Reviews over Cavtat

Fantastisch hotel! Een echte aanrader!!

Marion,
    18-10-2018

Super hotel! Geweldig mooie, grote en ook stille kamers met mooie grote badkamer. Daarnaast hadden de kamers een uitzicht over de baai waar je niet op uitgekeken komt. Wij hebben alleen ontbijt bij geboekt, wat ook prima verzorgd was en erg veel keus. Personeel erg vriendelijk. Hadden een kamer op de bovenste (8e) verdieping geboekt en kregen een kamer op de 7e. Werd direct opgelost en na 1 nacht kreeg we alsnog de geboekte superior room. Enige aandachtspunt is het zwembad wat aan de kleine kant is. Ook vanuit het zwembad een geweldig uitzicht over de baai. Voldoende bedjes (naseizoen), maar ondanks dat er overal verzoeken hangen om de bedjes niet langer dan een uur "onbemand" te laten toch nog steeds handdoekenleggers die bedjes uren bij hun bedjes weggaan. Zou door bar personeel zwembad opgelost moeten worden. Maar dat is kleinigheid, overal een geweldig hotel, geweldige ligging in een fantastische baai!!!! Een echte aanrader!!!!

goed hotel maar niet voor ons

Therese,
    13-8-2018

Als je absoluut geen Nederlanders tegen wil komen boek dit hotel. Heel veel Fransen, Engelse, Bosniërs en Belgen.

Het hotel is goed mooie ligging, eten goed en elke keer wat anders. Snap niet waar mensen het over hebben over geen keus. Het drinken daarentegen is drama niets is te drinken uit de frisdrank automaat. Als je echte cola ofzo wil moet je betalen! Bij de bar kan je wel gratis lekkere cappuccino halen. De snackbar is erg verwarrend weet tot nu toe na 10 dgn nog niet wat ze er nou allemaal hebben hangt geen lijst. Je moet eerst briefje halen aan de bar en dan pas naar de snackbar. Wat we er hebben genomen tosti en hamburger waren lekker.

De kamer klein maar schoon! Trouwens het hele hotel is schoon. En bedjes genoeg geen gedoe met vroeg opstaan voor bedjes. Bedjes oo strand moet je huren zijn niet van hotel je kan daar ook geen drinken halen.

Plaatsje Carvat erg leuk ook klein maar leuk om even door te wandelen.

Super!

J v Paassen,
    11-7-2018

Geweldig hotel! Groot maar wij hebben hier niets van gemerkt terwijl het hotel volgeboekt was. Eten was top! Bij het zwembad altijd plek. Ligging mooi en je loopt zo naar het gezellige haventje in Cavtat met al de restaurantjes en terrassen. Staan van het hotel bij de haven met golfkarretje om je weer mee naar het hotel terug te nemen. Rijden 24 uur pdag, kan ook gewoon even bellen. (Weg naar hotel is nogal steil of 132 traptreden. ) Prachtig hotel ook vanbinnen en iedere dag live muziek. Met watertaxi naar Dubrovnik 100 kuna pp. Autohuur ook goed geregeld en nederlandse navigatie! Wij vonden het echt top! Schitterende omgeving! En, geen Nederlanders gezien! Heerlijk! :) ;)

Leuk hotel met top animatie

van Steenpaal,
    11-8-2017

Op 10 minuten van de luchthaven. Vanop het terras mooi zicht op de zee. Kamer heel klein. 2 extra bedden bijgepropt op een tweepersoonskamer. Middag krijg je de overschotjes van de avond ervoor, maar wel keus genoeg. Geen speciaal kidsmenu mogelijk. Animatieteam top. Zeker dansavonden. Doe zeker geen uitstap over de grens in het hoogsezoen je kan heel lang vast staan (3u).

Heerlijke rust in een Familie Hotel

Fam Stienen,
    27-7-2017

Super mooi liggen in een dal aan een baai

De zee is niet diep en loopt geleidelijk af zodat kinderen en oudere rustig de zee in kunnen.

Natuurlijk blijft een kiezel strand altijd wat minder fijn.(Waterschoenen)

Kamers waren netjes

De kinderen lagen samen op een andere kamer op een stapelbedje.

Alleen de badkamer of eigenlijk hokje was heel erg klein en wat minder.

Wij hadden all in gedaan:

Eten was goed (alleen na een weekje ben je er wel klaar mee)

Alleen kan het restaurant de drukte niet aan tijdens de eettijden.

Dus je staat te lang te wachten op je eten.

Alleen wat ik voor de kinderen een nadeel vond dat is dat het animatie-team bijna alleen maar Frans spraak en heel erg slecht engels.

Er zitten wel heel veel fransen in het hotel maar die kun je goed hebben.

Het zijn geen russen die hun borden tot een bult opscheppen en met 10 glazen sterke dranken aankomen.

Algemeen:

Goed Hotel

Zou ik terug gaan nee want met de auto was het net te ver en net niet waard om 1700 km te rijden

Cavtat scoort een 7,9 uit 10, op basis van 72 reviews