Sorteren

vakanties Quintana Roo

Reviews over accommodaties in Quintana Roo

“Uitstekende resortvakantie, géén strandvakantie"

TONY MARTIN
    21-9-2018

눉De kamers waren vrij luidruchtig (hoorbaar plassen van iemand in een andere kamer, TV-lawaai van andere kamers.

De kamers waren ook zéér vochtig: kleding hing klammig in de kasten.

Het strand was ontoegankelijk vanwege grote pakken zeewier, het zeewater was de eerste 300 m rioolbruin van het zeewier, als de wind vanover zee kwam kreeg je een indringende rotte geur van het zeewier cadeau !!!

눇Het beste eten dat ik ooit in een resort ben tegengekomen. Door voor "prestige" te kiezen kon ik onbeperkt in de vele à la carte restaurants gaan eten en deze waren bijna op sterrenniveau zowel qua eten als personeel. Ook de premium dranken in de bars en in de minibar (dagelijks aangevuld) waren zéér aangenaam (Campari, Hendrickx Gin,....). In de à la carte restaurants kon je zelfs wijnen drinken met Robert Parker quotering aan prijzen waarvoor je hier maar een huiswijntj

Fantastisch!!

Jack de Vries
    15-9-2018

Geweldige vakantie gehad, mooi ressort, lekker eten ,en lieve mensen die mexicaantjes.Alles was tip top verzorgd. En mooie foto's mogen maken van een prachtig bruidspaar ( dochter en schoonzoon ) in een woord we hebben genoten van super vakantie in Mexico.We gaan zeer zeker nog eens terug naar dit prachtige land.

Kwaliteit gezakt van uitstekend naar goed.

Rob
    12-9-2018

Wij kunnen alleen oordelen over de 3 weken dat wij er waren, maar ze zijn nog lang niet op hun

oude niveau.

* 5e jaar Tequila, 1e na verbouwing.

* Hotel mooi verbouwd, Mexicaanse sfeer totaal weg. 13 in dozijn RIU hotel geworden.

* Kwaliteit en kwantiteit van het eten sterk verminderd.

* Ontbijt, lunch en avondeten in 1 gebouw. Lunch buiten is niet meer mogelijk.

* Ze moeten echt iets doen aan het overmatig drankmisbruik in de poolbar. 2 dagen dicht door

kotsen in zwembad. Een enorme Engelsman wilde mij in elkaar slaan omdat ik daar iets over zei.

* Veel grote groepen zien het als een "zuipvakantie" omdat barpersoneel drank blijft schenken.

* Management lijkt grip op drinkende gasten kwijt.

* Minder beveiliging 's nachts, dus veel nachtzwemmers met bijbehorende herrie en pissers.

* Eten soms lauw, nooit eerder meegemaakt.

* Veel oud personeel gelukkig terug.

* Terug naar Mexico? 100%! Terug naar Tequila? Voorlopig niet meer...