We hebben een aantal aanbieders voor Split voor je op een rij gezet:

Reviews over Split

Geweldig

Desiree Smeding
    22-11-2018

Split is een plek aan de zuid kroatische kust. Het is hier erg mooi en er zijn veel activiteiten zowel op land als op zee te doen. Ook liggen de mooie kroatische eilanden zoals Brac niet ver van Split af, je kan ein eiland tour kopen of zelf boot tickets naar een bepaald eiland komen. Split is een zekere aanrader! Je kan savonds lekker een drankje doen of de stad in, en overdag zijn er genoeg bezienswaardigheden & activiteiten!

Gereisd Met partner in augustus 2018

Beautiful split

Paula Gutierrez
    12-7-2018

The city is really nice, but the most interesting thing is really god conected with the islands in front of split, those are amazing!!! and is really nice to go and back in a day with the ferry, is nor really expensive and the beaches there are more awesome than in split.

Gereisd Met vrienden in juni 2018

Verrassend mooi, uitermate sfeervol!

Peter Strooy
    1-7-2018

Voor de eerste keer in Kroatie geweest en wel in Split. Wat een ongelooflijk fijne, relaxte, schitterende oude stad. Alles en iedereen ademt een ontspannen sfeer uit en je voelt je er geen enkel moment onveilig. Integendeel! Geen politieagent op straat gezien, alleen maar vriendelijk lachende en zeer behulpzame mensen. Heel veel gezellige restaurantjes en terrasjes gezien en bezocht. De prijzen lopen van redelijk prijzig (in de ommuurde binnenstad) tot zeer vriendelijk net daarbuiten. Kwalitatief fantastisch goed eten en het lokale bier is bijzonder smakelijk. De lokale wijntjes waren ook heerlijk maar niet echt goedkoop. Ook het openbaar vervoer is prima geregeld en echt goedkoop. 95% had airco, geen luxe overigens bij 32 graden. Vanuit Split kun je voldoende tripjes maken, waaronder naar Trogir per boot en Krka National Park. Regel alles gewoon zelf: de excursies vonden wij nogal prijzig. Al met al een aangenaam verrassende citytrip!

Gereisd Met vrienden in juni 2018

Jaimy
    19-6-2018

Dit was echt een super vakantie samen met mijn moeder , de omgeving , de watervallen de natuur . Dit was zeker 1 van mijn mooiste vakantie s die ik gehad heb . Zoveel mooie dingen gezien die echt indrukwekkend zijn . Super mooie foto’s kunnen maken en heerlijk gegeten . Dit land de verschillende mooie streken raad ik zeker aan ! Met alle liefde keer ik hier weer terug 😍

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2017

Susan
    18-6-2018

Super mooi land, de omgeving, de watervallen echt een aanrader voor mensen die van natuur en fotografie houden . Heel veel te Zien,super mooie herinneringen aan eten is ook lekker ik zou zeggen dit moet je gewoon weg een keer gezien hebben

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2016
Split scoort een 9 uit 10, op basis van 80 reviews