vakanties Aghios Sostis

Reviews over Aghios Sostis

Aart,
    1-12-2018

Gastvrij en klein appartementen complex met bijzonder vriendelijke eigenaren waar niets te gek is

Geweldig

Emma,
    29-11-2018

Prachtig hotel op een toplocatie! Zeker avondeten bij boeken want het was beter dan uit eten gaan! Eigenlijk alleen bij het hotel gegeten. Prima bedden, airco is wel een must.

Wij gaan ooit weer terug naar dit mooie eiland🏖🌞

D.satijn,
    29-11-2018

Mooi hotel..vrij nieuw, mooi zwembad fijne grote kamers Als je met 3 bent met grote bovenverdieping.

Bedden prima, kamers schoon en netjes.

Eten super lekker en...warm door sluitende serveerbakken.

Plaats genoeg bij zwembaden.

Hotel moet nog sfeer krijgen, maar daar waren ze harrd aan't werken. Obers en receptie waren vriendelijk. Geluid in poolbar mag minder s'avonds en sfeerlicht ook beter....

Omgeving 1 winkeltje en 1 eetgelegenheid.

Lopen naar dorpje Agios Sostis leuk...maar weinig te beleven. Wel een vrij strand voor te zwemmen.

Huur een auto maar let op de kuilen in de dorpjes ..in de bergen zijn de wegen goed begaanbaar.

Of ga met de boot en zwem door de blauwe grotten. Zo mooi😍

Ga je naar het scheepswrak neem waterschoenen mee de kiezel is erg scherp en pijnlijk aan de voeten. Ga naar de grootste vlag🇬🇷 en mast kijken...en het uitzicht bij t restaurant. Bekijk het scheepswrak van bovenaf of vanaf de boot🏊

Een mooi eiland 🌞

Prima hotel/appertement!!

N. Bouwman,
    28-11-2018

We verbleven in augustus 9 dagen in hotel/appertement bougainville . Nette appartementen en vriendelijke eigenaars. Wel een klein zwembad waar de kinderen niet heel vrij in konden spelen. Ze mogen niet springen en dergelijke...

Wat echt geweldig was was het eten van bougainville,heerlijke gerechten zoals de bruchettas of de girosschotels en het eten is ook betaalbaar.

Maarten,
    27-11-2018

Samen met partner en ander stel geweest. Gedateerde kamers, van onderhoud hebben ze überhaupt nog nooit gehoord. Badkamer liep helemaal onder tijdens het douchen Gevraagde koelkast werd nooit geplaatst helaas. Op dit na een top vakantie gehad. Half pension geboekt, ontbijt karig, dinerbuffet ruim voldoende, vooral de bbq was erg goed. Zwembad had naar ons idee wel iets beter mogen worden schoongemaakt, maar de service van het hotel maakt een hoop goed. Ontzettend vriendelijk personeel. Ook de bar savonds is erg gezellig. We hebben ons prima vermaakt

Aghios Sostis scoort een 7,4 uit 10, op basis van 587 reviews