• 2.320

Reviews over accommodaties in Mexico

Super leuke vakantie

Julie Jansen
    13-11-2018

Super goed hotel, goede service en zeer vriendelijk personeel. De animatie in de avond kon soms wat beter, maar al met al een super verblijf gehad.

Fantastisch verblijf!

Lonneke
    12-11-2018

Fijn verblijf gehad hier. All inclusive was goed! Vriendelijk personeel, goed eten (ook afwisselend) en schone kamers.

Mariska
    11-11-2018

Super allin hotel de kamer mooi het park ziet er erg mooi uit. En de cocktails perfect en eten elke dag verschillend

Een droomvakantie op een luxe droomresort!

Michèle
    8-11-2018

Prachtig resort, net buiten Playa del Carmen. Het resort is een beleving op zich: loslopende iguana’s, wasbeertjes, aapjes.. Fantastisch voor jong en oud! Ideale ligging, net buiten de drukte van Playa del Carmen. Vriendelijk personeel, mooie schone kamers, uitgebreid buffet en meerdere restaurants. Twee keer in Mexico geweest, eerste keer in het centrum van Playa del Carmen. Als ik nog een keer terug mag gaan dan ga ik voor de volle 100% weer naar dit resort! Echt een aanrader!

Beveel het bij iedereen aan.

Anneke
    8-11-2018

Geweldig hotel, super schoon, heel vriendelijk personeel dat wat je vraag ook is ze lossen het voor je op. Lopend naar het bruisende centrum geen probleem, super gezellig hier. Komen zeker nog een keer weer terug hier.