Sorteren

Reviews over Split

Geweldig mooie luxe kamer in oude deel van Split.

J. Van Tatenhove
    24-6-2017

Wij hadden onverwachts een kamer nodig, en Petra regelde een parkeerplaats, en een prachtige kamer. Het dakterras biedt een mooi uitzicht op de haven. Kamers zijn op de 4e verdieping, zonder lift. Maar voor de bagage is er assistentie. Super voor een kort verblijf, en bezoek aan Split.

Prachtig hotel, van alle gemakken voorzien.

Heleen
    30-6-2016

Na een dagje Split kun je hier prettig ontspannen op het terras met prachtig uitzicht of in de sauna en zwembaden.

Liever aan het strand? Hotel heeft eigen strandvoorziening, die met trappen te bereiken is.Als je slecht ter been bent, brengen ze je met de hotelbus.

Rolstoelvriendelijk hotel.

Zeer uitgebreid ontbijt buffet.

Geen minpunten te melden of het moest zijn dat aan de luxe wel een prijskaartje hangt.

Perfekt!

bianca_22
    27-7-2015

Hotel Azurpalace Luxury Rooms is één woord geweldig. Echt een luxe uitstraling, goede service en een gemoedelijke sfeer. Kamers zijn heel netjes en mooi. Ontbijt uitgebreid en lekker. Ligging perfect, binnen 2 minuten sta je in het centrum.

Personeel en eigenaar allemaal even vriendelijk en behulpzaam (oa taxi, restaurant en excursies regelen).

Met een groep van 14 personen 4 dagen verbleven, maar echt allemaal prima naar ons zin gehad. Aanrader!

Perfekt!!

bianca_22
    16-6-2015

Hotel Azul Palace Luxury Rooms is één woord geweldig. Echt een luxe uitstraling, goede service en een gemoedelijke sfeer. Kamers zijn heel netjes en mooi. Ontbijt uitgebreid en lekker. Ligging perfect, binnen 2 minuten sta je in het centrum.

erg fijn en comfortabel hotel

Chantal
    14-4-2015

Het is een erg comfortabel en luxe hotel. Je kan gemakkelijk naar het centrum wandelen, maar je kan ook met de bus of met de taxi. Personeel is erg vriendelijk, en ontbijt is uitgebreid. In de bar is regelmatig live muziek. We hebben eerst een paar nachten in het oude gedeelte geslapen. Dat is niet meer van deze tijd, maar het bed lag lekker, de douche was goed qua temperatuur en waterdruk en de kamer was netjes geschilderd. Prima dus. De laatste paar nachten sliepen we in het nieuwe gedeelte in een mooie hoek suite met zicht op zee. Kamer en uitzicht waren echt fantastisch. Beide kamers waren goed schoon gemaakt. prijs/kwaliteit voor een oude type kamer is niet helemaal correct prijs/kwaliteit voor een nieuwe kamer is meer dan correct.

Split scoort een 8,7 uit 10, op basis van 79 reviews