We hebben een aantal aanbieders voor Argassi voor je op een rij gezet:

Reviews over Argassi

Leuk voor 1 keertje

Nelini,
    7-9-2018

Fijne restaurants, verder alleen souvenirwinkels en supermarkten in 1 lange straat met zijstraat. Gelukkig geen clubs waardoor er geen dronken jongeren rondzwalken. Zakynthos-stad (Zante) ligt vlakbij, maar helaas klopt de dienstregeling vd bus niet. Met een taxi ben je er zo voor €8. Het publiek bestaat veelal uit senioren, gezinnen en jonge stelletjes.

Er is geen strand van betekenis (reepje van nog geen meter), maar de zee loopt langzaam af.

Op het eiland is verder niet veel te doen en qua cultuur is er nauwelijks wat te zien.

Heerlijke plaats als je gewoon n weekje zon/zee/strand en lekker eten wil.

Gereisd met partner in augustus 2018

Gezellig

Anke Duister,
    19-8-2018

Leuke tenten om te eten. Vriendelijk en gastvrij volk. Genoeg supermarkten en winkels om je verplichtte souvenirs te kopen. Om kleding te shoppen kun je beter naar Zakynthos stad, maar als je voor een persoonlijker en knusser sfeertje wilt gaan kun je beter in Argassi blijven.

Gereisd met vrienden in augustus 2018

Argassi is een fantastische plaats in Zakynthos

Petra,
    16-8-2018

Argassi heeft alles wat je nodig hebt in zakynthos! Minimaal 2 supermarkten, drogist diverse restaurants, excursies boeken, verhuur auto’s scooters en trikes! Zorbas was ons favoriete restaurant! Heerlijk gegeten!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

prima

tineke,
    21-7-2018

een leuke plaats met goede openbare busverbindingen naar de hoofdstad en naar bananabeach, veel toeristenwinkels,excursiebedrijfjes(prima) en leuke restaurants. het leukste en voor ons beste restaurant was familierestaurant sirtaki, vriendelijk personeel, lekker grieks eten en volop griekse muziek. naast de restaurants weinig gewone terrasjes voor koffie/oid

Gereisd met partner in juli 2018

Leuke plaats.

Ronald,
    4-7-2018

Gezellige plaats, eigenlijk een doorgaande hoofdstraat met een zijstraat waaraan hotels, winkeltjes, mini supermarkten en heel veel eetgelegenheden liggen. Niet echt een lawaaiige barstreet). Vond het persoonlijk naast Zakynthos stad de leukste plaats van het eiland. Niet zo massaal als bijv. Laganas dat vergelijkbaar is met Chersonisos. Geen (zand)strand, meeste hotels/appartementen liggen direct aan zee van waaruit je van een tuin met een trapje de zee in loopt.

Gereisd met partner in juni 2018
Argassi scoort een 6,8 uit 10, op basis van 283 reviews