We hebben een aantal aanbieders voor Tsilivi voor je op een rij gezet:

vakanties Tsilivi

We hebben een aantal aanbieders voor Tsilivi voor je op een rij gezet:

Reviews over Tsilivi

Niet authentiek of mooi maar prima toeristenplek

Antoinette,
    6-8-2018

Tsilivi is een dorp op 6 kilometer van de luchthaven. Eigenlijk is het meer een verzameling hotels, horeca en toeristenwinkels langs de doorgaande weg. En toch is het niet ongezellig😄. Het publiek wat er komt zijn veelal gezinnen en families. Het is zeker geen plaats voor jongeren die spannend uitgaansleven zoeken! Stranden zijn van zand maar wel smal. Je kunt tot ver de zee inlopen! Heerlijk dus voor kinderen.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Toeristisch

Beyers,
    31-5-2018

Tsilivi bestaat eigenlijk uit één lange straat van enkele kilometers met veel winkeltjes, bars en restaurants. In mei was het nog vrij rustig maar in het hoogseizoen zal het er wel behoorlijk druk zijn.

Gereisd met partner in mei 2018

Beste vakantie tot nu to!

Chaan,
    15-5-2018

Ik ben helemaal geen excursie vrouw, maar zakynthos is echt een eiland waar je nieuwsgierig naar bent. Het is een mooi eiland, met allemaal mooie plekken. Er is veel te doen; voor ieder wat wils zullen we maar zeggen. Verder is Tsilivi een plek waar je je ook niet gauw zult vervelen. Het is een redelijk grote stad en alles is vanaf Tsivili goed te bereiken. Ik raad iedereen aan om een keer (of meerdere malen) het eiland te bezoeken. Je bent er zo en het is echt een ervaring. Ik ben verliefd op het eiland!

Gereisd met vrienden in juli 2016

Toeristisch

Rianne,
    3-9-2017

Het strand van Tsilivi is erg mooi! Een fijn zandstrand, wij verbleven altijd bij Seacret, waar je fijne bedjes kon huren. Het is vooral erg Brits gericht. In het centrum van Tsilivi zijn genoeg toeristische barretjes en restaurants te vinden.

Gereisd met partner in augustus 2017

Animerend dorp nabij Zakynthos-stad!

Danny Steenssens,
    17-8-2017

1 langgerekte straat vol shops, restaurants, cocktailbars, auto- en quadverhuurfirma's, toffe mini-golf, leuk waterpark met grote glijbanen en busstops naar Zakynthos-stad (5 km).

Uiteraard vele hotels direct aan het héél zacht aflopende zandstrand aan de blauwe Ionische Zee!!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017
Tsilivi scoort een 6,5 uit 10, op basis van 257 reviews