Reviews over Baska Voda

Prima caravan in oude Oostblok omgeving

Helen Veenstra,
    27-8-2017

Caravan top!

De omgeving, sorry; een troosteloze, oude, niet onderhouden, Oostblok zooi.

Onze 3e x Kroatië. Wat een verschil in gebied. Gebouwen stammend uit de jaren 70 van het voormalige Oostblok. Bestrating, tegeltjes, gebouwen, alles jaren 70, daarna nooit onderhoud. Sommige stukken lijken het decor van een horrorfilm.

Baska Voda en Makarska leuk. Mooiste strand (snorkelen) : Punta Rata bij Brela. Naar Split en Trogir geweest. Wel aardig, maar hebben mooiere steden gezien. Opvallend van dit deel : mooie stranden, veel zwerfafval. Overal wordt gerookt (binnen in restaurants, bij receptie). Kroatië is erg afhankelijk van toerisme. Bewoners beseffen dit niet? Vriendelijkheid en omgang met klanten is slecht. Medewerkers bij receptie wél aardig. Op camping staat een lelijk, vervallen gebouw, ooit een restaurant. Er is wel een bakkerij.

Istrië vond ik leuker, en Plitvice en Krka zijn prachtig.

De kust heeft veel potentieel. Investeren en klantvriendelijkheid noodzakelijk.

Nostalgische "Joegoslavië" camping

Jozien,
    5-8-2017

De tijd heeft stilgestaan. Wij kwamen 30 jaar geleden regelmatig in dit deel van Kroatië en er was weinig veranderd op deze camping. De entree maakt een trrosteloze indruk, met veel gesloten winkeltjes en eetgelegenheden. Maar de camping zelf is best oké. Ruime plekken in een bos. Het sanitair is vernieuwd en ziet er prima uit. Er zijn heel veel toiletgebouwen. De ligging tov het strand is uitstekend. Strand is lekker met veel schaduwplekken. Het is een heel rustige camping, met een goede ligging voor uitstapjes bijv naar Split (zeer aan te raden).

UItstekend verblijf in goed verzorgd appartement

Michel,
    18-6-2017

Vriendelijke en behulpzame eigenaar en familie. Alles is picobello in orde. Een vrij nieuwe inrichting. Schoonmaak is uitstekend. We ontbeten in een 2 deuren verder gelegen hotel-restaurant. Dat ontbijt was ook goed. Appartement ligt bovenaan een behoorlijk steile weg. Naar het strand en boulevard is naar beneden goed te doen. Maar terug is het voor mensen met mindere conditie een hele uitdaging. Wij hadden gelukkig een auto gehuurd tijdens de vakantie. De straat zelf is doodlopend. Dat is dus een pré. De doorgaande weg ligt in de nabijheid. Dus de geluiden daarvan hoor je wel. Wij hadden er overigens geen last van. Heerlijk ruim balkon, waarop het goed toeven was in de avonduren.

Geweldig genoten

ChrisHulst,
    1-9-2016

Prima hotel om de vakantie door te brengen. De ligging van het hotel is perfect aan de boulevard waar alle winkeltjes, restaurant, pinautomaten en een grote haven op loopafstand te bereiken is. Het hotel is ziet er heel verzorgd uit en alles is prima schoongemaakt. Het personeel is vriendelijk en de service was top! Elke dag werd de kamer opgeruimd en werden er schone handdoeken aangevuld. Het ontbijt in het hotel was perfect. Ruime keuze om de dag goed te beginnen. Het eten s'avonds was prima. Niet spectaculair, maar ook zeker niet slecht. Elke avond wat anders. De restaurantjes in de omgeving zijn verder ook prima. Wel heeft elk restaurant een beetje hetzelfde menu.

De zwembaden waren heerlijk met zowel binnen als buiten een groot bubbelbad. Het strand is allemaal van steen dus aan te raden is om waterschoenen te kopen. Vonden wij eerst niet nodig maar we hebben daar uiteindelijk veel plezier van gehad. Leuke activiteiten kun je doen in de haven en onder het hotel kun je excursies boeken! Wel aan te raden is om dat meteen bij aankomst te doen omdat vaak excursies maar één keer in de week aangeboden wordt!

Niet meer in hoogseizoen, vanwege drukte en hitte!

Hans van Schooneveld,
    11-8-2016

Onze stacaravan was perfect,( buiten de ijskast een beetje klein) precies zoals wij ons voorgesteld hadden. Jammer dat de supermarkt heel slecht was, waarom nu niet een winkel waar je keuze kan maken uit alle benodigdheden, je moet een auto nodig hebben voor je boodschappen. Perfecte aparte bakker. Alle mensen heeeeel vriendelijk en iedereen spreekt Engels. De camping is nog in handen van de overheid, wordt daardoor niet echt goed onderhouden jammer, want de ligging is prachtig. Diverse avonden genoten van de prachtige zonsondergang, ook de kust is een prachtig bij de camping. Denk in een ander jaargetijde : TOP.

Baska Voda scoort een 9 uit 10, op basis van 36 reviews