Aghios Sostis

We hebben een aantal aanbieders voor Aghios Sostis voor je op een rij gezet:

vakanties Aghios Sostis

We hebben een aantal aanbieders voor Aghios Sostis voor je op een rij gezet:

Reviews over Aghios Sostis

Heerlijk rustig genieten van prachtig natuur

Deebee,
    26-11-2018

Heerlijk vertoeven in een klein hotel tussen de vele olijfboomvelden. Korte kiezelachtige zandstrandjes met schilpadeiland voor de kust. Er worden in de baai van laganas, op loopafstand van aghios sostis, veel schildpadden gespot. Met een boot(tocht) verken je de practige strandjes rondom zakynthos en per scooter of auto het eiland vanaf binnen. Heerlijk eiland om met je partner rustig te vertoeven.

Gereisd met partner in september 2018

Prima!

Ilona Heijstek,
    7-11-2018

De ligging is prima. Je kan veel kanten op en het meeste is wel op loopafstand. Een auto huren is zeker een aanrader. Het is een mooi eiland waar veel te zien is. Met een auto kom je bijna overal. Het plaatsje zelf is klein en heeft een paar leuke restaurants waar je lekker kan eten voor weinig geld.

Gereisd met partner in september 2018

Geweldig

cobie nouws,
    31-10-2018

agia sostis op zakynthos....een heerlijk klein dorpje waar je centraal ligt van alle drukte en teveel rust....een heerlijk klein strandje waar het water heel langzaam afloopt.....een uitzicht wat in je dromen voor komt met mooie eilandjes waar je zo naar toe kan.....de één te voet waar muziek wordt gedraaid...de ander met de boot waar de schildpadden eieren leggen......en zo loop je ook nog eens te voet naar laganas ..het chersonisos van zakynthos.....ook nog een auto tje gehuurd en prachtige plekjes gezien.....teveel om op te noemen.....zeker en vast terug !!!!!!

Gereisd met vrienden in juni 2018

Zakynthos is een leuk eiland

Mark,
    7-10-2018

Leuk dorpje paar kleine supermarkten en veel keuze in restaurantjes.

Smal strand ± 5 meter breed je kan ver in de zee lopen sta je nog maar tot knieën in het water en er zijn Ligbedden te huur.

Zitten schildpadden vooral rond het eilandje met de houte loopbrug TIP ga zelf snorkelen rond het eilandje kom je de schildpadden gegarandeerd tegen.

Huur een auto om zakynthos te verkennen leuk eiland om rond te rijden (kan in één dag ) bevoordeeld naar Xigia Beach water stinkt naar rotte eieren (zwavel uit de rotsen) Is goed voor de huid beweren de locals en er zijn een aantal stranden waarof de schildpadden eieren leggen denk aan honderden nesten juli/August en leuke boodtripjes naar het scheepwrak en de vele grotten in de kalkstenen rotsen met het heldere water.

Gereisd met partner in augustus 2017

Voor ieder wat wils

Christa,
    14-8-2018

Wij zijn vijf keer op Zakynthos in Aghios Sostis geweest.

Aghios Sostis is op zichzelf niet heel bijzonder, wij waren hier met name vanwege de fijne accommodatie, Studio Helena.

Het heeft een gezellige boulevard waar je kunt wandelen en zitten veel restaurantjes.

Aanraders zijn Aperito, Olé Olé, Koukla beach met prachtig uitzicht op zee.

Scloubous en restaurant Dennis zijn ook erg lekker eten, deze zitten wat meer in het dorp.

Als je écht intens lekker wilt eten dan moet je zeker naar restaurant Essence gaan in Kalamaki, is niet echt Grieks maar meer fusion, je ervaart echte smaaksensaties!

Het strand van Aghios Sostis is erg smal en ongezellig. Echte strandliefhebbers kunnen beter naar één van de vele mooie strandjes gaan op Zakynthos.

Wat leuk is om te doen is een motorbootje huren en naar het Schildpaddeneiland varen om schildpaddennesten te bekijken, een ijsje eten en weer doorvaren naar andere locatie. Er is voor ieder wat wils!

Gereisd met partner in juli 2018
Aghios Sostis scoort een 7,4 uit 10, op basis van 587 reviews