Vodice

Reviews over Vodice

Heel gezellig plaatsje

Aranka
    29-8-2017

Vodice is een bruisend plaatsje aan de kust voor Sibenik. vanuit Vodice hebben we veel kunnen zien, omdat we ons bootje bij hadden. De vele eilandjes, plaatsen zoals Trogir, Primosten, Sibenik , Tribunj en Split zeker bezoeken waard. Kornati eilanden zeer mooi(wel stuk aan de open zeekant) Paklenica park is maar uurtje rijden. Lekker eten bij Harrys in Vodice.

Aanrader

leonie
    21-8-2016

Erg leuk als je van gezelligheid houdt. In augustus is het erg druk. Hou rekening met volle standen en een druk centrum. Zowel gezinnen met kinderen als stellen en wat jongeren vanaf 20 jaar. Erg sfeervol, zowel terrasjes als genoeg restaurantjes in het centrum. Loop je weg van het centrum langs de boulevard dan vindt je er open lucht clubs. Weinig tieners, voor de wat oudere doelgroep. Wij voelde ons daar op onze plek met 27/28 jarige leeftijd. Voor ons een leuke combi! Aanrader: bistro Guloz.. zoo lekker!

Gereisd Met partner in augustus 2016

Levendige plaats

Barbara
    13-1-2016

Vodice is een levendige plaats, met volop keus aan restaurantjes, barretjes en winkeltjes. In de zomermaanden is er iedere week wel iets te doen 's avonds. 's Avonds gezellig langs de boulevard slenteren en lekker wat drinken in één van strandtentjes of barretjes in het centrum

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2015

Vodice is een leuke vakantie bestemming

mailbox66
    12-1-2015

Kroatie is een mooi vakantieland waarvan we al veel hebben gezien met de auto. Vodice was een gok om heen te gaan maar is zeer goed bevallen toen we de weg eenmaal wisten in de omgeving. Het stand kan een schok zijn door de drukte evenals het centrum. Maar het stand naar links van de stad heet SRIMA en is geweldig. Het centrum heeft veel restaurants en terrassen en leuke winkeltjes. De zee is kraakhelder en de mogelijkheden in de omgeving zijn buiten gewoon mooi. Wij gaan zeker terug komen met deze kennis, Gewoon geweldig, zo ook de plaatselijke bevolking. Probeer ook maar eens een superpizza voor vier personen voor 14,- bij popeye in Srima :-) Aanwezig twee grote supermarkten aan de rand van Vodice.

Gereisd Met jonge kinderen in Fri Aug 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Vodice staat voor klein, maar top beleving!

Anco
    25-8-2014

Vodice is een erg gezellig stadje wat een fijne, toeristische uitstraling heeft. Het centrum is klein, maar erg gezellig. Er zijn meer dan genoeg restaurants te vinden en ook in de avonduren kun je je hier prima vermaken. Voor kinderen is er van alles te beleven. Een stormbaan over het water, er staat een spelcentrum en je kunt zelfs in een klein achtbaantje. Vergeet niet dat de stranden allemaal kiezelsteentjes bevatten en dat je waterschoenen aan moet doen in het water. De stranden zelf kunnen erg druk zijn, dus wees er op tijd bij. Loop je weg van de drukkere stranden kom je vanzelf rustigere plekken tegen om te liggen. Wil je winkelen of naar een grotere plaats? Dan kom je snel in Sibunik terecht. Deze stad kun je bereiken met de bus en met de boot. De busrit duurt nog geen 30min en een enkeltje is maar 2 Euro. Let bij de terugrit goed op in welke bus je stapt, want de bestemming 'Vodice' staat niet op elke bus. Tip: ga naar het busloket en bestel daar je kaartje.

Gereisd Met partner in augustus 2014
Vodice scoort een 9,2 uit 10, op basis van 69 reviews