Split

vakanties Split

We hebben een aantal aanbieders voor Split voor je op een rij gezet:

Weer & Klimaat Split

Zeewatertemp (℃)11°12°14°15°19°21°24°25°21°20°17°13°

Reviews over Split

• 9Elisan Jansen05-07-2019

Mijn droomvakantie voor 2019/2020!🙏🙏🙏

Wat hebben wij genoten van onze vakantie in Kroatië! Het land, de vriendelijke mensen, de leuke dorpjes, in een woord, geweldig! Ook het hotel was een genot om er te verblijven, de ruime kamers, goede bedden, het zwembad met mooie en goede ligbedden, het vriendelijke personeel, de keurig verzorgde hapjes en drankjes, dat was weer wennen thuis!😉 Iedereen zou zo'n vakantie mee moeten kunnen maken!

• 7Uitgaanslevenn
    • 8Cultuur
    • 9Stranden

Gereisd met partner in juni 2019

• 9Desiree Smeding22-11-2018

Geweldig

Split is een plek aan de zuid kroatische kust. Het is hier erg mooi en er zijn veel activiteiten zowel op land als op zee te doen. Ook liggen de mooie kroatische eilanden zoals Brac niet ver van Split af, je kan ein eiland tour kopen of zelf boot tickets naar een bepaald eiland komen. Split is een zekere aanrader! Je kan savonds lekker een drankje doen of de stad in, en overdag zijn er genoeg bezienswaardigheden & activiteiten!

• 8Sfeer in stad
    • 8Stranden

Gereisd met partner in augustus 2018

• 9Paula Gutierrez12-07-2018

Beautiful split

The city is really nice, but the most interesting thing is really god conected with the islands in front of split, those are amazing!!! and is really nice to go and back in a day with the ferry, is nor really expensive and the beaches there are more awesome than in split.

Gereisd met vrienden in juni 2018

• 9Peter Strooy01-07-2018

Verrassend mooi, uitermate sfeervol!

Voor de eerste keer in Kroatie geweest en wel in Split. Wat een ongelooflijk fijne, relaxte, schitterende oude stad. Alles en iedereen ademt een ontspannen sfeer uit en je voelt je er geen enkel moment onveilig. Integendeel! Geen politieagent op straat gezien, alleen maar vriendelijk lachende en zeer behulpzame mensen. Heel veel gezellige restaurantjes en terrasjes gezien en bezocht. De prijzen lopen van redelijk prijzig (in de ommuurde binnenstad) tot zeer vriendelijk net daarbuiten. Kwalitatief fantastisch goed eten en het lokale bier is bijzonder smakelijk. De lokale wijntjes waren ook heerlijk maar niet echt goedkoop. Ook het openbaar vervoer is prima geregeld en echt goedkoop. 95% had airco, geen luxe overigens bij 32 graden. Vanuit Split kun je voldoende tripjes maken, waaronder naar Trogir per boot en Krka National Park. Regel alles gewoon zelf: de excursies vonden wij nogal prijzig. Al met al een aangenaam verrassende citytrip!

• 6Stranden

Gereisd met vrienden in juni 2018

• 10Jaimy19-06-2018

Dit was echt een super vakantie samen met mijn moeder , de omgeving , de watervallen de natuur . Dit was zeker 1 van mijn mooiste vakantie s die ik gehad heb . Zoveel mooie dingen gezien die echt indrukwekkend zijn . Super mooie foto’s kunnen maken en heerlijk gegeten . Dit land de verschillende mooie streken raad ik zeker aan ! Met alle liefde keer ik hier weer terug 😍

• 7Omgeving
    • 10Uitgaanslevenn

augustus 2017

• 10Susan18-06-2018

Super mooi land, de omgeving, de watervallen echt een aanrader voor mensen die van natuur en fotografie houden . Heel veel te Zien,super mooie herinneringen aan eten is ook lekker ik zou zeggen dit moet je gewoon weg een keer gezien hebben

juli 2016

• 8Irene Goorts30-04-2018

Volop genoten

Hele vriendelijke mensen. Taxi’s waren er altijd ontzettend snel! Zelfs in september heerlijk weer gehad (25 graden en bijna alleen maar zon). Leuke eettentjes maar voor grotere groepen zou ik wel reserveren!

• 8Cultuur
    • 7Stranden

Gereisd met vrienden in september 2017

• 9Elly02-03-2018

Super

Heerlijke reis in Kroatie en een bezoekje aan Split. Heel mooi land, met een aardige bevolking. a.s mei gaan mijn vriendin en ik weer naar Kroatie. Nu Dubrovnik

• 8Stranden

Gereisd met vrienden in mei 2016

• 10Kathi10-11-2017

Fantastic place

It was the first time we were camping, but it was perfect.

• 10Uitgaanslevenn

augustus 2017

• 9givago05-11-2017

Grote stad

Split is de grootste stad van Dalmatië en is vooral bekend om zijn paleis van Diocletianus,gebouwd begin 4de eeuw.Binnen de historische muren van het paleis zijn winkeltjes restaurantjes ,kerken en een katedraal. Wandel door de middeleeuwse steegjes en geniet . 16 verdedigingstorens langs de muren moesten de vijand buiten houden. De haven van Split is de grootste van Kroatë. Langs de zee ligt de Riva, een heel mooi boulevard met veel terrassen .Leuk hier te vertoeven en te kijken naar de boten en cruise schepen die langs komen.

Gereisd met partner in september 2017

10 van de 81 reviews gezien