Cancun

Reviews over Cancun

Een adembenemend paradijs!!

Ilse van der Velden,
    11-9-2018

Het is een eindje vliegen (13 uur) maar dan heb je ook wat. Hagelwitte stranden en een azuurblauwe zee. Zoals je het op de foto ziet is het echt. De Mexicanen zijn vriendelijk en gastvrij, en dol op Hollanders. De natuur is adembenemend mooi. Snorkeltussen walvishaaien, schildpadden of bezoek een sprookjesachtige cenote. (ondergrondse grot, open, half open of gesloten met wederom kraakhelder water om een verfrissende duik in te nemen. De resorts zijn zo gebouwd dat er zo weinig mogelijk ramen zijn, zodat je de oceaanwind hoort suizen onder e deur van je kamer. Rieten daken, tropische bloemen, kortom een waar paradijs om een onvergetelijke vakantie te hebben.

Gereisd met jonge kinderen in april 2018

prima om uit te blazen na een rondreis

Frank,
    13-8-2017

Aangezien wij niet echt strandvakanties doen, we ook niet zo begeesterd worden door massatoerisme, dachten we dat dit ging tegenvallen. Dat deed het niet, het is zeer geschikt om enkele dagen te relaxen, je kan er lekker eten, en die hogere golven zijn best leuk.

Gereisd met vrienden in januari 1999

Prachtige stranden

Iris,
    28-6-2017

De meeste mensen zitten in Cancun in de "zona hotelera", een ca. 25 km lange strip met aan de ene kant de zee en aan de andere kant de Laguna ne boulevard Kukulkan. Dat is De doorgaande weg dus 24 uur verkeer. Er zijn een paar malls maar La Isla vinden wij de leukste omdat je hier ook leuke terrasjes hebt.

Maar met Mexico heeft het weinig te maken. Erg Amerikaans en behoorlijk aan de prijs.

Pak de bus (heel goedkoop) of een taxi naar het oude centrum. Ook daar zijn veel restaurantjes.

Plaza las Americas is de grote shopping mall down Town.

Wel een geweldige strand bestemming met witte (koraal)zand stranden. Nee, daar brand je je voeten niet aan. Net poedersuiker.

De meeste hotels zijn echter All Inclusive dus wordt er veel op de resorts gegeten. Vaak hebben die ook meerdere restaurants.

Een prima locatie voor een strandvakantie. Zelfs met kinderen want er is overal entertainment voor de kids

Gereisd met partner in maart 2016

niet de moeite waard

H.M. Mullers,
    24-4-2017

als stad stelt cancun niet veel voor.

er zijn geen koloniale gebouwen, geen mooie pleinen, geen bezienswaardigheden.

de hotelzone is het meest belangrijke dat cancun te bieden heeft met prachtige stranden,winkels, opgraving el rey en het mooie museo maya met een zeer uitgebreide collectie.

Gereisd met partner in maart 2017

Party en culture!

Ilka ,
    27-6-2015

Veel hippe tentjes en grote discotheken! Uitgaan is hier geweldig! Ook mooie trips mogelijk naar allerlei leuke culturele plekjes! Zeker naar het eiland gaan en walvishaaien spotten! Prachtige duikplek!

Gereisd met vrienden in januari 2013
Cancun scoort een 9,6 uit 10, op basis van 136 reviews