Reviews over Tucepi

Leuk stadje

Robin
    7-6-2014

Leuk plaatsje, we zijn in Tucepi zelf niet verder geweest dan de boulevard maar dat was genoeg om een week lang elke avond gezellig wat te drinken of de souvenirshops leeg te kopen.

Er was een cocktailbar genaamd Tamaris, die ons heel erg goed beviel, hele aardige bediening, kwam elke keer een praatje maken, daar hebben we een aantal avonden doorgebracht :)

De souvenirshops zijn ook erg leuk, als er geen prijs op het artikel vermeld staat en je vraagt wat de prijs is moet je daarna zeggen dat je het te duur vind, dan gaan ze vanzelf zakken met de prijs :P

Op loopafstand is een supermarktje te vinden en een postkantoor.

Tucepi scoort een 8,7 uit 10, op basis van 29 reviews