• Type accommodatie

J. Postma, 13-1-2018
    Geen negatieve ervaringen

Oude stad

givago, 18-10-2017

Sibenik is een van de oudste steden aan de adriatische zee en heeft een mooie kathedraal.De oude binnenstad is een echte doolhof,slenter door de oude soms steile straatjes met restaurantjes en winkeltjes,het is alsof de tijd hier is blijven stilstaan. In de buurt van de St.Jacobskathedraal zijn de meeste bezienswaardigheden.Er staan 3 oude forten waarvan er 2 zijn opgeknapt.Op het St.Michael's fort heb je een prachtig uitzicht over de stad en de vele eilanden voor de kust. Op weg naar het fort is er een gezellig terrasje in de tuin van het St.Laurensklooster.

Goed uitval basis om de Krka watervallen,Zadar,Split,Primosten,Trogir en Vodice te bezoeken(kan allemaal met de bus.

prachtig

Linda B, 17-8-2017
    Mooie plaats, veel te doen prachtige kust

Rustgevend en mooi

Kelly, 20-2-2017

Er liggen veel mooie stranden in de omgeving

Mooie oude dropjes het voelt erg rustgevend als je de straatjes in loopt een echte eeuwenoude stad mooie gebouwen en huisjes

mensen zijn erg sociaal en vriendelijk

helaas was er in de avonden niets te doen (buiten ons verblijf)

wij hebben in het vakantieresort Solaris 2 weken overnacht vanuit daar zijn krka watervallen niet heel ver weg een echte aanrader

op heel veel plaatsen kun je met een bootje de eilanden verkennen ook erg mooi zo kun je genieten van moeder natuur en het prachtige eiland

kroatië, Sibenik straalt heel veel rust uit en dat is heerlijk

voor echt in de avond te gaan stappen raad ik het niet aan

zoek je rust wil je genieten van een super mooie natuur en van de eeuwenoude stad raad ik het echt aan! ook met kinderen bij de juiste verblijf is dit zeker een aanrader

leuke plaats

Ernst, 2-12-2016
    leuke plaats waar je lekker op een terrasje kunt zitten en voor niet te veel geld kan eten of wat drinken.
Sibenik scoort een 8,6 uit 10, op basis van 140 reviews