Zakynthos

Reviews over accommodaties in Zakynthos

Leuke vakantie gehad

Carters,
    23-4-2019

Mooie apartamentem , elke dag schoongemaakt super netjes met leuke balkon. Twee zussen runem het complex en ze zijn heel aardig en ze kunnen ook lekkere Griekse maaltijden voorbereiden. Onze kindjes hebben echt genowen van de zwembad. Echt een aanrader. Alleen een min puntje voor de dorp Argassi alles was in april dicht geen enkel restaurant open dat was echt niet leuk het leek net een war zone alles dicht geplaakt en getimerd. Jammer dat onze tour operator dat niet had vermeld op de website . Seizoen in Agrassi begint half mei dan is alles open.

Gereisd met jonge kinderen in Mon Apr 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Prima hotel aan het stran

c67,
    5-4-2019

Prima hotel, ligt aan het strand. Eten is prima en de kamer is ook netjes. Echt een aanrader voor een ontspannen vakantie.

Gereisd met partner in Sun Jul 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Heerlijk

Daan,
    20-2-2019

Prima ligging, straatje aflopen naar haventje/strand. Veel restaurants op loopafstand. Prima appartement, vriendelijk personeel. Badkamer echt Grieks, douchekop kan niet hangen maar dat went. Goed balkon. Lekker zwembad, gezellige lieve bardame niets is haar teveel. Leuk bootje huren en schildpadden gezien/mooie grotten. Huur een auto verken het eiland. Hoofdstad gezellig in de avond lekker eten in taverna. Goede sfeer. Shipwreck beach niet geweest, voor ons te druk (busladingen via de weg, te veel boten ernaartoe) er zijn genoeg mooie stranden te vinden op Zakynthos.

Gereisd met oudere kinderen in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Super

Vera,
    21-1-2019

Heerlijke vakantie gehad! Schoon hotel! Super Vriendelijke mensen, zelden zo meegemaakt!!!! Goed ontbijt. Weinig negatiefs over te zeggen.

Gereisd met partner in Sun Jul 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Dhr. Hop,
    16-11-2018

Direct aan het strand met ligbedjes die je kan huren. Fijne aan de ligging is dat je de hele dag door drinken kan halen als je op het strand ligt. Tip: neem de gerenoveerde kamers! Tsilvili zelf is een super gezellig plaatsje waar genoeg te doen is en er zijn leuke excursies te boeken. Onwijs leuke vakantie gehad

Gereisd met partner in augustus 2017