Sibenik

Reviews over Sibenik

Leuk voor één keer

Wendy
    20-11-2018

Deze stad heeft zeker mooie stukken maar haalt het niet bij zo vele andere Kroatische steden. Wel een aardig centrum maar ook veel armoedige buitenwijken die doen denken aan de Bijlmer in Amsterdam. De omgeving op het water is fantastisch en de nabijgelegen watervallen adembenemend mooi.

Gereisd Met oudere kinderen in Sun Jul 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Geweldig!

Els
    22-6-2018

Ik vind dat iedereen die kan gaan, moet echt gaan... Het is aan kust geweldig! We hebben daar ook het geweldige plaatsje promisten bezocht prachtig!...... Ook hebben we Dubrovnik,opgezocht heel druk maar ook heel indrukwekkend.... We zijn nog een keer terug gegaan, we zijn toen in vrsar/porec... En de pitflic (zal het wel verkeerd schrijven 😜) watervallen.... Heb er een mooie grote foto van op onze kamer hangen.... Prachtig. Het is er zo mooi dat we zeker nog een keer terug gaan!! 😍

Gereisd Met partner in september 2016

Oude stad

givago
    18-10-2017

Sibenik is een van de oudste steden aan de adriatische zee en heeft een mooie kathedraal.De oude binnenstad is een echte doolhof,slenter door de oude soms steile straatjes met restaurantjes en winkeltjes,het is alsof de tijd hier is blijven stilstaan. In de buurt van de St.Jacobskathedraal zijn de meeste bezienswaardigheden.Er staan 3 oude forten waarvan er 2 zijn opgeknapt.Op het St.Michael's fort heb je een prachtig uitzicht over de stad en de vele eilanden voor de kust. Op weg naar het fort is er een gezellig terrasje in de tuin van het St.Laurensklooster. Goed uitval basis om de Krka watervallen,Zadar,Split,Primosten,Trogir en Vodice te bezoeken(kan allemaal met de bus.

Gereisd Met vrienden in september 2017

Rustgevend en mooi

Kelly
    20-2-2017

Er liggen veel mooie stranden in de omgeving Mooie oude dropjes het voelt erg rustgevend als je de straatjes in loopt een echte eeuwenoude stad mooie gebouwen en huisjes mensen zijn erg sociaal en vriendelijk helaas was er in de avonden niets te doen (buiten ons verblijf) wij hebben in het vakantieresort Solaris 2 weken overnacht vanuit daar zijn krka watervallen niet heel ver weg een echte aanrader op heel veel plaatsen kun je met een bootje de eilanden verkennen ook erg mooi zo kun je genieten van moeder natuur en het prachtige eiland kroatië, Sibenik straalt heel veel rust uit en dat is heerlijk
    voor echt in de avond te gaan stappen raad ik het niet aan zoek je rust wil je genieten van een super mooie natuur en van de eeuwenoude stad raad ik het echt aan! ook met kinderen bij de juiste verblijf is dit zeker een aanrader

Gereisd Met partner in september 2015

Een prachtige oude stad met grote boulevard

René en Marlika
    27-9-2016

Het was mooi wandelen over de boulevard terwijl de baai van 10 km rimpelloos er bij lag. De prachtige kathedraal die we via een trap bezochten was heel mooi. De straatjes daarachter waren een lust voor het oog. De terrasjes waren goed bezet, het personeel erg vriendelijk en we genoten met volle teugen van deze oude stad. Als je met je eigen auto gaat is het moeilijk om een parkeerplaats vlakbij de boulevard waar alles zich afspeelt, te vinden. Wij waren met een reisorganisatie, dus met de bus. De terrasjes zijn niet duur en wat je krijgt is heerlijk.

Gereisd Met partner in Thu Sep 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Sibenik scoort een 7,4 uit 10, op basis van 147 reviews