Sorteren

Reviews over Baska Voda

Gezellig dorp met heerlijke stranden

Michel
    18-6-2017

Baska Voda is een gezellig dorp met diverse voorzieningen. Genoeg supermarktjes, die over het algemeen net zo duur of soms goedkoper zijn dan de grote Lidl. Wij waren er de eerste 2 weken van juni. Nog niet de grote drukte, maar welk heerlijk weer en heerlijk toeven. Diverse stranden om uit te kiezen: druk met barretjes en eettentjes of even verder op wat rustiger. Qua prijzen vonden wij het allemaal best meevallen voor zo'n toeristische omgeving. Wij zijn niet van die uit-eters, maar wij zijn toch 2 keer wat 'luxer' gaan eten bij restaurant King. Heerlijk eten met een allervriendelijkste eigenaar.

Het vreemde aan Baska Voda, maar dat zag ik eigenlijk overal wel in Dalmatië, is dat je ziet dat er heel veel nette, nieuwe of opgeknapte, accommodaties zijn, maar dat er ook her en der 'ouwe muk' staat. Of appartementen die nooit zijn afgebouwd. Ik heb wel het idee dat ze goed bezig zijn om het allemaal nog verder te verbeteren. Waarschijnlijk komt het door de oorlog in de negentiger jaren, waardoor veel toeristen wegbleven.

En tenslotte: wij kwamen nauwelijks Nederlanders tegen. Veel Zweden, Duitsers, Oostenrijkers en Bosniërs.

Gezellig stadje aan het strand

Adri
    22-9-2014

Gezellige bevolking die vriendelijk zijn en proberen om je het naar de zin te maken. Ben er geweest tijdens het EK en ze gingen compleet uit hun dak, maar op een leuke manier zonder ruzie ed.

Baska Voda scoort een 8,9 uit 10, op basis van 36 reviews