vakanties Argassi

Reviews over Argassi

Prima, maar niet voor herhaling vatbaar.

Denise,
    26-11-2018

Eenvoudig hotel aan een vrij drukke weg. Het hotel ligt aan zee, maar het strand stelt weinig voor en het hotel heeft ook geen eigen bedjes op het strand staan. Het zwembad ligt leuk, mooi uitzicht, brengt alleen weinig verkoeling (water is veels te warm). Ik was met een groep en had een 1 persoonskamer geboekt en kreeg daarom een kamer aan de overkant van de weg toegewezen. Op zich prima kamer (appartement met keuken), wel eenvoudig en douchen op z'n Grieks. Daarnaast zijn de bedden erg hard. Het ontbijt is simpel, maar prima. Personeel bij het ontbijt/bar/zwembad erg vriendelijk, bij de receptie zouden ze nog wel een lesje gastvrijheid kunnen gebruiken. Al met al een prima verblijf gehad, maar zou niet nog een keer kiezen voor dit hotel. Argassi is naar mijn mening wel de leukste plaats op Zakynthos!

Heerlijk relaxt schoon appartement

Laura Groosman,
    30-10-2018

Wat een leuk complex! Wij waren er met ons dochtertje van 2 jaar en hebben genoten. Kamers netjes en werden om de dag schoongemaakt. Mooi zwembad, leuke bar erbij waar je lekker eten kan bestellen (vooral lunch) en heerlijke cocktails. Aardig personeel. Groot voordeel is dat het pal aan het strand ligt, het strand is relaxt, geen schreeuwende kinderen en het loopt geleidelijk af waardoor het ideaal is voor kleinere kinderen. Bedjes kan je tegen betaling huren (€3,- per bed). Op loopafstand van een gezellige hoofdstraat met meerdere restaurantjes. Tip: neem een taxi naar Zakynthos stad, je bent er zo (het is niet te lopen i.v.m. de drukke weg waar je overheen moet). Een aanrader voor jong en oud. Wij waren wel in het voorseizoen dus ik kan niet meepraten over de drukte tijdens hoogseizoen. Juni is een perfecte tijd om te gaan!

Geweldig!!

Potgieter,
    22-10-2018

Een echte aanrader dit complex, we hadden een zeer mooi ruim appartement met alles erop en eraan. Het complex is goed onderhouden en schoon. Alleen in Agassi is weinig te beleven deze tijd van het jaar, maar we hebben hier bij het complex heerlijk gegeten en betaalbaar. De eigenares is zeer vriendelijk en behulpzaam. Ik ga hier zeker weer naar toe!

zeker voor herhaling vatbaar

Miranda,
    22-10-2018

Wat je niet verwacht van dit hotel, dat het gelegen ligt in een drukke winkelstraat.

En wat een vriendelijke mensen aan de receptie zeg, je voelt je echt welkom.

Wij hadden qua kamer geen overlast van de straat. Hygiene super onderhouden. Eten was heerlijk, voor ieder wat wils.. Zwembadwater was vrij fris, maar goed voor een afkoeling. Hele week een auto gehuurd ook een aanrader om het eiland te verkennen. Ook de moeite waard is om naar het Shipwreck te gaan, wij zijn met het cruiseschip geweest 8 uur lang. En verliefd zijn wij geworden op Banana Beach wat een heerlijk strand en goeie strandtent met relax muziek. Wel is het zo dat je niet te laat moet gaan in Oktober, veel hotels en restaurant en winkeltjes dicht. Tja ik zou zo weer terug willen.

Geweldig Hotel Contessa

Flo v Egmond,
    15-10-2018

Contessa is een prima hotel, schoon, heerlijk ontbijt buffet, vriendelijk personeel...top dus.

Zakynthos is prachtig groen met prachtige plekjes die niet toeristisch zijn ...Eiland toer gemaakt met lokaal bureau in een kleine bus die overal kan komen. Mooie Mytho-Geschiedenis ver het eiland.

Argassi is een plaats aan de Oost kant van het eiland. Geen oud centrum zoals Kosstad maar een drukke straat met veel restaurantjes en winkeltjes waar je heerlijk kan eten en shoppen. Argassi heeft geen boulevard waar je kan flaneren maar wel een aantal Tavernes aan zee met zwembad en gratis ligbedden aan de zee.....geen stranden meer sinds zo,n jaar of 10.

Al met al , een heerlijk relaxte vakantie gehad.

Argassi scoort een 7,4 uit 10, op basis van 283 reviews