vakanties Tsilivi

Reviews over Tsilivi

Dhr. Hop,
    16-11-2018

Direct aan het strand met ligbedjes die je kan huren. Fijne aan de ligging is dat je de hele dag door drinken kan halen als je op het strand ligt. Tip: neem de gerenoveerde kamers! Tsilvili zelf is een super gezellig plaatsje waar genoeg te doen is en er zijn leuke excursies te boeken. Onwijs leuke vakantie gehad

Ellen van Rheden,
    11-11-2018

Leuke persoonlijke aandacht, heerlijk rustig, heerlijk eten!

geweldig

nelly,
    7-11-2018

Erg mooi, kamers een beetje donker maar daardoor wel koel. Super schoon en het

eten was heerlijk en niet duur.

Nikki,
    2-11-2018

Dit was echt een fantastisch hotel. Ook al zaten we aan het einde van het seizoen het personeel was nog elke dag even vriendelijk en behulpzaam, de accomedatie was heel schoon, het eten was goed en wisselend, de faciliteiten waren nog tot in de puntjes verzorgd en er waren genoeg activiteiten overdag en 's avonds. Terwijl als je gewoon wilt relaxen, je dat ongestoord kon doen. De eerste dag bleek onze kamer voor 1 dag overboekt te zijn maar we kregen de rest van de vakantie meerdere compensaties. En hoewel we inmiddels al lang en breed terug zijn hebben we het met regelmaat nog over het hotel. Voor het eiland(gezien het formaat van het eiland) gaan we niet direct terug maar voor het hotel gaan we absoluut nog terug!!😎❤

Een aanrader voor wie niet in de drukte wil zitten

N. Van der Veeken,
    30-10-2018

Mooie appartementen, met 2 slaapkamers ipv bedbank. Rustige ligging met geweldig uitzicht. Iedere dag schoonmaak. Erg vriendelijke mensen

Tsilivi scoort een 6,6 uit 10, op basis van 257 reviews