Vassilikos / Porto Roma

We hebben een aantal aanbieders voor Vassilikos / Porto Roma voor je op een rij gezet:

vakanties Vassilikos / Porto Roma

Reviews over Vassilikos / Porto Roma

Super vakantie

Marian de gids,
    27-7-2018

Vasilikos is heerlijk relax met de beste stranden van het eiland Mensen die van rust houden zitten hier goed ,terwijl er genoeg leuke restaurantjes en terrasjes zijn .met een huurauto ben je overal zo en een taxi is goed betaalbaar Zelfs de bussen rijden redelijk op tijd en ben je zo in zakyntosstad Overal gastvrij ontvangen en prima gegeten Ga je naar Zakinthos dan is Vasilikos een aanrader

Gereisd met vrienden in juli 2018

Zo moet vakantie zijn!

Folkert Jan,
    22-8-2016

Porto Roma ligt op het mooiste stukje van het eiland Zakynthos. De studio's, het zijn er maar acht, zijn voorzien van alles wat je nodig hebt, niet meer en niet minder. Bedden zijn prima, ook voor wat zwaardere mensen. Terrasje heeft uniek uitzicht. Personeel is geweldig, doen alles om je het optimale vakantiegevoel te geven. Theodoritis (Theo) was onze held, een kleine man maar groot van daden. Van 's morgens vroeg tot 's avonds laat is hij aanwezig en dé drijvende kracht in het restaurant. Wij komen op al onze vakantieadressen maar één keer echter deze man, maar ook locatie, gaan we in de toekomst nog eens bezoeken. Binnenland Zakynthos is prachtig, de grotere kustplaatsjes in onze optiek te Engels... maar dit vergeet je direct zodra je weer terug bent bij Porto Roma!

Gereisd met partner in juli 2016

Zo dichtbij huis, zo mooi!

Maaike,
    29-6-2016

Voor het eerst naar Zakynthos en wat waren we verrast door de schoonheid van het eiland. Zo veel mooie stranden, heel mooi water en zoveel groen. Je hebt er een auto nodig om een paar dagen alle mooie plekken te ontdekken, maar helemaal leuk. Er zijn voldoende plekken om lekker te eten. De Grieken zijn ontzettend gastvrij en heel vriendelijk. Ik zou er zo nog eens naar toe gaan!

Gereisd met partner in mei 2016

Mooie rustige relaxte vakantieplek

Karin,
    1-6-2016

Vassilikos is het rustigste deel van het eiland. Er zijn veel kleine strandjes en het drukke toeristische deel ligt op 14 km afstand. Om wat meer van het eiland te zien heb je wel een auto of scooterje nodig.Wij hebben een heerlijke week gehad.

Gereisd met oudere kinderen in Sun May 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Mooi ,maar afgelegen .

P.Vos,
    15-7-2015

Voor pure rust is het hier prima ,maar wil je b.v. winkelen moet je met de auto o.i.d. 12 km rijden .Strand mooi ,ligbedden te huur voor € 8,- Met geluk kom je nog een zeeschildpad tegen in zee zoals ik. Eten is betaalbaar ,maar dranken weer duur gelijk aan Holland of hoger.

Gereisd met partner in juni 2015
Vassilikos / Porto Roma scoort een 7,5 uit 10, op basis van 97 reviews