vakanties Zakynthos

Reviews over accommodaties in Zakynthos

Wij gaan ooit weer terug naar dit mooie eiland🏖🌞

D.satijn,
    29-11-2018

Mooi hotel..vrij nieuw, mooi zwembad fijne grote kamers Als je met 3 bent met grote bovenverdieping.

Bedden prima, kamers schoon en netjes.

Eten super lekker en...warm door sluitende serveerbakken.

Plaats genoeg bij zwembaden.

Hotel moet nog sfeer krijgen, maar daar waren ze harrd aan't werken. Obers en receptie waren vriendelijk. Geluid in poolbar mag minder s'avonds en sfeerlicht ook beter....

Omgeving 1 winkeltje en 1 eetgelegenheid.

Lopen naar dorpje Agios Sostis leuk...maar weinig te beleven. Wel een vrij strand voor te zwemmen.

Huur een auto maar let op de kuilen in de dorpjes ..in de bergen zijn de wegen goed begaanbaar.

Of ga met de boot en zwem door de blauwe grotten. Zo mooi😍

Ga je naar het scheepswrak neem waterschoenen mee de kiezel is erg scherp en pijnlijk aan de voeten. Ga naar de grootste vlag🇬🇷 en mast kijken...en het uitzicht bij t restaurant. Bekijk het scheepswrak van bovenaf of vanaf de boot🏊

Een mooi eiland 🌞

Prima hotel/appertement!!

N. Bouwman,
    28-11-2018

We verbleven in augustus 9 dagen in hotel/appertement bougainville . Nette appartementen en vriendelijke eigenaars. Wel een klein zwembad waar de kinderen niet heel vrij in konden spelen. Ze mogen niet springen en dergelijke...

Wat echt geweldig was was het eten van bougainville,heerlijke gerechten zoals de bruchettas of de girosschotels en het eten is ook betaalbaar.

Goed appartement

Sandra,
    20-11-2018

Het is erg netjes en de eigenaresse is erg behulpzaam.

Prima hotel

Mrs,
    20-11-2018

Zante Sun is een mooi gerenoveerd hotel. Toen wij arriveerde waren de kamers nog niet klaar. Wij werden toen goed opgevangen bij de bar naast het zwembad en konden gelijk gebruik maken van het snack uurtje.

De kamers zijn mooi en schoon. De douche was niet goed afgekit dus we hadden wel elke dag een privé zwembad in de badkamer. Verder is de service en het kwaliteit van eten uitstekend. Tijdens het snack uurtje kon je kiezen tussen 2 soorten snacks, dat mag wel gevarieerder. Ook miste ik animatie in de avonduren.

Geweldig

Romy,
    17-11-2018

Het hotel heeft prachtige gerenoveerde kamers met een open badkamer. Elke dag werd er goed schoongemaakt en er loopt vriendelijk personeel rond. Er hangt een fijne sfeer in het hotel en dit komt mede door de eigenaar. Ze weet de namen van haar gasten en doet haar best om het iedereen naar zijn zin te maken. Verder ligt het hotel op een goede locatie. Nog geen 5 min lopen naar het strand of centrum.