Reviews over Mlini

Prima hotel, maar vreselijke airco!

Amber,
    16-11-2018

Super mooie omgeving! Leuke boulevard waar je zo op loopt vanuit het hotel. De boulevard loopt erg ver door, zat keuze in restaurantjes.

Fijn zwembad, maar wel handdoekje leggen.. erg jammer! Er staat dat er op gecontroleerd wordt, maar zodra je dit meldt bij het personeel krijg je geen antwoord en doen ze niks.

Kamer prima, goed bed en mooie badkamer. Airco is wel verschrikkelijk! Hangt onderin een hoek waardoor de koude lucht niet goed word rondgeblazen. Wij hebben veel nachten heel slecht geslapen door de hitte. Hou hier echt rekening mee bij het boeken van dit hotel, want weinig slaap kan je vakantie belemmeren.

Leuke stek op leuke plek!

Frans Kruitwagen,
    1-7-2018

Leuke kleine camping niet ver van Dubrovnik en ook vlak bij het vliegveld. Je kunt met de ferry vanaf Milini naar Dubrovnik dit is een mooie boottocht van ongeveer 30 minuten. Terug kun je dan met de bus lijn 10 of 16 deze stoppen voor de camping want met de auto is Dubrovnik een chaotische bedoening. De kustlijn is echt prachtig en er zijn leuke restaurantjes en bars in Mlini te vinden. Dubrovnik zelf is prachtig maar ook erg druk en je moet een hoop geld betalen om over de stadsmuur te mogen lopen.

Maar de camping is OK! Ligt direkt aan weg 8 van Dubrovnik richting airport.

Middelmatig hotel?

Daan,
    6-8-2017

Wij hebben dit hotel als last minute geboekt. We wisten op voorhand dat dit hotel qua eten en hotelkamer minder was dan we gewend zijn. Dus voldeed het hotel aan onze verwachtingen.

We hadden een superior kamer in het bijgebouw

Pluspunten:mooi uitzicht en rustig

Minpunten:

kleine gedateerde kamer.

geen koelkast! Dit veel ons meer tegen dan we verwacht hadden,

geen koffie/thee faciliteiten.

Schoonmaken kamer kon beter, laatste dagen iets beter. Bed werd niet verschoond, totdat we na 6 dagen de lakens er zelf afgehaald hadden.

Afstand hoofdgebouw valt mee, maar voor mensen die slecht ter been zijn is het lastig.

Gedateerd hotel, maar algemene ruimtes o.k

Faciliteiten zoals zwembaden en strand o..k.

geen badhanddoeken service

Personeel lijkt wat afstandelijk maar dat valt uiteindelijk mee. Behulpzaam en vriendelijk

Eten: alles is er, maar veel van hetzelfde. Wij vonden het zeer matig.

Mlini

Rustig gebied, Prijsniveau hoger dan elders . Komt ook veel doordat in dit gebied veel van de restaurants etc in bezit zijn van de hotelketen.

Supermarkt in Sebreno 15 min lopen

Goede ligging om naar Dubrovnik etc. te gaan.

Algemeen: niet ons hotel, maar gezien de prijs -kwaliteit verhouding een redelijk hotel, zeker als je niet veel eisen stelt aan je kamer en het eten.

Appartement pal aan Adriatische Zee fantastisch!

Bart,
    29-7-2017

Appartement Mlini naast hotel Asterea met alle faciliteiten als zwembad, wellness en kiezelstrand.

Appartement perfect: zeer goed schoon, badkamer up-to-date mooi direct uitzicht op zee.

Winkels/shops wel wat verder weg, kwartier lopen. Wel vier restaurants binnen 5 minuten lopen.

Dobrovnik op 7 km afstand, goed bereikbaar per watertaxi en ov.

Aanrader!

Doorreiscamping

Tine,
    24-7-2017

Hier 1 nacht blijven staan. Ideaal om Dubrovnik te bezoeken. Kan met boot of met bus. Klein maar gezellig dorpje beneden aan de camping met kiezelstrand en waar je ook iets kunt eten. Wel niet voor mensen die niet goed te been zijn.

Mlini scoort een 6,5 uit 10, op basis van 17 reviews