• Type accommodatie

Puerto Aventuras

Reviews over Puerto Aventuras

Super!

Tessa, 21-2-2017

Wat een fijne sfeer. In tegenstelling tot in Dominicaanse Republiek voelde ik mij in Mexico ontzettend veilig. Puerto Aventuras was een omheinde 'stad', ik voelde mij hier zeker veilig genoeg om als vrouw alleen rond te lopen.

Sowieso zijn alle mensen in Mexico ontzettend vriendelijk! Verder kun je op 2 plekken met dolfijnen zwemmen, het bedrijf is hetzelfde maar de prijzen verschillen dus het is wel slim om eerst bij allebei de prijs op te vragen en dan pas reserveren. In ons geval pas het pakket met foto's bij de Dolphin Discovery bij de Starbucks het goedkoopste. De dieren werden ook goed verzorgd en hadden veel ruimte, toen een van de 2 dolfijnen er geen zin meer in had gingen we met 1 verder :)

Gezellig klein dorpje!

Marloes van Eck, 22-5-2016
    Midden in het dorpje kun je met dolfijnen zwemmen. Ook vonden wij het erg leuk om aan de kant naar de dolfijnen te kijken. Verder zitten er een aantal leuke restaurantjes en winkeltjes. Het is niet heel groot, maar wel leuk om even rond te lopen.

Zeer mooi en dicht bij de dolphijnen

marijke_2, 9-6-2015
    Neem waterschoenen mee omdat er nogal wat steentjes in de zee. Loop de hoek om en je bent bij de dolfijnen, je kan er altijd een kijkje nemen, gratis.

Mooie plek

Carinne, 5-8-2014

Afgesloten beveiligde plaats. Fietsuitleen om even naar de winkels te gaan aanwezig. Dolfijnen park ligt vlakbij de haven. Echter niet zo goed geregeld in hotel Riviera Maya is het busvervoer naar Playa del Carmen. Wil je gaan dan moet je eerst met een excursie mee naar een juwelier. Dit was erg jammer.

Let er op dat je geen i-pads, fotocamera e.d. in je koffers doet op het vliegveld, maar gewoon in je handbagage. Er wordt vaak gestolen !!!!

Puerto Aventuras scoort een 7,5 uit 10, op basis van 14 reviews