Reviews over Tucepi

Prima hotel

WB,
    5-12-2018

Uitstekend hotel op 1 1/2 uur reisafstand van Split. Prima zwembad met voldoende ligbedden. Eten goed verzorgd en voldoende gevarieerd. Op sommige momenten wel erg druk in het restaurant.

Prima hotel

Geert,
    2-10-2017

Goed hotel op 1 km afstand van centrum van Tucepi via boulevard met toeristenshops, Zwembad goed verzorgd, voldoende ligbedden. Buffetten voor elk wat wils. Kotom prima vakantie gehad. Nadeel via touroperator slechte vluchttijden avondvlucht heen nachtvlucht terug.

super centraal

Diana,
    26-6-2017

Leuk hotel en van alle gemakken voorzien. Mooie kamers, heel modern ook. Heel handig zijn ook de lades onder het bed om alle kleding e.d. in op te bergen. Zwembad met voldoende bedjes. Buffetten zijn goed verzorgd en voor ieder wat wils. Voor de kinderen is er een speeltuintje. Klein stukje lopen over wandelpromenade naar restaurantjes en winkeltjes van Tucepi. Kom zeker nog een keer terug.

Aanrader in prachtig Kroatie

Sylvia,
    16-6-2017

Volledig gerenoveerd hotel, zie er netjes uit. Door de vele trappen is het minder geschikt voor mindervaliden. De kamers in het bijgebouwen zijn wat klein maar erg netjes, modern ingericht, schoon en voorzien van een prima airco. De bijgebouwen zijn 4 hoog, er is geen lift. Je zou kunnen kiezen voor een kamer in het hoofdgebouw met een prachtig uitzicht.

Het zwembad is groot en s'avonds is er animatie. Ook zijn er Er voldoende ligbedden. Het hotel ligt direct aan het kiezelstrand (wandelpad oversteken) Hier betaal je voor de ligbedden. Via een gezellige boulevard wandel je in ca. 10 minuten naar het centrum van Tucepi.

Wifi is inclusief en werkt goed. Aardig personeel. Het eten is erg veelzijdig en goed van smaak. De eetzaal is ruim. Absolute aanrader!

Mooie 3 sterren all-inclusive

Valleria,
    16-6-2017

Een hotel bestaande uit een hoofdgebouw en meerdere bijgebouwen. Wanneer je minder goed ter been bent is het verblijven in het bijgebouw niet aan te raden. Kamers mooi gerenoveerd en schoon. Badkamer inderdaad niet heel groot maar wel netjes. De zeezichtkamers in het hoofdgebouw zijn aan te raden.

Mooie grote eetzalen, eten is goed en met variatie. Ook savonds laat nog een klein buffet. Om en rond het zwembad genoeg ligbedden ook boven op het terras erg veel ruimte. savonds muziek en vertier om en rond het zwembad. Personeel zeer vriendelijk en spreken goed engels.

Mooi omgeven door prachtige bergen.

De accommodatie ligt pal aan het kiezelstrand en wandelpromenade, loop je de af dan kom je na 10 min in het gezellige Tucepi. Tucepi is een klein plaatsje wat voornamelijk een boulevard is met veel barretjes winkeltje en terrasjes.

Tucepi scoort een 8,6 uit 10, op basis van 29 reviews