Sorteren

vakanties Cancun

Reviews over Cancun

Een vakantie om echt nooit meer te vergeten

Kim de vries
    20-11-2018

Het aller beste wat mij ooit is overkomen ! Je komt aan en word overgoten in een en al luxe , je word verwend zoals je nog nooit bent verwend ! Je stoel word aangeschoven bij het eten er word een servetje op je schoot gelegd om je klaar te maken voor een heerlijke ala carte maaltijd ( bij 1 van de 8 restaurants ) of luxe en uitgebreid eten bij het buffet ! Wat niet een normaal buffet is !! Dan na een avond vol plezier , luxe , en gezelligheid kom je op je kamer en is je bed gewoon slaapklaar gemaakt ! Elke avond weer ! Er liggen chocolaatjes voor je klaar of een mooi dier gemaakt van handdoeken, en dan heb ik het nog niet eens over het personeel gehad , die er alles aan doet om jou een geweldige vakantie te bezorgen, en je te laten treuren als je weer naar huis moet gaan , kort om , een geweldige vakantie die je never nooit meer vergeet ! Oh ja de kamers zijn te luxe en je kan hideaway boeken ! Dat Is alleen 18+

Top!!

Wendy
    6-11-2018

Super hotel! Wij zaten in het adult only gedeelte. Hele mooie kamer met midden in de kamer een groot bad. Op het balkon nog een jacuzzi. Wat een luxe! Heerlijke steaks in het meat restaurant! Ook erg lekker gegeten bij de Japanner. Twee keer per week een schuimparty in het adult only zwembad. Relaxte en vriendelijke sfeer en mensen. Genoeg rustplekjes voor een romantische getaway.

Vakantie om nooit te vergeten!

Jannette kramer
    31-10-2018

Wilt u een vakantie die u niet snel vergeet? Dan is royalton Rivièra cancun zeker een aanrader! Ik kan zeggen dat dit onze beste vakantie was! Wat een prachtig hotel! Met ultra luxe kamers/ restaurants, zwembaden en noem maar op! Wat wij vooral erg op prijs stelden was de vriendelijkheid van het personeel! Ze leggen je echt in de watten! Ook hadden wij diamond club geboekt, hadden we zelfs onze eigen butler! Hoe luxe is dat! Met meerdere restaurants en een geweldig animatie team, een super luxe kamer kan ik zeggen: wij komen hier zeker te weten nog een keer terug!:) ciao

Fantastische vakantie

Brenda
    3-9-2018

Een hotel met super vriendelijk personeel,die je op je wenken bediend.

Het hotel is al voor een groot stuk gerenoveerd en met de rest zijn ze nog bezig.

‘S middags kun je in het gewoon restaurant ,de snackbar,de pizzabar of bij goed weer een bbq aan het zwembad terecht voor een maaltijd.

‘S avonds kun je kiezen uit het gewoon restaurant of 3 thema restaurants waarvoor je niet diend te reserveren op voorhand,maar er zijn wel beperkte plaatsen.

De Ligbedjes dienden wel gereserveerd te worden ,of je had grote kans van geen plaats te hebben.

5 km stappen en je bent in cancun bij het hardrock café en andere winkeltjes.Voor de merk winkels is het 10 km stappen.Taxis zijn zeer schappelijk kwa prijs en de lijnbus spotgoedkoop ,maar propvol.

Je kan ook in het riu cancun,vlakbij het hardrock terecht voor een drankje en een middagmaal als je op stap bent.

De minibar in je kamer wordt goed aangevuld en je kan 24/24 terecht in de bars.

Geweldig, dikke Aanrader!

Esmee
    15-5-2018

Dit prachtige resort heeft mij positief verrast met haar faciliteiten, luxe en kwaliteit!

Er bevinden zich super veel restaurantjes op het resort waar je terecht kan voor een heerlijk ontbijt, lunch of diner. Zelf houden wij niet echt van buffet dus kozen wij vaak Voor één van de diverse restaurantjes. Wel was het buffet verbazingwekkend goed, je kan bijvoorbeeld zelf je smoothies samenstellen en wordt alles vers voor je neus klaar gemaakt.

Er is genoeg te doen op het resort. Op de tv in je hotelkamer kan zien welke activiteiten waar en wanneer zijn. Zelf deed ik mee aan een yoga klasje, maar boxen, tennis, Zumba etc. etc. is allemaal mogelijk. De sportschool is ook prachtig.

Op het strand ligt helaas wel veel zeewier en het hotel ligt heel afgelegen, je moet dus echt een taxi pakken (best prijzig) om iets te ondernemen.

Cancun scoort een 8 uit 10, op basis van 136 reviews