vakanties Cancun

Reviews over Cancun

prima om uit te blazen na een rondreis

Frank, 13-8-2017
    Aangezien wij niet echt strandvakanties doen, we ook niet zo begeesterd worden door massatoerisme, dachten we dat dit ging tegenvallen. Dat deed het niet, het is zeer geschikt om enkele dagen te relaxen, je kan er lekker eten, en die hogere golven zijn best leuk.

Prachtige stranden

Iris, 28-6-2017

De meeste mensen zitten in Cancun in de "zona hotelera", een ca. 25 km lange strip met aan de ene kant de zee en aan de andere kant de Laguna ne boulevard Kukulkan. Dat is De doorgaande weg dus 24 uur verkeer. Er zijn een paar malls maar La Isla vinden wij de leukste omdat je hier ook leuke terrasjes hebt.

Maar met Mexico heeft het weinig te maken. Erg Amerikaans en behoorlijk aan de prijs.

Pak de bus (heel goedkoop) of een taxi naar het oude centrum. Ook daar zijn veel restaurantjes.

Plaza las Americas is de grote shopping mall down Town.

Wel een geweldige strand bestemming met witte (koraal)zand stranden. Nee, daar brand je je voeten niet aan. Net poedersuiker.

De meeste hotels zijn echter All Inclusive dus wordt er veel op de resorts gegeten. Vaak hebben die ook meerdere restaurants.

Een prima locatie voor een strandvakantie. Zelfs met kinderen want er is overal entertainment voor de kids

niet de moeite waard

H.M. Mullers, 24-4-2017

als stad stelt cancun niet veel voor.

er zijn geen koloniale gebouwen, geen mooie pleinen, geen bezienswaardigheden.

de hotelzone is het meest belangrijke dat cancun te bieden heeft met prachtige stranden,winkels, opgraving el rey en het mooie museo maya met een zeer uitgebreide collectie.

Leuke badplaats met alle mogelijkheden

Ben Callemeijn, 23-5-2016
    Heel leuk en gezellig oud centrum die goed te bereiken is met openbaar vervoer, prachtige stranden, veel restaurantjes en barretjes. Grote winkelcentra voor elke shopper aanwezig.

mooi, maar duur

r.janssen, 11-9-2015
    Het was erg heet en de zee was onbereikbaar, door het aanspoelen van enorme hopen zeewier, dat na enkele dagen vreselijk begon te stinken.
Cancun scoort een 7,7 uit 10, op basis van 133 reviews