Quintana Roo

Reviews over accommodaties in Quintana Roo

Fantastisch !

Nico Vanhellemont,
    17-3-2019

Samengevat : prachtig resort, vriendelijke bediening, mooie ruime kamers.

Wij hebben hier een prachtig verblijf gehad. Buiten een handvol europeanen vertoeven hier vooral amerikanen. Het hotel heeft een heel groot, proper onderhouden strand, waar je geniet van de mooie caraibische zee en dit onder één van de vele palmbomen terwijl je van drank voorzien wordt door de obers die een ganse dag voor je naar de bar lopen en terug. Het eten was lekker en gevarieerd. Dit hotel komt onder "één van de beste" dat wij al beboekt hebben. Zijn 5 sterren meer dan waard. De koloniale sfeer past perfect in het kader en de locatie. Op loopafstand ben je in Play del Carmen waar je overdag en 's avonds kan rondkuieren. Wij raden je zeker ook aan de ferry te nemen naar het eiland Cozumel.

Gereisd met partner in maart 2019

fantastisch, dit jaar weer !

Florian en Jennay,
    4-1-2019

Super verblijf als je even wilt geniet zonder kinderen ! Heerlijk eten, super vriendelijke bediening en mooi strand, wel afgelegen dus voor excursies etc een bijboeking doen. Extra bijboeken van privileged is ook een aanrader, net dat extra beetje genieten aan een aparte bar of ontbijt aan het strand !!!

Gereisd met partner in mei 2017

Super geweldig

Roel,
    1-12-2018

Voor een ontspannen en goed verzorgde vakantie is dit resort geweldig.

Vanuit het zwembad zo de zee in om te snorkelen of gratis met een kano de zee op.

Je wordt hier echt verwend en staat iedereen voor je klaar.

Kamer is zeer ruim en voorzien van alle gemakken.

Vanuit het resort zo met een busje naar Playa del Carmen voor 35 pesos pp en dat in 25 minuten.

7 restaurants beschikbaar en je hoeft niet persé in een lange broek.

Allerlei cocktails te krijgen en (lokale) dranken

Gereisd met partner in oktober 2018

Een walhalla

Marien Mourits,
    28-11-2018

Dit resort is het beste wat ik ooit heb gezien. Het luxe eten is geweldig. Het prachtig zwembad met uitzicht op de zee is fascinerend. De geweldig mooie grote palmbomen maken het hele plaatje compleet. Ook vonden wij het zeer rust gevend als we aan de koffiebar zaten en er werd live op de piano gespeeld. Hier kwamen we helemaal van bij. Het personeel was erg vriendelijk en behulpzaam. De kamers waren super en luxe. Het was een vakantie om nooit meer te vergeten in de prachtige hotel. Het is zeker voor herhaling vatbaar. We hopen zeker nog een keer terug te gaan om de prachtige witte stranden en de blauwe zee terug te zien.

Gereisd met partner in april 2016

Super!!

Marion,
    14-11-2018

Prachtig kleinschalig hotel met een lekker zwembad. Heerlijk ontbijt en hele lieve mensen + uitstekende service!

Gereisd met partner in mei 2018