Zakynthos

Reviews over accommodaties in Zakynthos

Super hotel

Fam. Schalkers,
    25-1-2019

Prachtig hotel en een mooie uitvalbasis op het schitterende eiland Zakynthos. Het eten is echt iedere dag gevarieerd en van goede kwaliteit. Ons zoontje (3) heeft zich prima vermaakt in het kinderbad. Ook voor volwassenen zijn de infinity pools een aanrader. De service is zeer goed, wij gaan in mei 2019 weer.

Gereisd met jonge kinderen in september 2018

Helemaal top

Demi van Lierop,
    19-1-2019

Zo'n mooi hotel! Eerste keer alleen op vakantie en we hebben echt geluk gehad. Heel mooi zwembad, lief personeel, lekker eten, schone kamers, mooi handdoekje gevouwen bij aankomst. Fijne ligging, zakynthos is een prachtig eiland met genoeg te zien. Al met al een top vakantie gehad, mede dankzij het hotel! Zeker een aanrader.

Gereisd met partner in juli 2018

Wij gaan ooit weer terug naar dit mooie eiland🏖🌞

D.satijn,
    29-11-2018

Mooi hotel..vrij nieuw, mooi zwembad fijne grote kamers Als je met 3 bent met grote bovenverdieping.

Bedden prima, kamers schoon en netjes.

Eten super lekker en...warm door sluitende serveerbakken.

Plaats genoeg bij zwembaden.

Hotel moet nog sfeer krijgen, maar daar waren ze harrd aan't werken. Obers en receptie waren vriendelijk. Geluid in poolbar mag minder s'avonds en sfeerlicht ook beter....

Omgeving 1 winkeltje en 1 eetgelegenheid.

Lopen naar dorpje Agios Sostis leuk...maar weinig te beleven. Wel een vrij strand voor te zwemmen.

Huur een auto maar let op de kuilen in de dorpjes ..in de bergen zijn de wegen goed begaanbaar.

Of ga met de boot en zwem door de blauwe grotten. Zo mooi😍

Ga je naar het scheepswrak neem waterschoenen mee de kiezel is erg scherp en pijnlijk aan de voeten. Ga naar de grootste vlag🇬🇷 en mast kijken...en het uitzicht bij t restaurant. Bekijk het scheepswrak van bovenaf of vanaf de boot🏊

Een mooi eiland 🌞

Gereisd met partner in oktober 2018

Prima hotel/appertement!!

N. Bouwman,
    28-11-2018

We verbleven in augustus 9 dagen in hotel/appertement bougainville . Nette appartementen en vriendelijke eigenaars. Wel een klein zwembad waar de kinderen niet heel vrij in konden spelen. Ze mogen niet springen en dergelijke...

Wat echt geweldig was was het eten van bougainville,heerlijke gerechten zoals de bruchettas of de girosschotels en het eten is ook betaalbaar.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Goed appartement

Sandra,
    20-11-2018

Het is erg netjes en de eigenaresse is erg behulpzaam.

Gereisd met partner in september 2018