Zakynthos

Reviews over accommodaties in Zakynthos

Betoverend eiland

Nadia,
    15-11-2018

De omgeving rondom en in de huizen van Kookis is SUPER netjes en schoon. Elke dag werken de schoonmakers hard om het zo aangenaam mogelijk te maken. Als je geluk hebt, dan nemen ze ook heerlijke kaneel broodjes voor je mee. Op een steen afworp vind je het strandje van limni keri. Met witte kiezel steentjes en olijfbomen (op het strand!) En uitzicht op carreta island ( schildpaddeneiland), maakt dit je vakantiegevoel af. Verder kun je overal in de buurt heerlijk en goedkoop eten. Huur een bootje om Zakynthos verder te ontdekken. Als je geluk hebt net als wij, spot je hier en daar een schildpad!Een pitstop op schildpadden eiland is ool een aanrader, niet voor de schildpadden...want die zie je daar niet maar om even af te koelen met een ijsje(drijvende snack/ijs bar) is dit een zeer aangename tussenstop! Huur ook een auto/scooter, want verderop in het plaatsje Keri kun je de mooiste zonsondergang zien van het eiland ( vonden wij :P) .

Gereisd met vrienden in Fri Jun 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Onvergetelijk..

Karen,
    14-11-2018

Het hotel is in de verte al een genot om naar te kijken! Wat een prachtig gebouw zo tussen de heuvels langs de kustlijn.. De ligging is prachtig en het uitzicht onbetaalbaar. Huur een klein auto'tje en verken het hele eiland binnen 5 dagen! Wij hebben de mooiste zonsondergangen kunnen zien vanaf onze diner tafel bij het restaurant die 250 m op hotelafstand ligt. De service was top in het hotel.. je voelde je speciaal en op je wenken bediend! Wil je niet te massaal op het mooie eiland Zakynthos jouw vakantie vieren.. ga dan voor Mabely Grand hotel! Tip: huur een bootje om te zwemmen met de zeeschildpadden 😍 wat een avontuur!

Gereisd met partner in juli 2018

we zouden zo weer gaan prijs kwaliteit is goed

sonja,
    6-11-2018

Een klein hotel wat helemaal vernieuwd is . De kamers waren netjes en schoon. De bedden lagen heerlijk. Als je aan de straat kant slaapt, wordt je morgens wakker van het verkeer. Van de strip heb je weinig last. Een minpuntje was de badkamer ,de douche kop moet je vast houden met douchen. Wel was de badkamer schoon.Ontbijt was simpel elke dag verse croissantjes en gewoon brood en de mogelijkheid voor toast. Om het zwembad genoeg bedden om op te liggen

Gereisd met partner in september 2018

Wij gaan nog een keer terug zeker weten.

Carla van der vring,
    30-9-2018

Dat je oud verblijf op terein kan krijgen. Met mankementen. Maar met super ligging . Bed was goed. Als er iets kapot was werd het bijna gelijk verholpen. Ondanks dat t oud was is dit zeker de moeite waard om terug te gaan. Wij hebben alleen ontbijt gedaan . Is in agassi zoveel om uit eten te gaan.

Gereisd met partner in Sat Sep 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Fantastisch.

Annie en David,
    22-9-2018

.Wat een mooi plekkie! Wij hadden een perfect appartement met de ligbedden voor de deur.De zee en zwembad binnen 5 seconden te bereiken.Iedere dag schoonmaak met schone handdoeken en een zwembadbar waar je een lekker drankje kon doen en vooral lekker kunt eten.En last but not least het hele vriendelijke personeel dat er werkt.

Gereisd met partner in Sat Sep 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)