2.222

Reviews over accommodaties in Dalmatië

Helemaal Top!

Bregje Schipper
    5-11-2018

Een super mooie B&B, lieve gastvrouw en gastheer die alle mooie plekjes kennen en je goede tips geven, prachtig plekje aan de kust, op loopafstand van de mooie historische en gezellige stad Zadar. Wij hebben het echt geweldig gehad. Het allerleukste was dat Griet en Anri ons meenamen op wandeltochten die precies bij ons pasten. Dat doen zij met hun gasten in het voor- en najaar. Helemaal top!

Heerlijke strandvakantie

Planting
    2-11-2018

Wij waren hier in het naseizoen en dan is het een prima bestemming, op loopafstand van de zee. Ik kan me voorstellen dat het hier in het hoogseizoen megadruk is , grote camping met veel caravans vrij dicht op elkaar! De camping heeft een prima restaurant en grote supermarkt.

Het nationaalpark krk ligt op korte afstand, erg mooi maar zelfs in naseizoen erg druk... Verder zijn er leuke kustplaatsen in de buurt, zoals Primosten en Trogir, zeker de moeite waard om te bezoeken. Voor een heerlijke strandvakantie, zeker in naseizoen is deze camping een aanrader.

Zeker opnieuw. Aanrader.

Vera
    23-10-2018

Mijn 2e keer! Zeer gastvrij onthaal, Griet en Anri helpen je graag bij het plannen en regelen van de vele uitstappen die in de regio mogelijk zijn. De zeiltocht valt niet te missen! Heerlijk huisgemaakt ontbijt en goede locatie vlakbij rustige kleine strandjes en op wandelafstand van Zadar centrum. Perfect om 's avonds uiteten te gaan.

Aanrader!

Elsbeth Van Herck
    14-10-2018

Super hartelijke ontvangst! Geen moeite te veel voor de B&B eigenaars (even auto reserveren, tips over de beste restaurantjes, zalige zeiltocht,...)!

Wandelafstand naar Zadar. Lekker ontbijtbuffet. Top!

aangename hartelijke B&B

tom
    14-10-2018

hartelijke ontvangst en talrijke handige tips mbt activiteiten in de omgeving.

Overheerlijk Ontbijt.