Keri Lake / Limni Keri

We hebben een aantal aanbieders voor Keri Lake / Limni Keri voor je op een rij gezet:

vakanties Keri Lake / Limni Keri

Reviews over Keri Lake / Limni Keri

Leuk klein dorp met heerlijk haventje

Arjen,
    4-5-2018

Dit is de rustige kant van Zakynthos. Kleine app. gebouwen en van die heerlijke echte Griekse restaurantjes. Alles gaat hier op zn dooie akkertje. Geheel anders dan Laganas waar je al die schreeuwerige eettenten hebt. Aanrader is eten in het haventje of iets verderop richting het westen langs de kust. Aangenaam voor rustzoekers maar een tip is om wel een auto te huren om het eiland te verkennen. Wij zaten in Kookis villa’s, een ware aanrader.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2018

Gezellig, klein dorp

Fam. uit Gelderland, NL,
    15-8-2017

Heerlijk dorp. Geen massatoerisme en uitgaansleven maar het dorp is wel goed bezet in het hoogseizoen. Geen luidruchtige vakantiegangers en het dorp ademt een echt Grieks sfeertje uit. Voldoende keuze in restaurants en veel afwisseling in gerechten; niet alleen Grieks maar ook veel Italiaans. Zakynthos en dus ook Limni Keri wordt door veel Italianen bezocht. In tegenstelling tot hetgeen in de omschrijving van het reisbureau staat, zijn er wel degelijk twee pinautomaten in het dorp dus je hoeft niet naar Laganas om geld te pinnen. Dus wie van rust, eenvoud en authenticiteit houdt, is Limni Keri zeker een aanrader. Tip: neem niet de grote toeristenboten maar ga zelf met een gehuurd bootje langs de kust varen. Er zijn ontzettend mooie plekjes om te snorkelen.

Gereisd met oudere kinderen in Tue Aug 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Ontspannen

fam. Louwers,
    8-6-2017

Gezellig klein dorp zonder massatoerisme. Voldoende restaurants, supermarkten e.d ook verhuur van boten, auto's, scooters en quads. Als je meer van eiland wilt zien heb je wel vervoer nodig. Goede restaurants waarvan voor ons Taverna Keri er met kop en schouders bovenuit stak door het heerlijke eten, de vriendelijke mensen en een gezellige atmosfeer.

Gereisd met partner in mei 2017

Super vakantie.

Verhaegh,
    13-5-2017

Rustig gedeelte van het eiland. Wel strandje maar geen massa-toerisme. Heerlijk. Erg gemoedelijk klein dorpje. Hele vriendelijke en behulpzame mensen. Een huurauto is wel een must om wat van het eiland te zien. In Limni Keri zelf kun je echter prima vertoeven en alles krijgen wat je nodig hebt voor een leuke rustige vakantie.

Gereisd met oudere kinderen in Mon May 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Voor rustzoekers fantastisch!

Katja,
    21-2-2017

Een prachtige zee , een kleine "boulevard" met hoofdzakelijk eetgelegenheden, een stukje zandstrand. Verder niet veel te doen, behoudens een keer een bootje huren, dus zoals gezegd: ideaal voor rustzoekers, die kunnen genieten van zon, zee en strand. Het eten is overwegend middelmatig in de restaurants aan zee.

Gereisd met vrienden in september 2016
Keri Lake / Limni Keri scoort een 7,4 uit 10, op basis van 37 reviews