Tucepi

We hebben een aantal aanbieders voor Tucepi voor je op een rij gezet:

Reviews over Tucepi

• 8Carmen07-08-2013

mooie ligging

mooie ligging : voorzijde zee - achterzijde onmiddellijk bergen fantastische promenade

• 8Omgeving

Gereisd met partner in juli 2013

• 9Patricia van E11-09-2005

Ik ben al 16 jaar niet meer in Tucepi geweest maar het is een prachtig mooi plaatsje. Ooit zal ik weer terug gaan heb veel mooie herinderingen. Ik ben daar wel 8 jaren achtereen met mijn ouders geweest. Helaas kreeg ikdaar een blindedarm ontsteking en kwam ik in het ziekenhuis van split. ik ben door de oorlog niet meer terug geweest maar zal zeker nogeens gaan heerlijk rustig weinig toeristen het is beslist geen plaats met vervelende/dronken toeristen.

• 9Omgeving
    • 9Cultuur
    • 9Stranden

Gereisd in september 2005

• 10Anna z Łodzi31-07-2013

Najpiekniejsze wakacje

Tucepi to najpiękniejsze miejsce. W tym roku jadę 8 razem ze znajomymi i to mówi już samo za siebie jak tam jest pięknie. Super atmosfera bardzo mili i uczciwi ludzie. Fajne miejsce na zwiedzanie np. wjazd samochodem na Biokovo, Split, rejsy statkiem, spacery 3,5km promenadą w cieniu sosen. Polecam. Anna z Łodzi

• 10Sfeer in stad
    • 10Cultuur

Gereisd met vrienden in januari 2013

• 10Elfriede_love_tucepi14-06-2011

Tucepi , ein wircklich schöner Urlaubsort

Wir fahren dieses Jahr schon das fünfte mal nach Tucepi (Hotel Neptun) , dort ist es einfach wunderschön. Vorallem die Berge und das Meer gefallen mir !!! Auch unseren Kinder (12-16) hat es dort sehr gut gefallen. Freu mich schon darauf wenn wir wieder fahren , kann Tucepi auf jedenfall weiter empfehlen !

• 9Sfeer in stad
    • 7Cultuur

augustus 2010

• 10christin svensson09-09-2008

underbart

Vi har varit i tucepi två gånger och kommer helt klat attt åka dit igen, det är ett lugnt och skönt ställe med bra restauranger och mycket vänligt folk. underbart vatten. Vårt hotel heter Laurentum och det ärt helt underbart, mycket fint hotel och bra rum och vänlig personal

• 9Omgeving
    • 6Uitgaanslevenn
    • 10Cultuur
    • 9Stranden

Gereisd met partner in juni 2008

• 2Anna13-09-2012

NIGDY WIECEJ

Mała, najbrzydsza plaża jaka widzieliśmyw chorwacji. Bark zycia nocnego. Brak jakichkolwiek atrakcji życia wieczornego!

• 1Sfeer in stad
    • 1Omgeving
    • 1Uitgaanslevenn
    • 1Cultuur
    • 3Stranden

Gereisd met partner in september 2012

• 7Anne01-09-2004

Wij hadden bij part. een app. gehuurd. Kwaliteit / prijsverhouding niet goed. Te duur voor het gebodene. Meer naar het zuiden toe mooier.

• 7Omgeving
    • 7Uitgaanslevenn
    • 6Cultuur
    • 6Stranden

Gereisd in september 2004

• 6Nicolette20-05-2011

Matig

Ik begrijp het enthousiasme van de mensen hieronder niet. Tucepi stelt weinig voor. Zeer klein plaatsje, weinig winkels en restaurantjes dus na 3 dagen ben je echt hierop uitgekeken. Het strand is kiezelstrand en klein en smal. Nu houd ik van kleine plaatsjes met klinkers, haventje, winkeltjes en niet te massaal. Ik raad daarom aan om naar Makarska of Trogir te gaan. Toerisme ja, maar wel erg gezellig, oud en sfeervol. meer winkeltjes, restaurantjes en ook makkelijk om met de boot naar een van de eilanden Brac of Hvar te varen. Tucepi niet doen.

• 5Sfeer in stad
    • 6Omgeving
    • 5Uitgaanslevenn
    • 4Cultuur
    • 5Stranden

Gereisd met vrienden in mei 2011

• 9Dejan19-06-2005

ik ga al 4 jaar naar tucepi en het is er zalig!! overdag kun je lekker zwemmen maar savonds is het de max!! enkel spijtig dat michigan een van de enigste discotheken is. maar algemeen is het daar zalig!!!

• 8Omgeving
    • 8Cultuur

Gereisd in juni 2005

• 10nejra12-01-2005

Ik ben al 4 jaar achterelkaar naar tucepi op vakantie geweest en ik heb het elk jaar naar mijn zin en het is daar echt geweldig! Heerlijk om lekker te ontspannen en savonds is het er heel gezellig!

• 8Cultuur

Gereisd in januari 2005