsje met veel winkels met souvenirs maar ook met mooie grote bekende modezaken. Leuk om aan het eind van de dag een paar uurtjes door te brengen. Ook kun je hier leuke uitstapjes boeken, wij hebben goede ervaring met een nederlandse dame die in het centrum een klein boekingskantoortje heeft. Heel fijn om hier in het Nederlands duidelijkheid te krijgen over de wir war van mogelijkheden wat betreft de verschillende trips. Ze zit aan de rechterkant bijna aan het eind van de straat als je naar de veerboten loopt. Ze heeft ons een hele leuke middag op Cozumel bezorgd. - Park Xaret Mexico: Aantal hebben daar gezwommen met de dolfijnen (kan hier ook zonder het park te bezoeken) wat erg leuk was. Het wandelen onder water met grote zuurstofhelmen op is weggegooid geld (moet extra bijgeboekt worden) Avondshow was mooi maar erg lang. Al met al dit park is geen aanrader.

Gereisd met oudere kinderen in Mon Oct 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Playa del Carmen scoort een 8,5 uit 10, op basis van 1163 reviews