Sorteren

vakanties Quintana Roo

Reviews over accommodaties in Quintana Roo

“Uitstekende resortvakantie, géén strandvakantie"

TONY MARTIN
    21-9-2018

눉De kamers waren vrij luidruchtig (hoorbaar plassen van iemand in een andere kamer, TV-lawaai van andere kamers.

De kamers waren ook zéér vochtig: kleding hing klammig in de kasten.

Het strand was ontoegankelijk vanwege grote pakken zeewier, het zeewater was de eerste 300 m rioolbruin van het zeewier, als de wind vanover zee kwam kreeg je een indringende rotte geur van het zeewier cadeau !!!

눇Het beste eten dat ik ooit in een resort ben tegengekomen. Door voor "prestige" te kiezen kon ik onbeperkt in de vele à la carte restaurants gaan eten en deze waren bijna op sterrenniveau zowel qua eten als personeel. Ook de premium dranken in de bars en in de minibar (dagelijks aangevuld) waren zéér aangenaam (Campari, Hendrickx Gin,....). In de à la carte restaurants kon je zelfs wijnen drinken met Robert Parker quotering aan prijzen waarvoor je hier maar een huiswijntj

Mooi resort!

V.
    15-9-2018

Het was een goed hotel met een paar min puntjes, de waterkan bleef maar lekken. Na 4 x vragen werd deze pas gemaakt. Ook stond een paar keer de kluis open in onze kamer wat ons toch een naar gevoel gaf. Toen wij aankwamen wou een van de medewerkers 50 euro in brief geld met ons wisselen wat wij heel raar vonden. Verder was het een top vakantie. Voor excursies kan je het beste op het strand regelen, kan je ook een prijs maken als je meerdere excursies boekt. Hotel was schoon en netjes. Eten ook goed. Veel soorten activiteiten te doen op het resort. Ook allemaal verschilende dieren. 2/3 x per week een Maya avond met eet tentjes. Het hotel is zeker een aanrader ondanks de min puntjes!

Fantastisch!!

Jack de Vries
    15-9-2018

Geweldige vakantie gehad, mooi ressort, lekker eten ,en lieve mensen die mexicaantjes.Alles was tip top verzorgd. En mooie foto's mogen maken van een prachtig bruidspaar ( dochter en schoonzoon ) in een woord we hebben genoten van super vakantie in Mexico.We gaan zeer zeker nog eens terug naar dit prachtige land.