Sorteren

vakanties Quintana Roo

Reviews over accommodaties in Quintana Roo

Zeer aan te raden! Echt vakantie

Dana
    22-5-2018

13 dagen in dit hotel verbleven. Ligging is goed, met de taxi voor €5 euro in het centrum van playa del carmen waar verschillende winkels zijn en restaurantjes. Het hotel ligt in Playacar waar op 2 minuten loopafstand van het hotel ook een klein winkel centrum is, leuk om eens door te lopen.

Het eten is goed, zowel ochtend middag als avond, elke dag wat anders. Een aantal keer per week een thema avond, restaurant wordt dan leuk versierd.

Het personeel is ontzettend aardig en werken erg hard om het iedereen naar de zin te maken. Op het terras rennen ze letterlijk de benen onder hun lijf vandaan.

Enige jammere is dat de zee erg vies was door de aangespoelde zeewier en rommel. Hier is niets aan te doen maar zorgt er helaas voor dat het water niet zo mooi blauw is.

Geen problemen gehad met belegde bedjes bij strand of zwembad. Er zijn bedjes zat!

Kortom, een erg fijn, mooi en schoon hotel waar je werkelijk niets te kort komt!!!

Linda
    19-5-2018

Super mooi hotel, ontzettend schoon. Heerlijk eten met veel afwisseling

Een nadeel in de restaurants staat de airco op stand diepvries dit is het enige nadeel van het ressort.

Quintana Roo scoort een 8,5 uit 10, op basis van 1552 reviews