Makarska

We hebben een aantal aanbieders voor Makarska voor je op een rij gezet:

vakanties Makarska

We hebben een aantal aanbieders voor Makarska voor je op een rij gezet:

Reviews over Makarska

Goede bestemming als je reist met jonge kinderen

stijn
    15-8-2018

Familiebestemming voor veel Kroaten en Oost-Europeanen (Slovaken, Polen, Slovenen...). Goedkoper dan de regio Dubrovnik of Split. Langgerekt kiezelstrand en veel activiteiten voor kinderen. Hele lange boulevard aan het strand met veel keuze aan restaurantjes. Sfeervol 's avonds. Uitgaansmogelijkheden dichtbij de haven. Prachtige bergen op de achtergrond (Biokovo Nature Park). Wij hebben er één nacht doorgebracht op doorreis, maar hadden bij het publiek in Makarska wel een beetje een "Blankenberge" gevoel. Wij verkiezen andere bestemmingen in Dalmatië, maar als je met kinderen reist zit je in Makarska wel heel goed.

Gereisd Met vrienden in juli 2018

Orienterend!

Marga Bongers
    26-6-2018

Langgerekt strand. En dat zie je pas goed als je het treintje neemt dat langs het hele strand rijd (en terug). Kost maar een paar kuna's en je kunt daarna naar dat ene mooie plekje strand toe lopen of op de terugweg uitstappen. Trein startplaats is bij de kraampjes op het plein rechts van de veerboot in voetgangersgebied. (Er zijn 2 rondritten! De andere start bij de veerhaven)

Gereisd Met partner in juni 2018

bijzonder .afwisselend natuur en omgeving

fred
    16-6-2018

hou er rekening me dat het een ander soort strand is kiezeltjes aleen zonnebedden te huur .5euro .leuke eetgelegenheden heel weinig zeurende obers die je eten aan willen smeren markarska stad leuke boulevard en haven met ferry . gewoon een hele leuke belevenis om vakantie te houden en ik kan zeggen dat wij al heel veel van de hele kust gezien hebben je zult je nergens in vervelen.maar ga het niet vergelijken met een luxe strand vakantie met wit zand .voor derest geweldig.

Prachtig!

H. Ruijter
    30-6-2017

Geen zand stranden, kleine kiezels. Excursies zijn aan de prijzige kant ( vanaf 65 euro p.p.), dit komt door de lange afstanden. Als je vanuit Makarska naar Dubrovnik gaat, neem altijd je paspoort mee omdat een stuk van de reis over Servië gaat. Muur in Dubrovnik moet je apart ter plaatse betalen (als je erop wil). Vanuit Split gaan er veel veerboten naar de eilanden voor de kust, kosten zijn niet duur, paar euro. Vanuit Makarska kan je alleen naar het eiland Brac met de veerboot.

Gereisd Met oudere kinderen in Mon May 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Erg mooie verzorgde kustplaats

DS
    24-5-2015

Lange boulevard met veel winkeltjes. Mooi bos en wandelmogelijkheden. Weinig zwerfvuil en schone bankjes om op te zitten. Erg aan te bevelen om de vakantie door te brengen. Nadeel is wel de vele kiezelstenen op de stranden, weinig tot geen zand.

Gereisd Met partner in mei 2015
Makarska scoort een 7,5 uit 10, op basis van 68 reviews