Sorteren

Reviews over Trogir

Geweldig

Helma Manders
    9-10-2018

Super mooi appartement. Erg schoon incl zeeppompjes, handdoeken. Bij aankomst fles wijn. Alles aanwezig voor afwas en vaatwasser. Olie, kruiden etc. Opgemaakte bedden. Ruime slaapkamers, met eigen luxe badkamer. Wij waren met 4 volwassen. Mooi zwembad met ligbedden etc. Onder in het appartement een gezamelijke ruimte waar je kunt fitnessen, wasmachine met wasmiddel, droger etc. Geweldig ontvangen door de eigenaar. Hele vriendelijke man, komt niets tekort. Wij wilden meer handdoeken. Geen probleem kwam hij gewoon brengen. Kon hem altijd bellen echt heel gastvrij. Wij hebben geen minpuntjes. Was een mooi en schoon appartement. Ze hebben 2x 4 appartementen en 2x2 appartementen. En een dakterras met uitzicht op zee, heel mooi. Top allemaal

Herrliche Lage, liebevoll-dezente Gastgeber.

A.M.May
    29-9-2018

Die herrliche Lage direkt am Meer mit wundervollem Ausblick auf Vranjica, die Freundlichkeit der Gastgeber und die vielen Ausflugsmöglichkeiten.

Das wunderbar saubere Wasser und die Ruhe sowie das Eintauchen in die landestypische Atmosphäre waren traumhaft.

Stukje paradijs op aarde...

Linda van Beek
    7-9-2018

Eigenlijk wil ik schrijven dat men hier niet naar toe moet komen... dan komt namelijk iedereen ;-) Het is een waar paradijs! Een appartement , zo compleet heb je nog nooit gezien. Een tv met Nederlandse zenders en natuurlijk wifi maakt het extra leuk voor (oudere )kinderen. Heerlijk op een ruim balkon met fenomenaal uitzicht. Daar word je nu echt blij van en geeft een ultiem vakantiegevoel. Zwemmen, snorkelen, luieren en lezen op een ligstoel op nog geen 30 tellen lopen vanaf je appartement. Heerlijk uit eten in de omgeving. Pieter en Vinka zijn lieve, gastvrije mensen en weten veel van de omgeving. Trogir, Split, Klis (fort van de serie Game of Thrones) en natuurlijk de kleine dorpjes in de buurt zijn echt de moeite waard om te bezoeken. Nu waren wij wel met de auto, het openbaar vervoer is een stukje verder weg of je zou een auto kunnen huren. Het vliegveld is maar 15 minuten rijden en dat is toch ook aantrekkelijk. Ik zeg DOEN!

geweldige vakantie!

Marlies Damen
    2-9-2018

We hebben de twee weken bij Vuvix, een heerlijke vakantie gehad.

Het is een fijn appartement met een geweldig uitzicht. De ligging is perfect, het is rustig en toch dicht bij het centrum. Alles is goed verzorgd er is WiFi en er zijn Nederlandse tv zenders.

Pieter en Vinka zijn warme gastvrije mensen en niets is hen te veel. We hadden wat problemen met de auto en Pieter heeft ons geholpen bij de garage. Vinka heeft ons verschillende tips gegeven. We hebben verschillende trips gemaakt naar Trogir , Split, Plitvice Lakes en Dubrovnik. We gaan zeker nog eens terug.

terug een pracht vakantie,fantastisch !!!

van parijs filip
    18-8-2018

We waren hier voor de tweede keer en hebben weer genoten van deze accommodatie.

De appartementen liggen vlakbij de zee met kiezelstrand, beachbar en ligstoelen.

Dit jaar hadden we het penthouse appartement met twee grote slaapkamers en elk een eigen, grote badkamer met regendouche, grote wastafel en toilet.

Er is ook nog een derde apart toilet in de gang.

Ook in iedere kamer en leefruimte is airco aanwezig .bedden en matrassen zijn top.

Appartementen zijn heel goed geïsoleerd, er is geen lawaai van de andere appartementsgasten. In de leefruimte en keuken is alles aanwezig, oven, vaatwasmachine en satelliet tv.

In het volledige complex is er gratis wifi.

Je kan eigenlijk geen minpunten aangeven, want het is een nieuwbouw. Wat opvalt is dat alle ruimtes groot zijn, dit zijn allesbehalve kleine appartementen.

Heel veel opbergruimte aanwezig.

Er is ook een dakterras aanwezig met lounge set zetels en ligstoelen en een fenomenaal uitzicht op zee. Het zwembad is top en een heel groot pluspunt. Zalig om na het zonnen een plons te wagen. Aan het zwembad zijn ook ligstoelen met heel goede kussens en parasols aanwezig. Bij het appartementencomplex is er ook een vrij grote, afgesloten privé parking aanwezig. Voor wie aan zijn conditie wil werken, zijn er ook fitnesstoestellen aanwezig. Voor degene die willen bbq'en is er ook een barbecue aanwezig. Op de netheid van het gehele appartement, kamers, badkamers, traphal, zwembad en alle andere ruimtes valt niets op aan te merken. Alles is er kraaknet.

Een pluim voor de eigenaar en zijn gezin, als je ziet wat die mensen doen om alles proper en net te houden voor hun gasten. Chapeau !!!

De eigenaar Zdravko staat ook altijd klaar om zijn gasten te helpen, geen vraag is hem teveel, gewoon een top kerel.

Wie dus een rustige vakantie wil en wil genieten...hier moet je zijn...!

We hebben hier terug een TOP VAKANTIE gehad en komen hier zeer zeker terug.

Nog een tip die ik wil meegeven....de nieuwe brug is open en we hebben dit jaar geen file meer gehad naar de stad Trogir. Je kan dus gerust uitstappen plannen zonder uren te moeten aanschuiven.

Trogir scoort een 8,8 uit 10, op basis van 111 reviews