Sorteren

Reviews over Akumal

Fenomenaal!

Overmars- Mulder
    13-11-2018

Wauw, wat een super mooi resort!

Alles is mooi groen, goed onderhouden, netjes en verzorgd, vriendelijk personeel!

Kamer was ruim met een mini bar die elke dag werd bijgevuld (gratis), klein koffie zet apparaatje om een kopje koffie te zetten. Op het terras een jacuzzi en 2 lounge stoelen (heerlijk om je dag te beginnen met een bakkie en uitzicht op de zee)

Zwembaden zagen er schoon uit (zelf alleen maar aan het strand gelegen). Prima bedjes met bamboedak, serveersters komen langs om drinken of vers fruit te brengen. Af en toe spoelde er wat zeewier aan maar iedereen deed zijn best dat zo snel mogelijk weer op te ruimen.

S avonds kon je kiezen uit verschillende restaurants als je even wat anders wil dan het buffet! Eten was allemaal genoeg, de keuze is reuze en erg lekker!

Elke avond live muziek!

Leuke excursies en mooie omgeving om dingen te zien en ontdekken maar ook prima vertoeven op het resort!

Herman Luiten
    6-9-2018

Een echte aanrader. We zijn van 24 augustus tot en met 4 september op dit geweldig mooie resort geweest. Wat een vakantie. Het is de reis dubbel en dwars waard. Wij zaten op een geweldige plek, gebouw 4, het verst weg van hoofdterrein en wat een rust en uitzicht. Vanuit de kamer uitzicht op het strand en de zee. Klein zwembad voor ons gedeelte. Hoofdterrein op kleine loopafstand verwijderd van ons gedeelte. Alles spik en span schoon, mensen lopen hele dag met grote glimlach op hun gezicht rond en niets is teveel. Eten is lekker en genoeg. Diverse restaurants op het park. Kamer is voorzien van goed sanitair, airco aanwezig, bedden zijn goed, elke dag wordt schoongemaakt, minibar elke dag aangevuld, zelfs shampoo/conditioner, bodymilk worden bij gevuld. De jacuzzi is zeker een extraatje. "Onze" concierge Salvatore kwam elke dag wel paar keer om te vragen of alles goed was, en wilde ook alles voor je doen. Excursies top. Veel gezien.

Super goed maar erg groot.

Marjon
    10-2-2018

Heerlijk eten en prachtige zwembaden.

fantastisch !!

baevegems-vingeroets
    30-12-2017

ongelooflijk lieve en vriendelijke mensen, we zijn super verwend met onze huwelijks verjaardag op 5 december nogmaals bedankt! Zeer lekker eten en in de a'la cart restaurants moet men niet reserveren heel gemakkelijk! De kamers zijn zeeeer proper op en top verzorgd. S'avonds live muziek volgens ons was het wat vroeg gedaan(11.30) Het zou een super 'adults only' hotel zijn ! We hadden een fantastisch verlof en gaan zeker volgend jaar terug!!!

In 2006 fantastisch, nu met Dolfinarium niet!

Sandy
    19-8-2017

Hier in 2006 geweest, vond het fantastisch. Wilde hier graag nog eens naar terug. Maar zie nu dat ze een eigen Dolfinarium hebben. Voor mij de reden om hier nooit meer terug te komen!!

Akumal scoort een 8,8 uit 10, op basis van 24 reviews