• Type accommodatie

Reviews over accommodaties in Quintana Roo

Fijne vakantie

Mvg
    6-8-2018

Net terug van 12 dagen Mexico. Wij hebben een fantastische vakantie gehad, prachtig land. Hotel is prima, zeer vriendelijk personeel,er werd ook erg goed gezorgd voor onze zoon die glutenvrij moet eten. Waren prima op de hoogte hiervan,lasagne en pizza was geen probleem om voor hem te maken. Restaurant warm en niet echt gezellig,maar eten prima en veel keus.

In de a la carte restaurants gaan eten is wel een aanrader,wel van te voren reserveren.

Kamers schoon en netjes,badkamer ook.Dagelijks schoongemaakt en handdoeken wissel,ook voor het strand.

Plek genoeg aan het strand op een strandbedje., mooi strand, het eventuele zeewier werd zo snel en zo goed mogelijk weggehaald.

Excursies geboekt bij Marloes, Nederlandse vrouw,heeft haar boekingskantoortje in Playa del Carmen, in het straatje naar de ferry’s richting Cozumel, aan de rechterkant,klein kantoortje.Bar ernaast met schommel is weg.Scheelt enorm in prijs en goede excursies.

Heerlijke vakantie gehad

Rensen
    6-8-2018

Rustig gelegen park met veel groen en veel neusbeertjes. Prima appartementen met een klein balkon. De inrichting is wat ouderwets, maar verder prima. Elke dag een ander ingenieus gevouwen handdoekdier op bed. De à la carte restaurants vielen een beetje tegen, maar in het gewone buffetrestaurant was genoeg keuze en elke dag stond de kok iets extra's vers klaar te maken. De sushi bij buffetrestaurant Bamboo was ook erg lekker. Het ontbijt is zeer uitgebreid. Het is een stukje lopen naar het strand, maar via een mooi en schaduwrijke looppad. Aan het strand zit een eigen bar waar je je drankjes kunt halen. Zowel aan het zwembad als op het strand voldoende ligbedden. Gratis wifi in de lobby en bij het zwembad.

Leuk winkelcentrumpje vlakbij het hotel en via het strand loop je zo naar Playa del Carmen (taxi terug genomen voor weinig).

Quintana Roo scoort een 8,5 uit 10, op basis van 1557 reviews