Sorteren

Reviews over Cavtat

Mooie omgeving

Bol
    29-8-2017

Cavtat is leuk en gezellig. Je kan aan de haven leuk eten.

Is niet zó goedkoop als men steeds zegt.

Aan het einde van de haven zit een gezellig restaurantje, redelijk goedkoop.

Dat beveel ik aan.

Boot naar Dubrovnik is erg leuk.

Schippers kijken niet zo nauw naar aantal pers. op de boot.

Soms dacht ik, moeten we er wat van zeggen of niet?!

Echt veel te vol geladen...

sfeer in Cavtat is heel relaxt.

Geen getoeter of gegil.

Uitgaansleven bestaat uit eten en borrel drinken....

Jannsen Ghislaine
    30-10-2016
    Mooie wandeling van af het hotel, een gezellig stadje.

Mooi en gezellig.

Axelle
    7-10-2016
    Cavtat straalt rust, gezelligheid uit, met 's avonds toch de nodige sfeer. Drink je aperitief of koffietje hier ipv in de te dure bar van het hotel.( bij ons hotel Croatia). Restaurant Leut is een echte aanrader, eet ook een lekker ijsje schuin tegenover Leut. Drink een lekkere koffie op het terras bij de plaatselijke bakker. Met de boot vanuit Cavtat naar Dubrovnik of een andere plaats is een aanrader!(je kan wel onderhandelen over de prijs)

Heerlijke streek !

dorine_standaert
    5-7-2016

Cavtat is een klein maar heel gezellig dorpje aan de zee. Een echt strand is er niet, maar dat vind je praktisch nergens in de omgeving, het zijn overal keistranden.

De ene kant van Cavtat is heel geschikt voor kinderen, het heeft een keistrand. Er ligt ook een soort 'kasteel' in de zee waar ze gratis mogen op spelen. De andere kant van Cavtat (waar de winkeltjes zijn) is minder geschikt voor kinderen.

Behoorlijk

Bert Achten
    4-8-2015
    Klein, leuk en druk stadje waar heel wat particuliere luxeschepen aanleggen. Leuke winkeltjes en restaurantjes. Een paar historische bezienswaardigheden. Mooie wandeling mogelijk rondom het stadje. Veel uitstappen met boot mogelijk. .
Cavtat scoort een 8,4 uit 10, op basis van 68 reviews