Cavtat

We hebben een aantal aanbieders voor Cavtat voor je op een rij gezet:

Reviews over Cavtat

• 7Bol29-08-2017

Mooie omgeving

Cavtat is leuk en gezellig. Je kan aan de haven leuk eten. Is niet zó goedkoop als men steeds zegt. Aan het einde van de haven zit een gezellig restaurantje, redelijk goedkoop. Dat beveel ik aan. Boot naar Dubrovnik is erg leuk. Schippers kijken niet zo nauw naar aantal pers. op de boot. Soms dacht ik, moeten we er wat van zeggen of niet?! Echt veel te vol geladen... sfeer in Cavtat is heel relaxt. Geen getoeter of gegil. Uitgaansleven bestaat uit eten en borrel drinken....

• 7Omgeving
    • 8Zorg voor natuur
    • 6Uitgaanslevenn

Gereisd met vrienden in augustus 2017

• 1021-11-2006

Cavtat is een van onze betere bestemmingen geweest. Prachtige natuur, vriendelijke (gereserveerde) mensen, cultuur in overvloed, helderblauwe zee, fantastisch weer, kortom alles was aanwezig om er een geslaagde vakantie van te maken. Doe zeker de wandeling naar Cilipi en de "Ronald Brown" wandeling naar de bergtop; boven is een restaurantje waar je heerlijk kunt eten. Ook zijn er zeer interessante georganiseerde uitstappen: Mostar, Montenegro, Korcula, Dubrovnik... Bovendien is er bijna iedere avond wel ergens een optreden van een zangkoor of orkest. Wie naar Cavtat gaat zal het zich zeker niet beklagen!

• 10Omgeving
    • 9Uitgaanslevenn
    • 10Cultuur

Gereisd met partner in september 2006

• 9Ann en Bart18-07-2005

Heel mooi een gezellig klein stadje. Prachtig omsloten in de baai, met helder blauw water. Gezellige restaurantjes met hele lekkere gerechten waar obers echt hun best doen om je in de watten te leggen. Mooie natuur, en goede uitvalsbasis om een aantal uitstappen te doen. Cavtat is ideaal voor wie een rustvakantie wil, maar toch ook een terrasje voor 's avonds in de buurt wil kunnen bezoeken. Een aanrader!

• 8Uitgaanslevenn
    • 8Cultuur

Gereisd in juli 2005

• 9B.Bosman22-06-2018

Geweldige plek in de omgeving van Dubrovnik

We verbleven in appartement Ana in Zaboric, ca 5km van Cavtat af (fijne plek van waaruit je makkelijk naar Dubrovnik rijdt). Ik vond Cavtat een perfecte plek om te wandelen (hardlopers: ook geschikt!) en zwemmen. Prachtig. Na de wandeling kun je er erg goed eten. Ik vond het er heel sfeervol.

• 10Omgeving
    • 9Zorg voor natuur
    • 7Uitgaanslevenn
    • 9Stranden

Gereisd met vrienden in april 2018

• 9Agnes Szabo18-08-2018

Aanrader als je van rust, cultuur en eten houdt!

Ons doel was om Dalmatië te ontdekken maar omdat we de zomerdrukte van Dubrovnik wilden vermijden (vooral op dagen dat er veel cruiseboten aankomen) hadden we besloten in Cavtat te verblijven. Cavtat ligt op een half uur van Dubrovnik en twintig minuutjes van het vliegveld. Er zijn veel restaurants en een paar leuk strandjes in de buurt zowel kiezel- als rotsstranden. Cavtat is een goede uitvalsbasis: niet alleen voor een dagtrip naar Duvrovnik maar ook naar Montenegro (Baai van Kotor) , Bosnië en Herzegovina (Mostar en de Kravice watervallen) en de eilanden zoals Mljet, Korcula, Lopud of Lokrum. Deze zijn allemaal te boeken in de haven van Cavtat. Daarnaast organiseren de reisbureaus ook wijnproeverijen en folklore evenementen in de Konavle regio. Als het wat minder weer is , kan je een wandeling aan de baai maken of het huis van de bekende schilder Vlaho Bukovac en het Franciscanenklooster bezoeken.

• 10Zorg voor natuur
    • 7Uitgaanslevenn
    • 9Stranden

Gereisd met partner in juni 2018

• 9LKuk Vermaesen13-05-2013

Mooi rustig dorpje

Vele goede restaurants en bars. Je kan er prachtige wandelingen maken langs de baai.

• 5Cultuur

Gereisd met partner in april 2013

• 8Andrzej16-07-2012

opinia

Cavtat leży na samym południu Chorwacji niedaleko granicy z Bośnią i Czarnogórą. Lezy na cyplu porośnietym bujną roślinnościa, bardzo tu cicho i spokojnie. Miejsce jest idealne na wypoczynek z dala od miasta. Tylko 20 km stad lezy Dubrovnik które odwiedzilismy dwukrotnie. Wieczorem na przystani czasami odbywały sie koncerty.

• 8Omgeving
    • 9Uitgaanslevenn
    • 8Stranden

januari 2012

• 7liesse peter15-08-2012

leuk maar saai

Ik hou persoonlijk meer van iets drukkere plaatsjes,maar is zeker best chamant

• 7Sfeer in stad
    • 7Omgeving
    • 3Uitgaanslevenn
    • 3Stranden

Gereisd met partner in augustus 2012

• 9gilbert 07-11-2011

Gezellig stadje

Gezellig stadje op 12 km van Dubrovnik ( 30 min. rijden met de lijnbus 17 kuna). Mooi haventje waar soms grote schepen aanleggen.Leuke terrasjes met zicht op de haven, gezellig om 'savonds te vertoeven.

• 8Omgeving
    • 8Uitgaanslevenn
    • 6Stranden

Gereisd met partner in september 2011

• 7Bea14-01-2009

Klein Catat !!!!!!!

Cavtat is klien maar mooi dorp. Er zijn mooie wandelingen mogelijk langs het water.Zeker eens naar Mousuleum gaan kijken,de kerkhof is ook wel eens interessant om te zien. Weinig maar proper strand.Met de bus of boot naar Dubrovnik is ideaal,wij zijn er tweemaal geweest.Bezoek ook de haven van Dubrovnik eens,je er kan er geraken met de bus of natuurlijk te voet.Verder hebben wij uitstappen naar Montenegro en Bosnie gemaakt.Op en al is Cavtat een rustig dorp waar niet veel te doen is.Dus de uitstappjes moesten er zeker zijn voor,anders hadden wij ons echt verveelt.

• 2Uitgaanslevenn
    • 8Stranden