Baska Voda

We hebben een aantal aanbieders voor Baska Voda voor je op een rij gezet:

Reviews over Baska Voda

• 4Loris25-07-2019

Verschrikkelijk

Het strand en de zee zijn super, maar blijf aub weg hier de mensen zijn onbeschoft en elke tent serveert vies eten dat bijna overal het zelfde is voor veel te hoge prijzen je bent goedkoper uit als je in Monaco in een 4 sterren restaurant gaat eten dat daar in een snackbar gewoon een toeristen val de supermarkten hetzelfde de lokale bevolking leeft er van 600 euro in de maand maar als je naar de winkel gaat en betaal je 40 euro voor een brood en een beetje beleg waar ik in de alberthijn Nog geen 10 euro aan kwijt ben gewoon verschrikkelijk als je elke dag wil opstaan net het gevoel dat je flink genaaid bent moet je vooral naar croatie (baska voda) gaan.

• 4Uitgaanslevenn
    • 2Cultuur
    • 4Sfeer in stad
    • 7Stranden
    • 6Zorg voor natuur

Gereisd met partner in juli 2019

• 9Michel18-06-2017

Gezellig dorp met heerlijke stranden

Baska Voda is een gezellig dorp met diverse voorzieningen. Genoeg supermarktjes, die over het algemeen net zo duur of soms goedkoper zijn dan de grote Lidl. Wij waren er de eerste 2 weken van juni. Nog niet de grote drukte, maar welk heerlijk weer en heerlijk toeven. Diverse stranden om uit te kiezen: druk met barretjes en eettentjes of even verder op wat rustiger. Qua prijzen vonden wij het allemaal best meevallen voor zo'n toeristische omgeving. Wij zijn niet van die uit-eters, maar wij zijn toch 2 keer wat 'luxer' gaan eten bij restaurant King. Heerlijk eten met een allervriendelijkste eigenaar. Het vreemde aan Baska Voda, maar dat zag ik eigenlijk overal wel in Dalmatië, is dat je ziet dat er heel veel nette, nieuwe of opgeknapte, accommodaties zijn, maar dat er ook her en der 'ouwe muk' staat. Of appartementen die nooit zijn afgebouwd. Ik heb wel het idee dat ze goed bezig zijn om het allemaal nog verder te verbeteren. Waarschijnlijk komt het door de oorlog in de negentiger jaren, waardoor veel toeristen wegbleven. En tenslotte: wij kwamen nauwelijks Nederlanders tegen. Veel Zweden, Duitsers, Oostenrijkers en Bosniërs.

• 9Sfeer in stad
    • 9Stranden

Gereisd met partner in juni 2017

• 10Szefowa03-07-2016

Moj raj na ziemi......

Baska voda,widoki cudowneeee,krajobraz jak z pocztowki,przepiekne morze,krystalicznie czysta woda,pełno palm,kaktusów,pieknych kwiecistych drzew,bajka!!,chorwaci bardzo przyjazni,mili,pełno knajpek,barow,zar z nieba......raj

• 10Zorg voor natuur
    • 10Cultuur

juni 2016

• 8Adri22-09-2014

Gezellig stadje aan het strand

Gezellige bevolking die vriendelijk zijn en proberen om je het naar de zin te maken. Ben er geweest tijdens het EK en ze gingen compleet uit hun dak, maar op een leuke manier zonder ruzie ed.

• 8Sfeer in stad
    • 8Zorg voor natuur
    • 6Cultuur
    • 8Stranden

Gereisd met vrienden in juni 2014

• 6Pivo07-09-2014

Toeristisch

Het is maar net waar je van houdt; Baska Voda is heel toeristisch met n leuk uitgaansleven. Discotheken en bars aan het strand. Aangezien wij dit stadium gepasseerd zijn, was het dorp voor ons geen topbestemming, veel te druk en toeristisch. Halverwege de boulevard zijn we omgekeerd, dus ook niets van de plaats zelf gezien.

• 6Sfeer in stad
    • 9Zorg voor natuur
    • 6Cultuur
    • 9Stranden

juli 2014

• 10Pati02-01-2014

Super miejscowość :)

Zarówno dla młodych jak i dla starszych :) Każde znajdzie tu coś dla siebie :) polecam

Gereisd met partner in juli 2013

• 6EWA26-09-2013

miło, ale tłumy ludzi przytłaczały

góry i w parze z morzem to zdecydowanie pocztówkowy krajobraz, plaże jak w większości miejsc w Chorwacji wąskie i kamieniste, nie polecam osobom,które nie lubią chodzić, bo większość apart. jest wysoko w górze; niestety-tłumy turystów, czasami nie ma gdzie ręcznika położyć, do lepszych restauracji trzeba było stać w kolejce, kto się żywił we własnym zakresie-niestety w sklepach też b.drogo-trzeba zabierać z domu jedzenie, Chorwaci mili, ale czasami miałam wrażenie że jestem w Polsce-tłumy rodaków,

• 5Uitgaanslevenn
    • 8Cultuur
    • 8Stranden

Gereisd met vrienden in augustus 2013

• 10Svatava M.18-09-2013

Krásná destinace

Nádherná příroda a okolí.

• 9Cultuur

Gereisd in januari 2013

• 8Christien09-09-2013

Prima week gehad, wel erg druk op de strandjes.

Weinig strand en veel mensen. Met een bootje kan je op rustiger strandjes en baaitjes komen. Prachtig natuur.

• 8Sfeer in stad
    • 7Cultuur