Tsilivi

Genieten in Tsilivi

Tsilivi is een heerlijke rustige vakantiebestemming op het schitterende Zakynthos. Met de prachtige zandstranden en talloze watersportmogelijkheden is het ideaal voor een echte zon, zee en strandvakantie. Nog meer gezelligheid vind je in het knusse centrum met lokale restaurantjes, leuke winkeltjes en een bruisend nachtleven.

Inspiratie voor Tsilivi

4 leuke uitstapjes in en om Tsilivi

Ontdek natuurlijk Zakynthos!

Stijlvol verblijven in Tsilivi

Griekse sferen bij Appartement Erietta

De typische Griekse huisjes steken sfeervol af tegen de achtergrond van palmbomen en een prachtige zee. Wat een uitzicht! Ideaal voor de vakantieganger die op zoek is naar rust. ‘Na een dagje strand voelt het echt weer als thuiskomen’, zegt een gast op Zoover over Appartement Erietta. Wandel door de tuin of relax bij het zwembad.

Ruime kamers: Hotel Tsilivi Beach

Dit groots opgezette complex ligt direct aan zee waarbij je altijd een comfortabel ligbedje tot je beschikking hebt. De kamers zijn ruim en vanaf je balkon heb je een prachtig uitzicht over de omgeving. Met de all-inclusive formule ontbreekt het je aan niets. Jij hoeft alleen maar te genieten van alle luxe faciliteiten.

Verblijf in stijl bij Hotel The Lesante Luxury Hotel

Het woord luxe zit met recht in de naam van dit stijlvolle vijfsterrenhotel. Niet voor niets één van de populairste hotels van Tsilivi en ideaal voor een romantische vakantie. Bezoek samen de uitgebreide spa en dineer tijdens zonsondergang met uitzicht op zee. Trek je daarna terug in je eigen moderne kamer. Samen heerlijk genieten!

3x topaccommodaties

Schilderachtig verblijf: Villa Paliokaliva Village

Wie wil verblijven op een unieke locatie in Griekse sfeer is bij Villa Paliokaliva Village aan het juiste adres. De mediterrane villa’s zijn omgeven door olijfbomen en staan dichtbij het prachtige zwembad. Het buitenbubbelbad zorgt voor een bijzondere ervaring in de stille natuur. Ideaal voor een romantische vakantie met partner.

Genieten met kinderen in Hotel Caravel Zante

Gezinnen met kinderen weten de weg naar Hotel Caraval Zante sinds jaar en dag te vinden. Het gevarieerde animatieprogramma, leuke zwembad en ligging direct aan het strand zorgen voor dagenlang speelplezier. De verschillende gebouwen staan verspreid over een mooi aangelegde groene tuin. Alles voor een echte buitenvakantie.

Hotel Sentido Louis Plagos Beach

Dit zeer luxe complex is geschikt voor zowel gezinnen als stellen. De kamers zijn ruim en bieden comfort en privacy. Kinderen leven zich uit bij de speeltuin, miniclub of het leuke kinderbad. Dineren doe je met zeezicht bij het sfeervolle buitenrestaurant. Dagelijks gaat er een bus naar Zakynthos-stad wat dit hotel een ideale uitvalsbasis maakt.

4 leuke uitstapjes in en om Tsilivi

Natuurpark Tragaki

Natuurliefhebbers kunnen hun hart ophalen in het uitgestrekte natuurpark Tragaki. Wandel over de glooiende heuvels en onder naaldbomen door. Breng ook zeker een bezoek aan het interessante reptielenhuis. Snorkelen doe je in de heldere baai die ook voor kinderen erg toegankelijk is. Meer actie? Verken het park te paard!

Lokale schat: de Caretta Caretta Schildpad

Waar je ook verblijft op Zakynthos: een ontmoeting met de Caretta Caretta schildpad is een must do. Speur zelf naar deze bijzondere dieren vanaf het strand of ga mee met een excursieboot. Nog leuker: ga met een snorkel het water in en bekijk de schildpadden in actie.

Verken Zakynthos per auto

Zakynthos is geweldig gevarieerd en ideaal om met een huurauto te ontdekken. Rij door de groene binnenlanden of spot de fameuze ‘blauwe rotsen’ aan de kust. Bezoek historische bezienswaardigheden zoals kloosters en oude kerken. Neem ook je handdoek mee voor een onverwacht strandbezoek.

De onderwaterwereld van Tsilivi

Net zoals de rest van Zakynthos is ook de onderwaterwereld van Tsilivi het bekijken waard. Zoek een duikschool en zweef tussen de vissen en schildpadden. Geen duiker? Met een snorkel kijk je tot wel tientallen meters ver! Geef extra dimensie aan je vakantie.

Sorteren

vakanties Tsilivi

Reviews over Tsilivi

Geweldig mooi !

Nietje1964
    24-9-2018

Eilandtour over Zakynthos is geweldig mooi!

Niet authentiek of mooi maar prima toeristenplek

Antoinette
    6-8-2018

Tsilivi is een dorp op 6 kilometer van de luchthaven. Eigenlijk is het meer een verzameling hotels, horeca en toeristenwinkels langs de doorgaande weg. En toch is het niet ongezellig😄. Het publiek wat er komt zijn veelal gezinnen en families. Het is zeker geen plaats voor jongeren die spannend uitgaansleven zoeken! Stranden zijn van zand maar wel smal. Je kunt tot ver de zee inlopen! Heerlijk dus voor kinderen.

Heerlijk strand, niet te druk, wel gezellig.

Karin
    14-6-2018

Tsilivi heeft een fijn strand en een heldere zee waar je tot ver in kunt lopen. Het is minder druk dan bij Lagana en centraal gelegen. Niet te ver bij het vliegveld vandaan. Een aanrader 🌞

Toeristisch

Beyers
    31-5-2018

Tsilivi bestaat eigenlijk uit één lange straat van enkele kilometers met veel winkeltjes, bars en restaurants. In mei was het nog vrij rustig maar in het hoogseizoen zal het er wel behoorlijk druk zijn.

Beste vakantie tot nu to!

Chaan
    15-5-2018

Ik ben helemaal geen excursie vrouw, maar zakynthos is echt een eiland waar je nieuwsgierig naar bent. Het is een mooi eiland, met allemaal mooie plekken. Er is veel te doen; voor ieder wat wils zullen we maar zeggen. Verder is Tsilivi een plek waar je je ook niet gauw zult vervelen. Het is een redelijk grote stad en alles is vanaf Tsivili goed te bereiken. Ik raad iedereen aan om een keer (of meerdere malen) het eiland te bezoeken. Je bent er zo en het is echt een ervaring. Ik ben verliefd op het eiland!

Tsilivi scoort een 7,4 uit 10, op basis van 257 reviews