Mexico

2.464

vakanties Mexico

We hebben een aantal aanbieders voor Mexico voor je op een rij gezet:

Reviews over accommodaties in Mexico

Fan-tas-tisch, kunnen geen minpuntje te bedenken.

Fam. Kemp,
    4-1-2019

Schitterend resort met mooie jungletuin, groot zwembad en direct aan het strand. Hygiene, voorzieningen, animatie, eten en service zijn top! Wij kunnen echt geen enkel minpuntje bedenken.

Gereisd met oudere kinderen in december 2018

fantastish

eric,
    1-1-2019

eerst een reaktie op hotel .het hotel werd in 2015 vernieuwt en denk niet dat er al zoo veel mankementen zijn in de kamers en andere plaatsen. wij zijn er 2 maal geweest en geen mankementen gezien .je druk maken om een spiegel . hallo het eten is zeer goed. er worden alle dagen goed gepoets . en wad de prijs betreft .we zijn jamaica geweest en is zeer geprijs maar wad je krijgt voor geld .rui montego bay in welk hotel word je koelkast om 2 dagen bij gevuld.

Gereisd met oudere kinderen in december 2017

Volgende keer toch een ander resort als vergelijk

Lisette,
    23-12-2018

Op eerste plaats geweldige vakantie maar toch wel wat minpuntjes voor een 5* hotel en flinke prijs had er wel een make-up spiegel aanwezig mogen zijn, evenals lamp op terras. Schilderwerk begint te bladeren. Sommige voegen in douche zijn zwart en bij kamer poetsen worden hoeken en tegels in toilet nogal eens overgeslagen. Positief is het personeel, het zeer gevarieerde en uitgebreide eten ( wij hebben nooit lauw eten aangetroffen) de vele zitmogelijkheden oa bij de bar in de lobby, aanwezigheid van kleiner zwembad als je niet bij de, luide, animatie wilt liggen, het grote bed en de rechtstreekse ligging aan het strand. ligbedden in overvloed aanwezig. Vanwege de -puntjes , waar wij ons niet aan stoorde maar die toch genoemd moeten worden om objectief te blijven, geen 5* waard, zeker niet voor dat geld. Met name de kledingvoorschriften en reserveringsprocedure voor het kerstdiner waren regelrecht een aanfluiting en zeer chaotisch. Nergens aankondiging voor reservering kerst en/of oudjaar en kleding werd heel vaak niet naar gekeken. Kerst en oudejaarsbuffet waren fantastisch en erg mooi gepresenteerd. De shows zijn zeer knullig en onproffesioneel. Muziek bij de animatie ontzettend hard. Voederen van apen gewoon toegestaan, ondanks verbodbordjes. Al het personeel is buitengewoon vriendelijk, heel bijzonder als je ziet hoe hard ze moeten werken. Al met al een fijne vakantie gehad, maar met minpunten die, weliswaar, niet echt van invloed waren maar wel irritant. Dit was onze 4e keer in Riu maar niet nog een 5e keer.

Gereisd met partner in december 2018

Fantastischparadijs, met alleen maar lieve mensen

Jackelien Meijerink,
    14-12-2018

In 1 woord, fantastisch!Het eten is super, bedden liggen goed, het personeel is onwijs behulpzaam, het Animatieteam is Zo Goed, elke dag met veel enthousiasme staan ze er weer.Niks moet alles mag!Je hoeft geen badlakens mee te nemen, elke dag schoon,ook shampoo conditioner en zeep is er elke dag bijgevuld op de kamer.de jungletuin is prachtig, de hele tuin word goed onderhouden. De shows die er s'avonds zijn te zien , zijn spectacuair!Wij komen hier zeker terug, omdat wij er na 2 weken nog geen genoeg van hebben gehad. zelfs het lopend buffet is dagelijks anders.

Gereisd met partner in december 2018

Genoten!

Querine,
    12-12-2018

16 dagen hebben wij van dit prachtige land mogen genieten!

Viva Wyndham Maya is een prachtig hotel, goede wifi op de kamer, heerlijk strand en zwembad en veel cocktails!

Vanaf het hotel is het ongeveer 30 minuten lopen naar PdC, dit hebben wij een keer gedaan en daarna zijn we vooral met de taxi gegaan wat vanaf het hotel standaard 90 pesos kost (ongeveer 4,50 euro)

In het hotel kun je bij een aantal restaurants a la carte eten, de voor hoofd en nagerechten komen vrijwel direct na elkaar wat wij zelf niet zo prettig vonden. Het buffet was oké, ontbijt was prima genoeg keuze wel vaak hetzelfde.

Wij hebben vooral heerlijk buiten de deur in Playa del Carmen gegeten bij lokale restaurantjes zoals El Jardin, Zitla, Taqueria El Fogon, Carboncitos, Patio 8, MU burgerhouse. Via touroperator konden wij een aantal excursies boeken maar je kunt ze beter boeken bij local in Playa del Carmen (eerste straat rechts bij 5th avenue richting de pier)

Gereisd met partner in oktober 2018